Piękny Początek Tygodnia 8

48 Komentarzy
Witajcie kochani!

Dziś w ramach Pięknego Początku Tygodnia mam dla Was cytat... hm, trochę kontrowersyjny...


Co o tym myślicie?
Ja nie jestem przekonana co do słuszności słów J. de La Bruyere. Na pewno znalazłyby się jakieś zawistne "Złe Królowe" rodem z bajki o Śnieżce, które chcą być najpiękniejsze na świecie, ale moim zdaniem nie można tego uogólniać.
Ja sama często podziwiam coś u koleżanek i znajomych - gładką cerę (choć sama z moją mam problemy), idealną figurę (a moja idealna nie jest), pięknie pomalowane paznokcie (choć ja nie potrafię swoich pomalować prosto nawet jednym kolorem).

Chętnie poznam Wasze zdanie na temat tego cytatu. Prawda czy nieprawda?



Podone posty:

48 komentarzy:

  1. Nie zgadzam sie z tym. Podobnie uważam ze jest na odwrót.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również wydaje mi się, że jednak nie jest z nami tak źle, jak to uznaje autor cytatu ;P

      Usuń
  2. ja chwalę to co rzeczywiście mi się podoba.
    I nie dopisywałabym do tego żadnej innej filozofii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie cytaty wyjęte z kontekstu są pocieszne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takich przypadkach zawsze się zastanawiam co autor miał na myśli :P A może sam miał problem? :)))

      Usuń
    2. To całkiem prawdopodobne :D.

      Usuń
    3. Zauważcie, że autorami takich dykteryjek (jakie to kobiety są dla siebie nawzajem wredne) prawie zawsze są faceci.
      No i własnie... Cytat wyjęty z kontekstu...

      Usuń
    4. W ogóle przeglądając cytaty do tego mojego projektu zauważyłam, że więcej o kobietach piszą/mówią mężczyźni. Kiedyś, jak znajdę czas, sprawdzę, jak się ma sprawa w przypadku cytatów o mężczyznach ;)

      A kontekstu do tego niestety nie udało mi się znaleźć - taki urok niektórych "złotych myśli" ;)

      Usuń
  4. moim zdaniem nie prawda , chociaż zdarzają się te bardziej zawistne przypadki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak. Ale moim zdaniem autor cytatu za bardzo uogólnił. Może po prostu miał pecha trafiać w życiu na takie niefajne, wredne kobiety.

      Usuń
  5. Hm, nigdy nie doszukiwałam się drugiego dna w komplementach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hexx, spoko, filozofowie już to za Ciebie zrobili ;P Zresztą oni doszukują się drugiego dna chyba we wszystkim.

      Usuń
  6. Nieeee, za duże uogólnianie....ja sama nieraz podziwiam coś u innych dziewczyn, i marzę, żeby sama tak wyglądać :P (najczęściej jest to kwestia twarzy czy włosów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo - wydaje mi się, że ludzie raczej podziwiają i komplementują u innych coś, co sami chcieliby posiadać, niż to, co sami mają ładniejsze w ich mniemaniu.

      Usuń
  7. eee no chyba nie mogę się z tym zgodzić. Jak mi się coś podoba u kogoś to przeważnie też bym chciała tak mieć czy wyglądać..ech ile ludzi tyle charakterów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale ja jednak mam wrażenie, że tych zawistnych kobiet jest stosunkowo mniej, więc ten cytat uważam za zbyt duże uogólnienie ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ojej, myślisz, że kobiety to aż takie zołzy, które zawsze chcą być najpiękniejsze? :)

      Usuń
  9. czasem prawda,czasem nie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - są kobiety w typie Złej Królowej, ale na pewno nie wszystkie takie są.

      Usuń
  10. Fajnie by było, ale raczej nieprawda ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy fajnie? Wtedy raczej nie moglibyśmy ufać komplementom ;)

      Usuń
  11. Hmm..raczej się nie zgadzam :)
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmmhm, ja też się raczej nie zgadzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez raczej jak mowie ze cos mi sie podoba to sama bym takie chciała miec:P

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym przypadku dla mnie definitywne nie, nie chwalę tego, co sama uważam, że mam lepsze, swoją drogą nie dokonuję raczej jakiejś szybkiej licytacji, ale na ogół komplementuję to, co jest u mnie zupełnie inne, może nie gorsze, ale odbiega zdecydowanie od mojego typu urody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to w sumie ciekawe, o czym napisałaś. Jesli ten cytat byłby prawdą, nasz mózg musiałby pracować na jakiś mega obrotach, dokonać chłodnej kalkulacji, a potem dopiero wymyślić komplement. Mój mózg niestety tak szybko działać nie potrafi ;P

      Usuń
  15. Hmm... no cóż, ja też ten cytat odczytałabym wręcz odwrotnie, bo...
    chwalę coś, co naprawdę mi się podoba, albo mnie interesuje, wywołuje pozytywne emocje.
    Niektórzy mówią, że to nieszczerość - ale gdy mi się coś NIE podoba, to nie chwalę, ani nie karcę, wolę przemilczeć temat ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z reguły też tak mam. To znaczy jeśli coś mi się wybitnie nie podoba, a dotyczy to kogoś bliskiego, to mówię to wprost, ale delikatnie i z wyczuciem, by nie urazić drugiej osoby, ale skłonić ją do poprawienia tego czegoś ;P

      Usuń
  16. Kobiety to przewrotne istoty, owszem, ale raczej nie zgadzam się z tym cytatem ;-) Wielokrotnie zauważałam atuty koleżanek wiedząc, że u mnie dana sfera cierpi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie z nas to zołzy, chyba aż tak źle z nami nie jest ;)

      Usuń
  17. Nieprawda! Mnie się zawsze podoba to czego sama nie mam (np. zgrabne uda ;))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zgrabne uda też mi się podobają, a sama takich nie posiadam ;P

      Usuń
  18. ja się z tym nie zgadzam
    jeżeli chwalę coś u drugiej kobiety to tylko dlatego,że to mi się u niej rzeczywiście podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się z tym nie zgadzam- często widzę śliczne dziewczyny, z piękną cera, rzędami do nieba czy oczkami jak laleczki i mówię im to. Według mnie komplement od kobiety jest cenniejszy niż od mężczyzny, bo przyjęło się, że kobiety to zazdrośnice, które nie potrafią powiedzieć drugiej kobiecie szczerze czegoś miłego ;) więc miło usłyszeć coś przyjemnego od osoby tej samej płci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Poza tym faceci mogą komplementować kobiety z takim... flirciarskim podtekstem. A komplement od osoby tej samej płci jest z reguły bezinteresowny ;)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...