Recenzja: baza pod cienie do powiek ArtDeco

8 Komentarzy
Witajcie,
weekend mam trochę zakręcony, stąd też tylko jedna notka się pojawia.
Chcę Wam dziś przedstawić kosmetyk, który gości w mojej kosmetyczce od października. Jest podbierany nagminnie przez moją siostrę, a pomimo to nie zużyłam jeszcze nawet połowy z niego.
Proszę Państwa, oto... BAZA POD CIENIE DO POWIEK ArtDeco.


Konsystencja: baza ma konsystencję gęstego balsamu z bardzo delikatnymi błyszczącymi drobinkami

Aplikacja: nakładam ją na powieki palcami. Już bardzo maleńka ilość wystarczy do pokrycia całej powieki (a wierzcie mi, że mam dość duże oczy i tym samym powieki też są spore :P). Po nałożeniu cienkiej warstwy czekam chwilę, aż baza wyschnie i na nią nakładam cień do powiek, a potem inne kosmetyki do oczu. Ważne jest to, że cień na bazę się wkleja, a nie rozsmarowuje (czyli delikatnie pędzelkiem lub gąbeczką wklepujemy cień na powiekę, a nie pocieramy)

Działanie: baza zdecydowanie zwiększa trwałość makijażu oka. Nałożony na nią cień utrzymuje się od rana do wieczora, a co ważne- nie gromadzi się w załamaniu powieki (wcześniej miałam z tym duży problem, a to wygląda bardzo nieestetycznie). Nawet tanie cienie zyskują dzięki tej bazie niesamowitą trwałość. Baza nie zmienia koloru cienia, ale delikatnie go podkreśla i wzmacnia. Wyrównuje kolor skóry na powiece i rozświetla oko (dzięki zawartości błyszczących drobinek), więc jeśli się uprzemy, taka baza może nawet zastąpić cień i być ładnym uzupełnieniem codziennego delikatnego makijażu. Dzięki niej nakładany cień mniej się obsypuje (co jest szczególnie ważne dla osób noszących soczewki kontaktowe).


Na zdjęciu widać, ile bazy zużyłam (razem z siostrą) od października. Używam jej codziennie, więc widać, że jest naprawdę bardzo wydajna.


Na powyższym zdjęciu widać, jak małe jest opakowanie bazy. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam tą bazę, pomyślałam, że wystarczy mi może na miesiąc, bo to przecież takie maleństwo. A tu proszę- bardzo pozytywnie się zaskoczyłam.
Dodam jeszcze, że bazę kupiłam na Allegro. Za kosmetyk i przesyłkę zapłaciłam około 24zł. Cena naprawdę niewygórowana za kosmetyk świetnej jakości i mega wydajny.

Podsumowując- jest to moja pierwsza baza, więc nie wiem, czy jest jakaś szczególnie wyjątkowa, czy też nie. Mi w pełni odpowiada, nie podrażnia moich oczu i nie jest zbyt droga. Dlatego nie będę eksperymentować i w przyszłości pewnie kupię ją ponownie- o ile kiedyś zobaczę dno w tym opakowaniu (bo na razie wydaje mi się, że to pudełko bez dna- używam bazy, a ona się nie kończy xD). Polecam i daję ArtDeco w pełni zasłużone 5 za tą bazę.

Pozdrawiam wszystkich czytających i życzę Wam, byście dobrze wykorzystali ostatnie kilkanaście godzin weekendu ;)


Podone posty:

8 komentarzy:

  1. Super jest ta baza, kolorek też fajny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, bardzo ładnie prezentuje się na powiekach :)

    pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej opinii szukałam - szybko, zwięźle i na temat.

    Podoba mi się Twój blog - konkretnie, przejrzyście i dobre fotki.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam czego recenzję dziś napisać i w kolejce czeka też i ta baza, więc chyba się za nią dziś zabiorę. Moim zdaniem jest naprawdę dobra, a wydajność tak jak piszesz, wręcz nieprzyzwoita :) Ja swoją pierwszą miałam dwa lata!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tę bazę i jestem z niej mega zadowolona <3

    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...