ShinyBox - listopad 2013

59 Komentarzy
Witajcie!

Wczoraj popołudniu odwiedził mnie kurier, przynosząc listopadowe pudełko ShinyBox. Niestety światło było już tak słabe, że nie byłam w stanie zrobić zdjęć i pokazać Wam jego zawartości "na gorąco" (w takich sytuacjach za każdym razem obiecuję sobie, że w końcu odłożę kasę na dobre oświetlenie..).

Listopadowy ShinyBox zaskoczył mnie już samą szatą graficzną - pudełko w tym miesiącu jest czerwono-czarne. Wielka szkoda, że bibułka w środku również nie była czerwona (czepiam się, wiem, ale lubię, kiedy wszystko się ładnie komponuje).




Ciekawi zawartości?


Tradycyjnie - ulotka z opisem zawartości

Ulotka i naklejka DeeZee + rabat


La Rosa - Mineralny cień do powiek nr 82 Carmelian
Trafił mi się piękny kolor cienia - jasny, cielisty beż z rozświetlającymi drobinkami. Uwielbiam takie cienie w codziennym makijażu, więc La Rosa z pewnością zostanie przeze mnie zużyta bez przymusu. Zobaczymy, jak będzie z aplikacją, bo sypkiego cienia używałam ostatnio w liceum, czyli kilka lat temu :P

La Rosa - Lakier do paznokci nr 103
O ile cień idealnie trafił w mój gust, to kolor lakieru jest totalnym przeciwieństwem tego, co lubię mieć na paznokciach. Nr 103 to smutny szaro-fioletowy odcień o metalicznym wykończeniu. Za to pędzelek jest całkiem fajny - płaski i dość szeroki, taki jak lubię. Spróbuję przemóc moją niechęć do tego koloru i wypróbować lakier.

Mariza - Matujący puder ryżowy
Ekipa ShinyBox po raz kolejny chyba czyta mi w myślach ;) Właśnie kończy mi się puder sypki i miałam zamiar kupić jakiś. Shiny trafiło idealnie - mocne matowienie skóry to właśnie to, czego mi trzeba. Super, że to puder z Marizy - jeszcze do niedawna miałam bardzo niefajne zdanie o tej marce, ostatnio jednak przekonuję się do nich powoli. Seria Selective jest naprawdę niezła.

BingoSpa - Maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym
Kiedyś byłam fanką BingoSpa, ostatnio (przyznaję się) totalnie zapomniałam o tej marce. Miałam dotąd dwie maseczki do twarzy od Bingo i obydwie spisywały się dość dobrze - mam nadzieję, że z tą będzie podobnie. Skład ma trochę przydługi, ale olej winogronowy na drugim miejscu w składzie pozytywnie mnie zaskoczył. Maseczka już poszła w ruch - nałożyłam ją podczas porannej kąpieli. Na razie jednak nie powiem Wam nic o efektach jej działania ;)

AA Body Care Program - Ujędrniający balsam do ciała
Mam teraz tyle napoczętych balsamów i maseł do ciała, że nie wiem, kiedy zdążę to zużyć. Nie wiem też, czy jest sens, żebym zaczynała testy AA, bo od kilkunastu dni stosuję mocno ujędrniające serum termoaktywne Yasumi, więc nie chcę mieszać dwóch kosmetyków o tym samym przeznaczeniu... Może podaruję AA mamie :)

Corine de Farme - Krem 2 w 1 przeciwzmarszczkowy
Saszetka poleci do mamy, bo mi jeszcze zmarszczki niestraszne ;)

Romantic - Szampon regenerujący i Balsam do włosów regenerujący
Romantic to marka należąca do Forte Sweden (tak samo jak m.in. Corine de Farme). Zaciekawił mnie ten duet. Zobaczymy, czy po Romantic moje włosy rzeczywiście będą się układać pięknie jak na randkę :)


WOW! Muszę przyznać, że ShinyBox trzyma wysoki poziom ustanowiony w październiku. W listopadzie pudełko wypełnione jest aż 5 pełnowymiarowymi kosmetykami, do tego saszetkowe próbki 3 kosmetyków. Nie są to może produkty z wysokiej półki cenowej, ale ja nie narzekam - już wartość samej Marizy, BingoSpa i AA przekracza cenę, jaką płacimy za pudełko.
Mi do szczęścia brakuje tylko innego koloru lakieru, ale cóż ;)

Jak Wam się podoba zawartość i design listopadowego pudełka Shiny?




Podone posty:

59 komentarzy:

  1. u mnie ta maska z bingospa nic nie robiła z moja twarzą a szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, niedobrze. Zobaczymy, co zrobi z moją (byleby tylko nie zmasakrowała mojej cery :P).

      Usuń
  2. Widziałam już wcześniej na innych blogach, rzeczywiście zawartość całkiem całkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z całego boxa najbardziej zaintrygował mnie cień. Jestem ciekawa czy choć po części zastąpi Ci ten z MAC'a ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że może być fajną alternatywą na zimę - w ponure dni lubię takie rozświetlające cienie. Na wiosnę i lato jednak zainwestuję w Inglota :)

      Usuń
  4. "Wielka szkoda, że bibułka w środku również nie była czerwona (czepiam się, wiem, ale lubię, kiedy wszystko się ładnie komponuje)." - haha :D zapraszam Cię na mój post o SB z wczoraj, zobacz co napisałam o bibułce :> Czytasz mi w myslach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dostałam maskę z olejem ryżowym, choć na karteczce było napisane o migdałowym ;)
    no i to trochę dziwne, że balsamy (chyba wszystkie dostałyśmy balsamy...) były dwóch różnych firm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olga, u mnie na karteczce jest opisana maseczka z olejem migdałowym, a dostałam maskę z olejem winogronowym... Coś pokręcili :/

      Usuń
  6. Pudełko nie jest złe,ale na kolana również nie powala...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkatułko, a podoba Ci się bardziej niż październikowe, czy jednak różowa wstążka wygrała? ;)

      Usuń
  7. Dla mnie w sumie nic - dobrze ze nie zamówiłam

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem produkty są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenie robią dobre - zobaczymy, jak się sprawdzą :)

      Usuń
  9. Mnie ta zawartość nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy pozytywne pierwsze wrażenie przełoży się na pozytywne wrażenia podczas stosowania ;)

      Usuń
  11. ciekawa jestem jak prezentuje się ten cień La Rosa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę go w akcji za kilka - kilkanaście dni, kiedy będę recenzować kosmetyki z tego pudełka :) Sama jestem ciekawa, jak będzie wyglądał na powiece :)

      Usuń
  12. Tym razem bardzo fajna zawartość :)
    Zainteresowałaś mnie tym pudrem Mariza.
    Kolor lakieru osobiście bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, jak puder z Marizy spisze się w akcji :)

      Usuń
  13. Stylowe pudełko, ale ten róż faktycznie nie pasuje, bibuła mogła by być czerwona lub czarna, by utrzymać wszystko w jednej tonacji, kosmetyki bardzo fajne, zdecydowanie warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniko, cieszę się, że nie tylko mi się to rzuciło w oczy - już się bałam, że tylko ja taka czepialska jestem, przewrażliwiona czy coś ;)

      Usuń
  14. O, calkiem niezle:-) lakier i puder z otwartymi ramionami biore! Szkoda, ze nie wrzucili do kilku boxow bonow na darmowe butki;-)

    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bon to byłaby fajna sprawa :) DeeZee niestety ograniczyło się tylko do rabatu 15% :(

      Usuń
  15. pudełeczko z wierzchu zachwyca... zawartośc rozczarowuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu :( Szkoda, ale przynajmniej mały plusik za ładny kartonik ;)

      Usuń
  16. Isianna, chyba jeszcze jest dostępna listopadowa edycja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się zawartość w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kilka razy zastanawiałam się czy nie skusić się na te pudełeczka jednak nie używam zbyt wiele produktów do ciała i twarzy dlatego nie żałuję. Zawartość dość ciekawa jednak mnie by było ciężko ją zużyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja - w ShinyBoxie zawsze jest sporo kosmetyków pielęgnacyjnych, czasem nawet ja mam problem, by zużyć wszystkie ;P

      Usuń
  19. Naprawdę udane pudełko! Myślę, że z każdego produktu byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie jestem zadowolona jedynie z lakieru... Gdyby był w innym kolorze, pewnie też zaliczyłabym go na plus :)

      Usuń
  20. Mnie się pudełko nie podoba, nic by mi w sumie nie przypadło do gustu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że nie zamówiłaś, bo byłabyś pewnie rozczarowana zawartością, skoro Ci nie przypadła do gustu :)

      Usuń
  21. W tym miesiącu pudełko było całkiem udane :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba przyznać, że udany ten box :) Może go sobie zamówię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, ja jestem z mojego zadowolona, więc zachęcam :)

      Usuń
  23. Mam ochotę na ten box, ale brakuje mi 5 pktów Shiny, a nie mam kasy już na ten miesiąc. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze :/ Może jeszcze jakoś uda się uzbierać, polecić komuś albo coś?

      Usuń
  24. Mamy ten sam balsam :) A samo pudełko całkiem udane! W każdym miesiącu czymś zaskakują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, starają się nie wpadać w rutynę i to też mi się podoba :)

      Usuń
  25. Niezła zawartość, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...