Halloweenowe pazurki dla leniwych

62 Komentarzy
Witajcie Kochani!

O tym, że dziś Halloween, nikomu chyba przypominać nie trzeba.
Dla mnie nie jest to jakieś wybitnie ważne święto - ot, po prostu jeden z ciekawych okresów w roku, podczas którego niektóre sklepy i restauracje udekorowane są dyniami, na blogach i vlogach pojawiają się nieziemskie makijaże imitujące poranioną skórę lub wygląd żywego trupa, a wielbicielki manicure prześcigają się w wymyślaniu strasznych zdobień.

Przyznaję, że ja nie obchodzę Halloween, ale lubię atmosferę towarzyszącą temu świętu. Lubię dyniowe dekoracje i straszliwe makijaże. Jeśli kiedyś będę mieć dziecko (co raczej mało prawdopodobne :P) z przyjemnością będę pomagać mu w wyborze strasznego kostiumu na halloweenowy bal przedszkolaków :P


Tymczasem, żeby wczuć się w atmosferę jesieni, naszło mnie ostatnio na pomarańczowe paznokcie. Od kilkunastu dni na moich pazurkach gości wyłącznie intensywnie pomarańczowy Mollon PRO o numerze 99. Idealnie wkomponowuje się w tło złotych jesiennych liści i jasnoniebieskiego jesiennego nieba. Aby dodać mu nieco bardziej strasznego charakteru na Halloween, postanowiłam tą paznokciową namiastkę dyni przełamać mocno kontrastującym kolorem, a nawet inną fakturą - wybrałam polecany przez Atqę Wibo WOW Glamour Sand nr 4.
Wyszedł z tego moim zdaniem całkiem udany halloweenowy manicure - prosty jak konstrukcja cepa, idealny dla leniwców i manicurowych anty-talentów jak ja (dla mnie nawet głupi french jest za trudny xD).


Nie będę się tutaj zagłębiać w opisywanie właściwości tych lakierów. Mollona stosuję już co prawda dość długo, ale zawsze pokrywam go top coatem, więc o jego trwałości niewiele mogę powiedzieć. Zdradzę Wam jedynie tyle, że ma pół-żelową konsystencję, nie jest w pełni kryjący - pomimo 2 warstw końcówki paznokci nadal są widoczne. Daje ładny blask, wysycha przyzwoicie, dobrze się aplikuje pomimo dość cienkiego pędzelka. Możecie go kupić np. na targach, bo to produkt z serii profesjonalnej (na ostatnich krakowskich targach LNE widziałam stoisko Mollona z tymi właśnie lakierami).


Lakier Wibo kupiłam wczoraj. Po tym, jak zobaczyłam go u Atqi, musiałam go mieć. Zjeździłam pół krakowskich Rossmanów w poszukiwaniu nr 4. W większości Rossmanów trzy pozostałe kolory stały nietknięte, a nr 4 wymieciony jak po tajfunie. Teraz się temu nie dziwię, bo widzę, że jest naprawdę piękny. Za cenę niecałych 7zł naprawdę warto go kupić.


Dajcie znać, co sądzicie o tych dwóch lakierach i czy podoba Wam się taki halloweenowy manicure dla leniwych? :)
Ciekawa jestem też, co sądzicie na temat tego święta? Świętujecie, malujecie się, przebieracie, czy może jednak dyniowo-straszydłowa gorączka w ogóle do Was nie przemawia?



Miłego Halloween :)




Podone posty:

62 komentarze:

  1. Mniej przerażający od reszty w sieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze mnie dziś taki leniwiec, że nawet paznokci nie malowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja wersja "leniwego manicure" jeszcze bardziej mi się podoba :D

      Usuń
  3. Mam podobnie jak Ty- nie obchodzę, ale lubię ten klimat. Podoba mi się ten piasek od Wibo. Szkoda, że go nie widziałam będąc w drogerii, ale ten który kupiłam (matowy brąz) także jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty Station, nic straconego, bo piaski Wibo chyba nie są limitowane, więc na pewno jeszcze kiedyś na niego trafisz podczas zakupów kosmetycznych :)

      Usuń
  4. Pomysł prosty, ale przemawia do mnie. W dodatku chyba właśnie dlatego, że taki prosty :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cammie, bardzo mi miło, że ten skromniutki manicure Ci się spodobał! :)

      Usuń
  5. o, a ja własnie dzis sie zasnatawialam w rossmannie nad tym lakierem, ale ostatecznie go odstawilam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, na pewno jeszcze znajdziesz go przy kolejnej wizycie w Rossmanie :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jeszcze jak się ma dobry wysuszacz, to rach-ciach i taki manicure gotowy ;)

      Usuń
  7. Ja postawiłam dziś zwyczajnie na czerwień... wersja dla extremalnie leniwych :D Będą czerwone usta i paznokcie,reszta w czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten piasek z Wibo, śliczny jest to prawda :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to w ogóle pierwszy piasek w kolekcji - i od razu tak dobrze trafiony. Wibo się postarało :)

      Usuń
  9. Szukam właśnie takiego czarnego piaskowca :) Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, super, cała przyjemność po mojej stronie :) Cieszę się, że ta notka na coś się przydała :)

      Usuń
  10. Mnie się średnio podoba.
    Kwestia gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, pewnie, że tak :) Gusta nie podlegają dyskusji :)

      Usuń
  11. Podoba mi się najbardziej ze wszystkich w sieci. Nie lubię udziwnień na paznokciach. Podziwiam zdolności, ale nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jestem halloweenową sceptyczką. Irytuje mnie, że Polacy tak łatwo asymilują obce wpływy. Walentynki nam już wystarczą, Halloween niech sobie zostanie w USA. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pooopieram :) wczorajszy Halloween spędziłam w drodze, wieczór w domu z rodzicami, a paznokcie pomalowałam dopiero nocą na dzisiejszy dzień :)

      Usuń
    2. Ja z jednej strony rozumiem osoby, które imprezują na Halloween, fajnie jest się przebrać i wymalować, ale nie potrafię sobie wyobrazić, by na drugi dzień takie skacowane osoby poszły na cmentarz i w ciszy i skupieniu pomyślały o zmarłych :/

      Usuń
  13. prześliczne, sama także nie obchodzę Halloween ale propozycję zapodaję :D pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. O mam ten lakier piaskowy Wibo, jest bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 4 ma spore grono fanek :) W ogóle moim zdaniem bardzo udana ta piaskowa kolekcja Wibo.

      Usuń
  15. Kurczę, ładne piaski ma Wibo :) Ja też nic nie mam do Halloween, wg mnie to nawet fajne, a co najważniejsze, wesołe święto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajna okazja do przebierania się, malowania i wymyślania dekoracji wnętrz ;)

      Usuń
  16. fajny mani :) prosty, ale efektowny. Ja nie obchodzę tego dnia, chociaż podoba mi się w USA ta atmosfera, przebierańcy, itd. W PL widziałam oczywiście dziś trochę poprzebieranych dzieciaków, sama zadowoliłam się halloweenowymi ciastkami (foto na blogu) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Czarownico, login zobowiązuje :) U mnie niestety pomalowanych dzieciaków nie było, tylko imprezujący studenci, którzy "ozdobili" moją klatkę schodową strasznymi ilościami petów i porozlewaną kawą... :/ Takiego Halloween nie lubię :P

      Usuń
  17. Fajne połączenie ;) subtelne nawiązanie do halloween, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Halloween, ale nigdy nie obchodziłam, nie miałam jakoś okazji pójść na żadną tematyczną imprezę....ale wszystko przede mną :)
    A pazurki bardzo ładne i klimatyczne! Sama jestem anty-talenciem w tym zakresie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luthienn, powiem Ci szczerze, że ja tak samo - musimy chyba razem jakąś imprezę halloweenową za rok rozkręcić ;)

      Usuń
  19. Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję :D Naczelny leniuch xkeylimex jest zadowolony :D

      Usuń
  20. Dla mnie Halloween to zbędne święto w Polsce, ale jak ktoś chce świętować to proszę bardzo.
    Mani spoko, ta pomarańczka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne zdanie - nie krytykuję, że ktoś świętuje Halloween, ale ja sama raczej nie mogłabym iść 31.10 na imprezę, a potem 1.11 tak skacowana na cmentarz...

      Usuń
  21. nie uznaję Halloween ;)
    pazurki masz boskie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anru, dziękuję! Jeszcze parę miesięcy temu były w tragicznym stanie, dlatego niesamowicie cieszą mnie komplementy na ich temat :)

      Usuń
  22. Kasiu nigdy nie mów nigdy ;) Masz piękną płytkę :) ja swoją obecnie regeneruje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, nawet nie wiesz, jak mnie cieszą Twoje słowa :) Jeszcze parę miesięcy temu myślałam, że w ogóle mi paznokcie odpadną, w tak złym stanie były ;)

      Usuń
  23. Haha, skąd ja znam takie wycieczki po drogeriach w poszukiwaniu upragnionego produktu :D Te piaski naprawdę im się udały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężkie jest życie blogerki-zakupoholiczki :P Piątka z plusem dla Wibo za te piaski :) Cała kolekcja ładna, chyba sobie dokupię jeszcze nr 3.

      Usuń
  24. Nie obchodzę halloween. Paznokcie ładne, szczególnie piaskowy lakier :) Ale nie wiem co to ma wspólnego z halloween ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowy jak dynia, przełamany czarnym jak coś mrocznego ;)
      Bardzo mi miło, że Ci się podoba :)

      Usuń
  25. Pazurki prześliczne, a co do Halloween, to dla mnie taki dzień nie istnieje- jestem tradycjonalistką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soemi, w pełni Cię rozumiem :) I miło mi bardzo, że taki skromny manicure się podoba :)

      Usuń
  26. fajne połączenie :) jakoś mnie to halloween nie kręci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Mi się podoba ta mroczno-śmieszna atmosfera, dyniowa otoczka, ale samo święto... raczej nie dla mnie :)

      Usuń
  27. Fajny manicure! Piaski Wibo wymiotło ze wszystkich Rossmannów chyba, naprawdę się udały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam porównania do innych piasków (w swojej kolekcji mam tylko ten jeden jedyny z Wibo :P), ale trzeba przyznać, że są ładne, dobrze dostępne i przede wszystkim niedrogie :)

      Usuń
  28. takie leniwce to w moim stylu :)
    ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...