Jak pachnie... lilak - bez? (Yankee Candle)

0 Komentarzy
Gdyby do każdego miesiąca przyporządkować jakiś kwiat, to w maju niewątpliwie byłby to lilak pospolity, w Polsce nazywany bzem, mimo że faktycznie z prawdziwym bzem ma niewiele wspólnego. Każdy chyba zna to uczucie, gdy podczas spacerów wciąga w płuca powietrze wypełnione oszałamiającą wonią bzu - dla mnie jest to jedno z najprzyjemniejszych zapachowych doznań. Kiedy lilak kwitnie, zawsze goszczą u mnie w domu ogromne bukiety z jego kwiatów. Gdy jednak pora kwitnienia bzu przemija, trzeba się jakoś "suplementować", dlatego sięgnęłam po wosk Lilac Blossoms.



Co ciekawe, Lilac Blossoms to mieszanka zapachu bzu i... lawendy. Jak można się było spodziewać, należy do kwiatowej linii zapachowej. Skąd pomysł na połączenie majowego bzu i lawendy, kwitnącej od czerwca do października? Producent wyjaśnia, że chodziło o stworzenie typowo letniej kompozycji, która będzie przywodzić na myśl ciepły letni wiatr i wakacyjne wieczory spędzane na świeżym powietrzu.



Lilac Blossoms to całkiem nieźle oddany zapach. Byłby w 100% realistyczny, gdyby nie ostra nuta lawendy, która troszeczkę psuje mi odbiór. Wolałabym czysty, klasyczny aromat lilaka. Na pewno nie jest to zapach dla każdego i do każdego mieszkania. Nie jest może wybitnie mocny, ale na małych powierzchniach i przy długim paleniu może wydawać się męczący. Ma w sobie też coś, co sprawia, że najchętniej widziałabym (a raczej czuła) go w łazience - nie odbieram tego jednak jako wadę, bo naturalny bez też mi tak "łazienkowo" pachnie.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: uniwersalny (poza majem - w maju wybiorę jednak naturalny bez)
Pora dnia: popołudnie
Przy gościach: nie
Intensywność:






Lilac Blossoms polecałabym wyłącznie tym, którzy tak jak ja kochają zapach bzu i tęsknią za nim, gdy nie kwitnie. Pojawia się jednak pytanie, czy jest sens sięgać po zamiennik, skoro cały urok w tym, że zapach bzu jest tak ulotny i tylko w maju możemy się nim cieszyć?
Co sądzicie? Lubicie w ogóle zapach bzu?




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...