Recenzja: brązujący puder w kulkach Glazel + trochę marudzenia

5 Komentarzy
Hej!
Zacznę może od wspomnianego w tytule marudzenia, a raczej trzech spraw organizacyjnych.
Po pierwsze- moje rozdanie. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona Waszym zainteresowaniem. Już teraz wiem, że na pewno będzie jeszcze jedna nagroda. Jaka? Tego Wam nie zdradzę ;)
Przygotowałam też obrazek, który możecie wklejać u siebie na blogach czy na facebooku z linkiem do rozdania. To moje pierwsze rozdanie, nie mam jeszcze doświadczenia w tych sprawach, więc wybaczcie, że nie zrobiłam tego od razu.
Obrazek jest podlinkowany, więc jeśli ktoś jeszcze nie brał udziału w moim rozdaniu, może to zrobić poprzez kliknięcie w ten obrazek.



Kolejna sprawa to ACTA... Nie wiem, jak Wy, ale ja jestem przerażona tą całą sytuacją... Nie wyobrażam sobie, jak będzie wyglądał Internet po wejściu w życie tej ustawy. Nagle większość użytkowników stanie się przestępcami? Jak dla mnie ta ustawa jest wyrazem bulu (celowo tak napisałam, to aluzja do pewnej osoby) pewnych grup w naszym kraju i na całym świecie spowodowanego tym, że Internet był jedyną sferą życia ludzi, nad którą nie mieli właściwie żadnej kontroli. Dlatego też, by wyrazić mój osobisty sprzeciw, rozgoryczenie i strach, zamieszczam ten oto obrazek. Może nic to nie da, bo kochany polski rząd już podpisał ACTA, ale ja przynajmniej będę mieć czyste sumienie. Obrazek jest zalinkowany, więc jeśli chcecie wiedzieć więcej o ACTA, klikać.



Trzecią i ostatnią sprawą z cyklu dzisiejszego marudzenia jest zaproszenie na bloga mojej koleżanki. Obrazek także zalinkowany, więc klikać. Znajdziecie tam głównie recenzje kosmetyków- tych znanych oraz tych mniej popularnych. Właścicielka bloga jest przesympatyczną osobą :)


Uf.... Teraz możemy przejść do tego, co tygryski lubią najbardziej, czyli recenzji kosmetycznych.
Dziś opowiem Wam troszkę o brązującym pudrze w kulkach firmy Glazel.
Przyznam szczerze, że do niedawna w ogóle nie znałam tej firmy. Dopiero kiedy zorganizowali akcję konkursową na Facebook'u, gdzie udało mi się wygrać kilka ich kosmetyków, dowiedziałam się, że Glazel istnieje.



Opakowanie: puder zamknięty jest w wygodnym opakowaniu- łatwo można nabrać trochę pudru na pędzelek, kuleczki nie wylatują z niego. Niestety jednak łatwo się rysuje, co widać na pierwszym zdjęciu. Ale nie jest to jakiś wielki problem. Ogólnie opakowanie jak najbardziej na plus.

Użytkowanie: Puder aplikuję na policzki dużym pędzlem widocznym na ostatnim zdjęciu. Wystarczy odrobina, by kości policzkowe były ładnie podkreślone, a cała twarz rozświetlona (bo puder zawiera błyszczące drobinki miki). Nakładam go na podkład - niestety po 2-3 godzinach właściwie już nie ma śladu pudru na twarzy. Kuleczki nie kruszą się za bardzo, a jednocześnie nie są zbyt twarde. Puder ma śliczny zapach. U mnie nie wywołał żadnych podrażnień ani nie spowodował zatykania się porów. Jest bardzo wydajny.

Dostępność: Szczerze powiedziawszy pojęcia bladego nie mam, gdzie można nabyć kosmetyki Glazel. Nie widziałam ich w żadnej z drogerii, w której robię zakupy (może wynika to z mojej ślepoty, a może ich tam po prostu nie było).

WAŻNE: Produkt nie był testowany na zwierzętach. Niestety w jego składzie znajdziemy parabeny...

Cena: Ciężko było znaleźć informację o cenie. Na jednej ze stron doszukałam się informacji o dystrybucji tych kosmetyków i tam w cenniku widniała cena 45zł.

Ogólna ocena: 4 - kosmetyk jest niezły, ale odejmuję punkty za parabeny, cenę i trwałość.




Pozdrawiam Was ciepło!


Podone posty:

5 komentarzy:

  1. Dziękuję kochana, wiesz za co;* Uwielbiam ten puder;) Swietna notka. Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co :) Mam nadzieję, że to cokolwiek pomoże :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :-) Ja mam ten puderek ale jeszcze nie stosowałam - fajnie wiedzieć :-)
    \

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w moim candy. Życzę powodzenia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za odwiedziny :) Oj, szczęście się przyda ;)

    pozdrawiam!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...