ShinyBox październik 2013

54 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Wczoraj przybył do mnie październikowy ShinyBox. Byłam strasznie ciekawa tej edycji, ponieważ chyba pierwszy raz pudełko wyprzedało się tak szybko. Kusiło mnie, by zajrzeć do środka i przekonać się, co wpłynęło na taką popularność październikowej edycji - zawartość czy może nowy design pudełeczka?
Macie ochotę zajrzeć tam razem ze mną? :)

Październikowa edycja pudełeczka sygnowana jest znakiem różowej wstążki, symbolizującej walkę z rakiem piersi. Zmienił się również ogólny design opakowania. Wszystko to ma związek z dniem 15 października, kiedy to obchodzony jest Europejski Dzień Walki z Rakiem Piersi. Super, że ekipa ShinyBox dba nie tylko o urodę kobiet, ale również przypomina o ważnych dla zdrowia kwestiach :) Do pudełeczka dołączona była również kartka ilustrująca, jak powinno się wykonywać samobadanie piersi (niestety jej zdjęcie gdzieś mi się zapodziało na dysku...).


Tak prezentuje się zawartość październikowego ShinyBoxa
Rabat do sklepu mineralnie.pl oraz na zakup pudełka ShinyBox
Organique Hot&Spicy Korzenny płyn do kąpieli
Mmmmmm, co za zapach! Ten płyn pachnie tak apetycznie, że ciężko powstrzymać się przed spróbowaniem go (moja siostra uważa, że pachnie jak syrop na kaszel). Nie dam się jednak zwieść pozorom - w buteleczce wszystkie płyny ładnie pachną, ich prawdziwą 'moc' poznaje się w akcji, czyli podczas kąpieli. Wypróbuję, ocenię i dam znać, czy pozytywne pierwsze wrażenie będzie podtrzymane.

The Body Shop Nawilżająca maseczka do twarzy z witaminą E
Odkąd zamknięto sklep TBS w Krakowie, marka ta zaczęła mnie coraz bardziej ciekawić (zgodnie z zasadą, że zawsze najbardziej chcemy tego, czego nie możemy mieć), dlatego bardzo ucieszyła mnie ta maska. Zobaczymy, czy spełni pokładane w niej nadzieje.

SYIS Botoksujące płatki pod oczy Hexapeptide
Ok, mam 23 lata, więc moją cerę na pewno nie można zaliczyć do kategorii dojrzałych i z problemami zmarszczek. Niestety jednak budowa moich oczu sprawia, że na dolnej powiece tworzą mi się okropne, wkurzające zmarszczki - raz głębsze, raz płytsze, zależnie od nawilżenia skóry. Jestem bardzo ciekawa, co Syis z nimi zrobi.

Seche Vite Dry Fast Top Coat
Ten kultowy top jest mi już znany, jakiś czas temu miałam właśnie taką miniaturkę. To zdecydowanie najlepszy wysuszacz, jaki znam, niestety ma jedną sporą wadę - bardzo szybko gęstnieje, dlatego nawet takiej miniaturki nie byłam w stanie zużyć do końca. Ogólnie jednak jestem z niego zadowolona, ale o szczegółach opowiem w notce podsumowującej październikowe pudełko, czyli za kilkanaście dni.

Goldwell Balsam na włosy 60-sekundowy
Nie mam pojęcia, czego się spodziewać po tej odżywce - nie znam marki Goldwell, ale patrząc na cenę pełnowymiarowego opakowania (64zł za 200ml) moje wymagania są spore...

FlosLek ELESTABion S Szampon dermatologiczny
Nie mam łupieżu (odpukać!), ale na saszetce napisane jest, że ten szampon może być stosowany również profilaktycznie, więc wypróbuję i ocenię podstawowe właściwości.

Full of Fashion Koronkowe bransoletki
Raczej nie jest to biżuteria w moim stylu, nawet kolory nie są 'moje', ale... te bransoletki podobno są teraz hitem modowym m.in we Włoszech, dlatego dam im szansę - może raz w życiu będę mieć modny gadżet zanim stanie się modny :P A tak serio - kobieta zmienną jest, więc może je polubię.


Jestem bardzo ciekawa Waszej opinii o październikowym ShinyBoxie.
Moim zdaniem pudełko o wiele fajniejsze niż wrześniowe. Pierwsze wrażenie pozytywne.

Pozdrawiam :)




Podone posty:

54 komentarze:

  1. sporo saszetkowych próbek..
    miałam SV i też uważam że to najlepszy wysuszacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do SV konieczny jest rozcieńczacz - bez niego da się zużyć najwyżej pół tej miniaturki, bo reszta strasznie gęstnieje :/

      Usuń
  2. Seche w Shiny? No no:)
    I ten korzenny płyn do kąpieli...Mmm...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna zawartość. płatki pod oczy przygarnęłabym najchętniej, ale i reszta nie do pogardzenia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zaciekawiły mnie te płatki. Zobaczymy, czy są warte swojej ceny.

      Usuń
  4. Październikowy Shinybox przypadł mi do gustu, większość produktów chętnie bym przetestowała, niestety już wyprzedany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, strasznie szybko się wyprzedał. Aż mnie to zaskoczyło.

      Usuń
  5. Pudełko świetne, wszystkie produkty mi się podobają. I dostałaś akurat fajne kolory bransoletek, nie przypadła Ci wściekła zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się właśnie kurcze bardziej podoba ten zielono-czarny zestaw :D

      Usuń
  6. Mam ochotę na ten płyn do kąpieli i płatki pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie bardzo fajne jest to pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wolałam wrześniowe, a to zupełnie mi nie odpowiada. Desing fajny, ale z połyskiem byłby lepszy niż taki matowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi właśnie to wrześniowe zupełnie nie podeszło ;)

      Usuń
  9. fajna zawartość. Miałam tę maseczkę z TBS i jest przyjemna. Ciekawi mnie ten płyn/olejek do kąpieli z Organique. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też - dopiero odkrywam markę Organique, więc zobaczymy, czy płyn do kąpieli przekona mnie do niej, czy też nie :)

      Usuń
  10. Nic mnie w nim nie zainteresowało:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że go nie kupiłaś, bo byłoby rozczarowanie ;) Może kolejny Shiny bardziej przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  11. Tylko lakier i płyn do kąpieli mnie zainteresowały

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem fajna zawartość! Znam kosmetyki Goldwell - zawsze byłam z nich zadowolona :-)
    Nie wiedziałam, że zamknęli TBSa w Krakowie - czy to ten w Galerii Krakowskiej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, dobrze wiedzieć, że kosmetyki Goldwell warte są uwagi. Mam nadzieję, że ja też będę zadowolona z tej maski :)
      TBS w Krakowie był w Galerii Kazimierz i niestety już od kilku miesięcy zamknięty :( Najbliższy w Katowicach, chlip chlip :(

      Usuń
  13. Płyn korzenny mnie intryguje, i ciekawa jestem jak się sprawdzi w akcji :) bransoletki wpadły w oko mojej córci, której róż jest ulubionym kolorem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie idealne kolory dla dziewczynki - takie słodkie :)

      Usuń
  14. ja mam ciągle dylemat na co się zdecydować shiny czy glossy ale bardziej przemawia do mnie to pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie ostatnio też bardziej przemawia ShinyBox. Glossy lubiłam na samym początku, po paru miesiącach mi się znudził.

      Usuń
  15. Pierwsze pudełko, z którego byłabym zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie szału nie ma, tylko ten płyn od organique *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, co to Organique w sobie ma, że tak kusi... ;)

      Usuń
  17. U nas hitem modowym podobnym do tych bransoletek są Missiu. A o Fangle of Fashion nie słyszałam...Ale generalnie pełno jest teraz takich bransoletek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, ja jestem modowym drewniakiem - zupełnie nie wiem, co jest modne, nazwa Missiu nic a nic mi nie mówi xD Zatrzymałam się na etapie biżu by Dziubeka i naprawdę nie wiem, co powstało potem xD

      Usuń
  18. A ja wciąż czaję się na Seche Vite! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak upolujesz, to poluj od razu na rozcieńczacz, bo bez tego ani rusz ;)

      Usuń
  19. Może być :) Najważniejsze, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  20. SV i Organique, z tych kosmetyków bym się ucieszyła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawartość nie powala, ale nie jeste też najgorsza. Fajnie, że kosmetyki przypadły Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem bardzo ciekawa płynu do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D Nie mogę się doczekać aromatycznej kąpieli z tym płynem ;)

      Usuń
  23. nawet fajne pudełko i jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest tutaj parę produktów, które chciałabym przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabryczna, ciekawi mnie, które konkretnie masz na myśli? :)

      Usuń
  25. Moim zdaniem zawartość pudełka jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam - w tym miesiącu się postarali :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...