ShinyBox wrzesień 2013 - "Przygotuj się na jesień z ShinyBox"

28 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Taaaak, jeszcze żyję, gdyby ktoś miał wątpliwości.
Chwilowo w moim życiu pojawił się totalny zamęt, chaos, brak czasu. Znowu nie mogę sobie poradzić z natłokiem obowiązków, znowu sypiam po 3 godziny na dobę. Ale niewiele już zostało - bądźcie cierpliwi, niebawem wrócę do regularnego blogowania.

Tymczasem dziś chciałam pokazać Wam, jak według ShinyBoxa wygląda przygotowywanie się do jesieni. Co prawda jak dla mnie już za późno na przygotowania - pogoda od kilkunastu dni zmusza nas do tego, by już być gotowym, a nie dopiero się przygotowywać. Ale... lepiej późno niż wcale ;) W końcu kalendarzową jesień mamy dopiero od kilku dni.

Co znajdziemy we wrześniowym pudełku ShinyBox?



Kiedy odebrałam pudełko od kuriera, zdziwiła mnie jego lekkość. Choć mamy tutaj dwa produkty pełnowymiarowe, całość nie prezentuje się tak okazale jak w poprzednich edycjach.

Przyjrzyjmy się bliżej poszczególnym kosmetykom:

Scottish Fine Soaps - Au Lait Mleko do ciała
Od dłuższego czasu ciekawiły mnie produkty tej marki, jednak dotąd jeszcze po nie nie sięgnęłam. Zobaczymy, czy ten balsam do ciała zachęci mnie do zakupów. Pachnie ładnie, więc pierwsze wrażenie jak najbardziej ok.

Dermo Pharma - Bio Serum Traneksamowe
W ulotce dołączonej do saszetki wyczytałam, że jest to złuszczające serum kwasowe mające za zadanie zmniejszyć przebarwienia oraz blizny potrądzikowe i pooperacyjne. Nie sądzę, żebym po jednej aplikacji mogła zobaczyć efekt jego działania, ale sprawdzimy, jakie będą pierwsze wrażenia.

Phenome - Rebalance Szampon do włosów przywracający równowagę skóry głowy
Choć skóra na mojej głowie nie wykazuje zaburzeń równowagi, to chętnie wypróbuję wszystko, co sygnuje ta podobno phenomenalna marka ;)

Toni&Guy - Shine Gloss Serum
Ten produkt z jednej strony ucieszył mnie (dobra marka, znana mi dzięki konkurencyjnemu dla Shiny pudełku, w którym ponad rok temu był spray utrwalający Toni&Guy, który bardzo polubiłam), ale z drugiej strony rozczarował. Przecież w poprzednim pudełku było serum na końce włosów. Nie zdążyłam jeszcze zużyć nawet połowy opakowania, a tu już kolejne serum. Wolałabym np. jakąś odżywkę czy maskę do włosów.

Paese - Róż z olejkiem arganowym nr 42
Płynna pomadka Paese zrobiła na mnie dobre wrażenie, więc mam nadzieję, że tak samo będzie z różem. Kolor ma bardzo ładny, na jesień idealny - taki różowo-morelowy.

Glazel - Kredka do oczu z aplikatorem
Choć wolę eyeliner niż kredkę, to chętnie wypróbuję tą. Ma gąbeczkę do rozcierania, więc może uda mi się dzięki niej stworzyć fajnie rozblendowany makijaż oka.


Wrześniowe pudełko jest moim zdaniem najsłabsze od ostatnich kilku miesięcy. Może jednak nie ilość się liczy, a jakość? ;)
Jakie Wy macie zdanie na ten temat?


Pozdrawiam i proszę jeszcze o trochę cierpliwości ;)




Podone posty:

28 komentarzy:

  1. śliczny jest ten róż ;)
    co do ogólnej zawartości opakowania to szału nie ma..

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się wydaje całkiem przyjemny ten box, ale rzeczywiście szału nie robi, zresztą nie wiem, czy był taki box który mnie totalnie oszołomił;D

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej mi się róż podoba;) masakra..3 h snu, współczuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. róż i kredka są świetnie, 3/4 szamponu miałam wylane w pudełku (ciągle nie wiem jak to się stało, że był odkręcony, a ludzie z shinybox mi nie odpisują :(), mleko do ciała jest też godne uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest złe to pudełko, mi sie całkiem podoba :)
    Lubię zapach serii Au Lait :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi pudełko przypadło akurat do gustu, być może dlatego, że są to rzeczy, które lubię, które z chęcia wypróbuję... Jednak nie mam porównania do innych pudełek, bo to bylo moim pierwszym.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czytać Twoje opisy Shinyboxów, przed każdym zakupem zaglądam na bloga ;) co do wrześniowego pudełka to produkty jak dla mnie średnie, jednak mam już 100 gwiazdek i chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja właśnie jestem innego zdania... na początku również pomyślałam, że lekkie pudełko i malutkie produkty, ale z drugiej strony ostatnio były pełnowymiarówki w stylu Bielenda, Marion czy krem DeBa Biovotal a są to produkty niedrogie. Mogliby dać większze pojemności, bo faktycznie pudełko jest mniej warte niż zeszłe, ale mamy możliwość przetestować lepsze marki ;] Cieszę się, że mam róż nr 35, bo twój jest lekko pomarańczowy, a ja kocham takie różowiutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie też słabo, bo nie używam ani różu ani kredki do oczu :< Pozostałe kosmetyki powtarzały się w poprzedniej edycji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko jest w miarę, ale nie powala. Ot, taki zwyklak. ;).

    OdpowiedzUsuń
  11. siwtny post, nie slyszalam wczesniej o shinyboxach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pozwoliłam sobie wrzucić 'zajawke' Twojego posta na Polskich Blogach Kobiecych na Świecie (sroda). oczywiście z przekierunkowaniem na Twojego bloga :)
    Buziaki. Proszę o kontakt w razie pytań
    KateWo
    http://polskieblogikobiecenaswiecie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Scottish Fine Soaps od dawna mnie kuszą, czekam więc na opinię o mleczku, jeszcze uwagi jest wart szampon z Phenome :) Pozostałe nie mojowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedynie róż mnie z tego zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się ta zawartość podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sredni ten wrześniowy shiny box ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Phenomka bym przytuliła.. resztę niekoniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim zdaniem pudełka shiny sa fajniejsze niż glossy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor różu, a Paese bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja się ciągle waham i zastanawiam "sajni" czy "glosy"

    OdpowiedzUsuń
  21. Strasznie przeciętne to pudełko muszę przyznać, aczkolwiek zainteresował mnie ten szampon. jak poużywasz daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Phenome - Rebalance Szampon jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...