Piękny Początek Tygodnia 27 - WYNIKI

18 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Dziś chciałabym przede wszystkim serdecznie podziękować tym z Was, którzy znaleźli czas i ochotę na wypełnienie ankiety z poprzedniego Pięknego Początku Tygodnia.
Wyniki przedstawiają się następująco:

Czy posty z serii Piękny Początek Tygodnia oceniasz jako fajne czy słabe?


Czy uważasz, że powinnam kontynuować tą serię, czy raczej zakończyć ją?

Jestem w szoku. Nie przypuszczałam, że aż tak pozytywnie odbieracie te posty. Jest mi bardzo, bardzo miło!
Biorąc pod uwagę zdanie większości, postanowiłam kontynuować serię Piękny Początek Tygodnia dopóki będziecie chcieli czytać takie posty lub dopóki nie wyczerpią się moje inspiracje (choć to prędko nie nastąpi :P).


Na koniec sprawię, że dla jednej z osób ten początek tygodnia będzie choć odrobinę piękniejszy niż dla reszty z Was. Czas na wyniki rozdania towarzyszącego ankiecie (przypominam, że nagrodą był zestaw kosmetyków do włosów Dove z serii Split Ends Rescue: szampon, odżywka i serum). Zwycięzcę losowałam spośród wszystkich respondentów, niezależnie od ich odpowiedzi.


A to oznacza, że zwycięzcą jest...


Serdecznie gratuluję i już piszę do Ciebie maila.

Pozdrawiam Was i jeszcze raz dziękuję za tyle ciepłych słów :)
Tych z Was, którzy dziś nie wygrali, zapraszam na blogowy fanpage na Facebooku - tam niebawem również będzie można poprawić sobie humor biorąc udział w rozdaniu.



Podone posty:

18 komentarzy:

  1. Przegapiłam ankietę ale na pewno powinnaś kontynuować, chętnie też poczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)
    I niecierpliwością czekam na następny poniedziałek. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że będziesz kontynuować serię :)
    Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, cieszę się, że mogę kontynuować pisanie tych postów :)

      Usuń
  4. To wiedzę że nie tylko mi się podobały te posty ;)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A może po prostu Ci, którzy zagłosowaliby na nie nie wzięli udziału w ankiecie, bo tradycyjnie nie wchodzili na bloga widząc tytuł piękny początek tygodnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, powinnam inaczej zatytułować post z ankietą :/ Eh, mądry Polak po szkodzie.

      Usuń
  6. Gratulacje!

    Taki właśnie schemat ukazał się moim oczom, gdy po alarmie kompa, że dysk ma za mało miejsca na wykonanie pewnej operacji, zajrzałam sprawdzić stan pamięci :I

    A posty fajne, pisanie o pozytywach dobrze nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz skojarzenia, Zajęczaku :P
      To prawda- czasem miałam wrażenie, że pisałam te notki głównie dla siebie, żeby pozytywnie zacząć każdy tydzień ;)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...