GlossyBox kwiecień 2012

26 Komentarzy
A to dopiero niespodzianka! Kwietniowy GlossyBox jest już u mnie. Nie spodziewałam się, że ekipa GB wyrobi się przed Świętami, ale jednak im się udało.
Zanim pokażę Wam zawartość drugiego polskiego GlossyBoxa, chciałabym pochwalić ekipę GB za profesjonalizm i niesamowicie przyjazny stosunek wobec klientek.
Ekipa GB błyskawicznie odpisuje na maile, stara się pomóc w każdej sprawie- doradzają w kwestii płatności, bo to chyba był największy problem (sama pisałam do nich o to kilka maili, na każdy otrzymałam wyczerpującą, pomocną odpowiedź). Co ważne- parę dni przed pobraniem płatności z mojej karty kredytowej dostałam maila informującego o tym, że termin opłaty zbliża się wielkimi krokami i warto upewnić się, czy mam pieniądze na koncie. Po pobraniu kwoty przyszedł kolejny mail, potwierdzający transakcję. Wczoraj znowu mail- informujący o wysyłce pudełka i zapewniający, że w ciągu 24h otrzymam numer przesyłki, bym mogła sprawdzać jej status na stronie firmy kurierskiej. Wszystko załatwiane przez email, nie trzeba śledzić ich facebooka. Jestem pod ogromnym wrażeniem i komunikację z klientami oceniam na 6.

Po tym wychwalaniu czas na pokazanie zawartości. Specjalnie nie sprawdzałam innych blogów, by nie psuć sobie niespodzianki i przyznam, że było warto. Zawartość pudełka niesamowicie mnie zaskoczyła i ucieszyła- idealnie dopasowana do moich potrzeb, różnorodna, świetna na wiosnę.

Wstrzymanie oddechu...




Wow! Pudełko wypełnione po brzegi! Było aż ciężkie od kosmetyków :)




Dermalogica - MultiVitamin Thermafoliant
Pojęcia nie mam, czego mogę się spodziewać po tym kosmetyku :P
Miniaturka
212zł za 75ml

Galenic - żelowy olejek do demakijażu twarzy i oczu Argane
Skąd wiedzieli, że kocham olejki? Z miłą chęcią wypróbuję, czegoś takiego właśnie potrzebowałam.
Miniaturka
57zł za 125ml

Kryolan - Classic Lipstick LC123
Matowa pomadka w odcieniu pastelowego różu. Oczywiście od razu wypróbowałam i szczęka mi opadła. Coś cudownego! Będzie idealna na wiosnę do pastelowych ciuszków.
Produkt pełnowymiarowy
30zł za 4g

PAT&RUB - Relaksujące masło do ciała trawa cytrynowa & kokos
Z chęcią wypróbuję- maślana faza u mnie trwa. Zapach piękny. Poza tym od dawna chciałam wypróbować kosmetyki tej osławionej firmy.
Miniaturka
69zł za 225ml

Sanflore - Lekki miodowy krem do twarzy
Wiele o nim słyszałam, sporo osób go uwielbia, więc tym chętniej wypróbuję to cudo.
Miniaturka
60zł za 40ml

Aqua Slim - suplement diety wspomagający odchudzanie
Ooooo, po świątecznym obżarstwie na pewno się przyda ;) Ten produkt jest prezentem od GlossyBox, na liście widnieje przy nim plusik, więc wnioskuję, że to taki mały suprajs.
Produkt pełnowymiarowy (10 saszetek)
70zł za 35 saszetek

Podsumowując- kosmetyki boskie jak dla mnie, miły prezencik, szybka, bezproblemowa wysyłka. Wniosek- GB jest the best!


Podone posty:

26 komentarzy:

  1. Jedynie co mi wpadło w oko to ta szminka :)
    tyle :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie 70 zł za drogo,ale kosmetyki niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam już swojego Glossy u Mnie :-)
    Jest prześliczny i nie mogę się nim nacieszyć

    OdpowiedzUsuń
  4. wow cudowności :) pomadka piękna ♥

    ja mam też Aqua Slim ale na po Świętach zostawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę bardzo fajne kosmetyki! Dermaologicę bardzo bym chciała wypróbować, luksus czystej wody oraz innowacyjność w tubkach :-) Szminka - przepiękna! Też takie lubię :-) Galenic - no oczywiście że na tak, Pat&Rub - bardzo lubię, tego masła nie stosowałam, ale kilka produktów od nich mam i jestem bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z miłą chęcią poczekam na recenzje kremu pod oczy z oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki numer pomadki kasiu?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maseczka mnie intryguje, bo jest w niej wit.C - będzie dobra przed wyjazdem do rodzinki na święta :D Ładna ta Twoja szmineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekipa z Glossy Boxa , w przeciwieństwie do tych z Kiss Boxa postarała się .: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do zabawy :)

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2012/04/tag-jestes-piekna.html

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna zawartość :) choć chyba tym razem pudełka różniły się trochę kosmetykami u różnych osób :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O losie! Piękna pomadka! :)
    Oj ja też chciałabym wypróbować kosmetyki PAT&RUB :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ja wiem czy takie wow? Produkty owszem dobre i znane ale może właśnie za bardzo znane - brak mi nieco polotu, elementu zaskoczenia w tych GB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja znam tylko 3 marki z 5, z czego nie miałam żadnego produktu z ...4 :) Z Kryolan mam próbkę pudru. Myślę, że się rozkręcą ..albo inaczej.. mam nadzieję :)

      Usuń
    2. Nie wszyscy muszą znać każdą firmę, jak dla mnie to super zaskoczenie i sama przyjemność

      Usuń
    3. No właśnie to jest fajne = testować coś czego się wcześniej nie znało :)

      Usuń
  14. ten box by mi akurat pasował bo widzę dużo eko :) nie zamówiłam bo nie chce kupować kosmetyków testowanych na zwierzętach a tutaj nie wiesz co przyjdzie

    sls mimo chęci nie potrafię wyeliminować:( zawsze się jakiś gdzieś przemyci (nawet w Barwie)

    OdpowiedzUsuń
  15. pomadka dla mnie chyba nie byla by dobra, jasna blondyneczka w takim rozu to nie moj styl. ale poz atym zawartosc super!

    no i profesjonalizm sie chwali

    OdpowiedzUsuń
  16. aale masło do Ciała..daj znać jak Ci się sprawuje ::)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...