Piękny Początek Tygodnia 25 - zdaniem mężczyzny...

23 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Dziś będzie krótko, ale treściwie.

Jakiś czas temu rozmawiałam z moim przyjacielem (FACETEM!!! :P) na temat piękna. Temat ten wypłynął w konsekwencji mojego narzekania na moje własne ciało. Stwierdziłam, że nie czuję się w pełni komfortowo we własnym ciele, co mocno oburzyło mojego znajomego. Powiedział mi wtedy zdanie, które idealnie pasuje do idei Pięknego Początku Tygodnia:





Moim zdaniem chyba nie wymaga to komentarza. Ja podpisuję się rękami i nogami.
I jeśli ktoś Wam kiedyś powie, że faceci to wredne, płytkie kreatury, które wartość kobiety mierzą miseczką jej stanika, to kopnijcie tego kogoś ode mnie w 4 litery ;)


Dajcie znać, co sądzicie.




Podone posty:

23 komentarze:

  1. Nigdy nie myślałam w ten sposób o facetach - tzn jako o tych płytkich i głupich. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i tacy, którzy świetnie się w te ramki wpisują ;) Kobietę chcą mieć prosto z wybiegu VS, mają ogromne wymagania odnośnie jej wyglądu, a sami są niewyjściowi, lekko mówiąc. To co mają w głowie to już w ogóle inna sprawa. Na szczęście są też prawdziwi mężczyźni :)))

      Usuń
    2. Pewnie, że są tacy, ale ja na szczęście niewielu takich w swoim życiu spotkałam :) (odpukać w niemalowane! :P)

      Usuń
    3. Ja niestety lub na szczęście miałam przyjemność, wątpliwą, poznać paru takich. Jak szybko wparowali w moje życie, tak szybko ich z niego wywaliłam :)

      Usuń
    4. Doświadczenie nie zaszkodzi, ważne, by takie osoby nie nabałaganiły nam za bardzo w życiu ;)

      Usuń
    5. Bywało różnie! I pewnie nie raz jeszcze na TAKIE osoby natrafię, natrafimy :) Życie! ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Eeeee tam ;) jak dla mnie typowy albo po prostu mam szczęście do poznawania ogarniętych facetów ;)

      Usuń
  3. Dokładnie precz ze stereotypami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dobrze usłyszeć coś refleksyjnego na dobry początek tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam Cię nie jako ciało, ale jako kobietę i dopóki żyję....dopóty się nie zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sentencja, godna zanotowania w pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ten cytat, sama prawda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że tak uważasz :) Ja również zgadzam się ze słowami Nick'a.

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...