Dobre złego początki

1 Komentarzy
Kiedy planowałam założenie tego bloga, miałam miliardy genialnych pomysłów na pierwszą notkę. Oczywiście wszystkie wyparowały z głowy, kiedy zaczęły być potrzebne. Dlatego nie będzie oryginalnego, fajnego powitania.
Powiem po prostu- WITAJCIE!

Mam na imię Kasia. Jestem studentką, fanką dobrych kosmetyków, pięknych rzeczy, ciekawych książek, wspaniałych miejsc i przede wszystkim inteligentnych ludzi. Tyle wiedzy o mnie na razie Wam wystarczy. Z czasem oczywiście dowiecie się więcej, być może będzie też szansa na zapytanie mnie o to i owo.

Po co mi blog i co to będzie za miejsce w sieci? Otóż zakładam tego bloga, bo brakuje mi miejsca na nieskrępowaną pisaninę i dzielenie się z ludźmi opiniami o różnych rzeczach.
Co tu znajdziecie? Będzie to blog o wszystkim i o niczym. Przede wszystkim mam zamiar publikować tutaj moje subiektywne opinie o kosmetykach, informacje o ciekawych wydarzeniach, troszkę fotek i dużo mojej gadaniny. Marzy mi się, by kiedyś Keep calm and be beatiful było miejscem na dyskusję, wymianę doświadczeń (kosmetycznych i nie tylko)- krótko mówiąc miejscem, do którego chętnie się zagląda. Początkowo to przede wszystkim ja będę pisać do Was, jednak moją ambicją jest, byście kiedyś to Wy zaczęli tego bloga współtworzyć poprzez liczne komentarze i angażowanie się w życie bloga.Mam nadzieję, że będziecie mieli o Keep calm and be beatiful jakieś zdanie (dobre albo złe- ważne, żeby było jakieś) i zechcecie go wyrażać w komentarzach.

Tymczasem pozdrawiam i życzę Wam dobrej nocy (wyśpijcie się dziś za mnie).


Podone posty:

1 komentarz:

  1. Ciesze się, ze tak mówisz. Szczerze mówiąc ja sama uważam, że w modzie już wszystko zostało odkryte, po prostu przetwarzamy to na nowo. tez nie jestem za rzucaniem 3xdziennie najnowocześniejszych i najdroższych stylizacji, nie mam zamiaru tego robić. Na blogu ukazuję mój styl moje życie i moje zdanie. Nie kreuję ani siebie ani bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...