Początek kuracji CeraNova + pierwsze rozdanie **ZAKOŃCZONE**

32 Komentarzy
UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!

Hej!
Dosłownie przed chwilą był u mnie listonosz. Przyniósł mi pierwsze opakowanie produktu CeraNova z bratkiem firmy BioGarden. Produkt ten będę testować w ramach programu ambasadorskiego na fanpage BioGarden na facebook'u. Jestem bardzo szczęśliwa, że wybrano mnie na Ambasadorkę BioGarden, ponieważ mam straszne problemy z cerą i mam nadzieję, że CeraNova rzeczywiście mi pomoże :) Na bieżąco będę Was informować o przebiegu kuracji. Dziś zaczynam. Właśnie wzięłam pierwszą tabletkę. Pokażę Wam opakowanie, wielkość tabletek i opowiem conieco o moich pierwszych wrażeniach :)
Ale, ale...! Czytajcie ten post wytrwale do końca, bo po relacji z zażywania CeraNova czeka na Was mała niespodzianka :)


 Moja mama stwierdziła, że opakowanie jest śliczne i od razu rzuca się w oczy ;) Moim zdaniem budzi pozytywne skojarzenia- preparat jest przeznaczony przede wszystkim dla osób młodych, bo to one zazwyczaj mają problem z nadmiernym łojotokiem i trądzikiem. A że takie osoby chcą się podobać płci przeciwnej, zrobią wszystko, by tych problemów się pozbyć (i mieć gładką cerę jak pani na opakowaniu, by wszyscy faceci oglądali się za nami jak ten młodzieniec w czarnej bluzie). Ogólnie opakowanie na plus moim zdaniem ;)


Jak widać na powyższych zdjęciach- na opakowaniu wszystko mamy dokładnie wyjaśnione. Plusem są niewielkie tabletki. Dla mnie jest to szczególnie ważne, ponieważ mam takie problemy z przełykaniem, że nawet zwykłe kapsułki to dla mnie horror. Tabletki CeraNova są odrobinę mniejsze niż zwykły Ibuprom. Szkoda tylko, że nie są powlekane... Ale ja je rozgryzam- smak mają nienajgorszy, ziołowy. Zobaczymy, jak będą działać ;)

A teraz obiecana niespodzianka... pierwsze blogowe ROZDANIE! ;)
Czyli to, co Tygryski lubią najbardziej ;)
Rozdanie to organizuję sama. Będą 3 nagrody. A co zrobić, by wziąć w nim udział?

1. WARUNEK KONIECZNY: ZOSTAŃ PUBLICZNYM OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA (1 los)
2. Niekoniecznie: Umieść informację o rozdaniu na swoim blogu
     a) w notce (2 losy)
     b) w pasku bocznym lub w zakładce o rozdaniach (1 los)
3. Niekoniecznie: Umieść informację o rozdaniu na facebooku- link do tej notki z informacją, że trwa rozdanie (post musi być publiczny, bym mogła go zobaczyć) (2 losy)
4. WARUNEK KONIECZNY: Dodaj komentarz pod tą notką. Napisz nazwę miejscowości w której mieszkasz i MAIL.

Jak ma wyglądać komentarz?
Obserwuję bloga jako: .....
Mieszkam w: .... (nazwa miejscowości, gdzie wyślę nagrodę w razie wygranej)
Mail... (cobym mogła się z Tobą skontaktować w razie wygranej)
Info na moim blogu: a) w notce - link
                                b) w zakładce/pasku bocznym - link
Info na facebooku: link do profilu



Mam nadzieję, że wszystko jasne ;) W razie wątpliwości- piszcie :)
Spośród wszystkich poprawnych zgłoszeń wylosuję 3 osoby. Jak będę losować? Np. jeśli Jan Kowalski jest obserwatorem, do miseczki wpadnie jedna karteczka z jego imieniem i nazwiskiem. Jeśli spełni dodatkowe warunki, tych karteczek z jego imieniem i nazwiskiem będzie odpowiednio więcej (czyli np. jeśli jest obserwatorem i doda notkę na swoim blogu, będzie miał aż 3 karteczki). Można spełnić wszystkie warunki, a można tylko jeden- to zależy od Was :)

ROZDANIE ZAMKNIĘTE!!!

UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!


Podone posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...