Cudownych Świąt!

18 Komentarzy
Kochani!
Życzę Wam cudownych Świąt Wielkanocnych! Spędzajcie je w miłej, rodzinnej atmosferze, wykorzystajcie dobrze ten czas, odpoczywajcie, ładujcie się pozytywną energią, zajadajcie świąteczne przysmaki bez psucia sobie humoru liczeniem kalorii :)
Ściskam Was!




P.S. Ostatnio na blogu wiało pustką, ale po Świętach wracam do Was na pełnych obrotach :) Bardzo mi miło, że kilkoro z Was zauważyło moją nieobecność - to cudownie wiedzieć, że jest do kogo wracać :) Wirtualne uściski dla Kamiluśki, Taniki i Iwonki :*





Podone posty:

18 komentarzy:

  1. Jak dobrze, że wróciłaś! Strasznie się martwiłam :) Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych i spokojnych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się zastanawiałam co z Tobą - dobrze, że wracasz! :)
    Wesołego jajka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje jajka? Piękne :))

    Również wesołych świat i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ;) moje są ultraklasyczne - jedynie ugotowane w łupinach z cebuli ;)

      Usuń
  5. Ja ostatnio wpisywałam adres twojego bloga i mi pokazywało ze blog nie istnieje. i tak kilka razy, nawet szukałam w swojej liscie obserwowanych i nie było. Zdenerwowałam sie i przypomniałam sobie ze masz insta, tam weszłam w link do bloga i trafilam na niego, gołego i wesołego nie ruszonego chyba od początku marca :o ale to nic, jak wrócisz, to czekamy :))
    Wesołego Alleluja! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że już jesteś :)
    Wesołych Świąt Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nooo, nareszcie:)
    Wesołych!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Martwiłyśmy się o ciebie. dobrze że już jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznych, Kasiu :)

    Wracaj już, wracaj.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...