Znajdź swój kolor: lakiery do paznokci Joko Find Your Color

0 Komentarzy
Nigdy dotąd nie miałam lakierów do paznokci Joko, mimo że czytałam o nich pozytywne opinie. W końcu na ostatnim spotkaniu blogerek dostałam duet w pięknych kolorach - delikatnym, dziewczęcym różu (Joko Find Your Color Crazy Pink J135) i głębokim, ciemnym fiolecie (Joko Find Your Color Fresh Grape J115). Zobaczcie, jak sprawdzają się w akcji.



Joko Find Your Color w odcieniu Fresh Grape to ciemny fiolet o kremowym wykończeniu bez grama błyszczących drobinek. Bardzo dobrze się rozprowadza, świetnie kryje (dwie warstwy to maksimum). Trwałość oceniam jako przyzwoitą, tak samo czas wysychania. Fresh Grape idealnie wpisał się w moją ostatnią fascynację ciemnymi kolorami na paznokciach. Nosiłam go z przyjemnością.







Drugi odcień Joko Find Your Color w mojej kolekcji do dziewczęcy Crazy Pink. Jest to lekko rozbielony róż w odcieniu a'la Barbie. Na paznokciach daje żelowe wykończenie, a więc jego krycie do powalających nie należy - nawet przy dwóch grubszych lub trzech cieńszych warstawach prześwity końcówek są widoczne. Moim zdaniem ma to swój urok - podkreśla delikatność i dziewczęcość takiego manicure. Do trwałości i czasu wysychania nie mogę się przyczepić. Lubię takie odcienie, więc pewnie jeszcze nieraz do niego wrócę - zwłaszcza w słoneczne letnie dni.




Na plus zasługują szerokie pędzelki "One Move" dołączone do lakierów. Umożliwiają precyzyjne i szybkie nałożenie emalii. Mimo specyficznego kształtu zakrętki, całkiem wygodnie leży w dłoni i nie utrudnia malowania.



Lakiery z serii Joko Find Your Color dostępne są w ogromnej liczbie wariantów kolorystycznych i "wykończeniowych" - w kolekcji znajdziecie typowo kremowe lakiery, ale także te o wykończeniu żelkowym, perłowym czy matowym.
10ml buteleczka dostępna jest w drogeriach i online w cenie około 12zł.



Myślę, że seria Joko Find Your Color to naprawdę fajne produkty na drogeryjnej półce. Może zaopatrzę się jeszcze w jakieś inne kolory.
Znacie lakiery Joko?




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...