Recenzja: cień do powiek Bourjois Ombre a Paupieres

11 Komentarzy
Witajcie!
Dziś nie będę się rozpisywać, bo nauka czeka. W przyszłym tygodniu mam egzaminowy maraton, więc ten weekend zapowiada się nieciekawie.
Przypomnę jeszcze tylko o moim rozdaniu, które znajdziecie tutaj:



I zabieram się za recenzję mojego ukochanego cienia do powiek - Bourjois Ombre a Paupieres odcień 08 Beige Rose.


Używam go praktycznie codziennie do delikatnego dziennego makijażu. Zazwyczaj nie mam czasu ani ochoty wymyślać jakieś niesamowite makijaże, a poza tym na uczelni wolę raczej wyglądać naturalnie. Dlatego ten cień jest dla mnie idealny.

Opakowanie: Jest to cień pojedynczy, pakowany w plastikowe, wygodne pudełeczko z lusterkiem. W środku dołączony jest mały aplikator. Początkowo wydawało mi się, że będzie on niepotrzebny, bo nawet nie dam rady go w palcach utrzymać, jednak z czasem stał się to mój ulubiony aplikator do cieni. Pudełeczko, w którym zamknięto cień, jest wygodne i bardzo trwałe. Zamyka się na taki jakby... zatrzask (?) - nie wiem, jak Wam to określić. W każdym razie kiedy jest zamknięte, nie ma szans, by drobinki cienia wysypały nam się do kosmetyczki. Wielokrotnie zabierałam go ze sobą w podróże i zawsze znosił to wzorowo ;) Łatwo się otwiera, jest nieduże i wszędzie łatwo się zmieści.

Użytkowanie: Najważniejsze, co mam do powiedzenia na jego temat to fakt, że cień się nie kruszy i nie obsypuje. Ma to dla mnie ogromne znaczenie, bo noszę soczewki i wolałabym, aby drobinki cienia nie lądowały na moim oku. Łatwo się aplikuje. Ja zawsze nakładam go na bazę (używam bazy ArtDeco, której recenzję zamieściłam TUTAJ)- czekam aż baza wyschnie na powiekach i następnie delikatnie wklejam cień na powieki (tzn delikatnie wklepuję aplikatorem cień na powieki, nie rozcieram!). Cień jest niesamowicie wydajny (przy codziennym użytkowaniu jedno opakowanie starczy mi na ładnych parę miesięcy). Co ważne- ja używam cienia na sucho, jednak na opakowaniu znajduje się informacja, że można używać go na mokro- uzyskamy wtedy bardziej intensywny kolor.


Efekty: Cień jest bardzo trwały. Nawet bez bazy trzyma się na powiekach rewelacyjnie- nie gromadzi się w załamaniach i nie obsypuje. Nałożony na bazę wytrzymuje cały dzień - pod wieczór makijaż wygląda równie dobrze, jak zaraz po nałożeniu. W cieniu zawarte są maleńkie, błyszczące drobinki- wystarczająco widoczne, by pięknie rozświetlić oko i nadać wyrazistości spojrzeniu, ale równocześnie na tyle małe, by makijaż zrobiony tym cieniem był delikatny, subtelny i nie wyglądał kiczowato (używałam kiedyś cienia innej firmy, w identycznym kolorze, jednak błyszczące drobinki były w tak duże, że czułam się strasznie z taką ilością brokatu na powiekach).

WAŻNE: Niestety nie mam już dołączonej do cienia ulotki, na której był pełny skład kosmetyku. Na odwrocie opakowania znajdziemy jednak informację, że cień nie zawiera parabenów, a pigment jest mineralny. Bourjois zawsze dba o dobry skład kosmetyków- między innymi właśnie dlatego uwielbiam tą firmę.

Dostępność: Wszystkie kosmetyki Bourjois kupuję w drogeriach Rossmann. Nie w każdej są one dostępne- trzeba szukać.


Cena: około 30zł (ja ostatnio upolowałam na promocji za 22zł)


Ogólna ocena: 6 (Nie mam mu nic do zarzucenia- świetny efekt, cena w miarę ok, dobry skład- zdecydowanie mój ulubiony- używam go już od roku i jestem bardzo zadowolona).










Wybaczcie słabą jakość zdjęcia


I to by było na tyle. Miałam się nie rozpisywać, a wyszło jak zwykle. Ale ten cień zasługuje na obszerną recenzję.


Podone posty:

11 komentarzy:

  1. mam również cień z tej firmy tylko numer 92 i jestem z niego również zadowolona ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm.. ciekawie :)
    Byłam dzis w Rossmanie i albo nie zwróciłam na niego uwagi albo go nie zauważyłam , albo go nie było heh.
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. @ MiniStyle:
    Nie w każdym Rossmanie można kupić produkty firmy Bourjois. Jeśli są dostępne, zazwyczaj mają osobną półkę z dużym logo-napisem Bourjois na górze, więc łatwo je zauważyć pośród innych kosmetyków do makijażu :) Tak jak pisałam- trzeba szukać, jeśli chce się je kupić :)

    pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. ma bardzo ładny kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor! bardzo mi się podoba :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. @ ajbi & Claudet
    Dziękuję dziewczyny za komentarze! Bardzo mi miło, że mnie odwiedziłyście :)
    Też podoba mi się ten kolor- na makijaż codzienny idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na oku eksponuje się doskonale!Ja jeszcze nie używałam cieni Bourjois, ale ten odcień mi bardzo się podoba! Masz piękne oczy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ma bardzo fajny kolor, lubię takie :D Tylko, że ja za często się nie maluję cieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O, podoba mi się :)
    Chyba nawet bardziej niż ten z MACa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...