Piękny Początek Tygodnia 24

34 Komentarzy
Witajcie Kochani!
Mam nadzieję, że Wasz weekend upłynął równie miło jak mój. W sobotę wybrałam się do kina na "Wiecznych chłopców". Film okazał się być lekki i poprawiający nastrój - właśnie czegoś takiego było mi trzeba. Zabawne dialogi, pozytywne zakończenie, a do tego jedna z najfajniejszych ścieżek dźwiękowych, jakie ostatnimi czasy słyszałam.

Spacer w przepięknej jesiennej scenerii za rękę z ukochaną osobą, piękna pogoda, pozytywny film i jeszcze lepsze plany na kolejny weekend - to wszystko sprawiło, że jestem naładowana pozytywną energią, czuję się świetnie.
Jestem pewna, że Wy też nieraz macie tak dokonały humor, że mogłybyście tańczyć w drodze do szkoły/uczelni/pracy, że uśmiechacie się do przechodniów i nawet nieukładające się włosy nie są w stanie popsuć Wam nastroju.

Jeśli ktoś spytałby mnie, kiedy kobiety wyglądają najładniej, odpowiedziałabym bez wahania, że właśnie wtedy, kiedy są szczęśliwe. Nawet Pan Einstein zgadza się ze mną:



Uśmiech, dziewczyny!
W ramach zapobiegania jesiennemu przygnębieniu polecam jak najwięcej małych przyjemności. I nieważne, że czekolada kaloryczna, ta boska torebka taka droga, że powinnyśmy sprzątać czy gotować zamiast oglądać kolejny odcinek ulubionego serialu. Najważniejsze, by ładować nasze wewnętrzne akumulatory jak największą ilością pozytywnej energii :)

Zdradźcie mi, jakie są Wasze małe przyjemności, skutecznie poprawiające humor w jesienne wieczory?


Podone posty:

34 komentarze:

  1. Mała przyjemność spotkała mnie dzisiaj, gdy z mostu obserwowałam jak mgła opada z gór w stronę morza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chciałabym móc to obserwować! :-D

      Usuń
    2. Wow, też chciałabym to zobaczyć :) W chwilach, kiedy widzę coś pięknego, zawsze żałuję, że nie mam przy sobie lustrzanki - aparat w telefonie często nie jest w stanie uchwycić intensywności kolorów i subtelnej gry światła i cienia :/

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dopisz jeszcze Nietykalnych - niezależnie od tego, czy widziałaś ten film, czy nie. Jak dla mnie nie ma lepszego filmowego sposobu na poprawę humoru ;)

      Usuń
  3. W takim razie i ja uśmiech przesyłam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i też się do Ciebie uśmiecham :)

      Usuń
  4. Ja dziś miałam męczący dzień, ale teraz się śmieje, bo po co tracić czas na smutaski:) łap uśmiech-----> ;D, ja na te jesienne wieczory korzystam z muzyki i tańczę, śpiewam i tworzę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Briticjo, świetne podejście! Cieszę się razem z Tobą i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Oj tak, dzisiaj tak bardzo dopisywał mi humor, że mój śmiech był słyszalny na całą ulicę, ale nie było to dla mnie żadnym problemem. Śmiech to zdrowie :)

    Hmmm, co poprawia jesienne wieczory? Z pewnością chwila odpoczynku, pijąc dobrą herbatę i oglądając serial. To już kwestia zainteresowań, ale ja lubię poczytać psychologiczne książki czy jakieś artykuły w Internecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, książki i dobra herbata to również mój sposób :)
      Bardzo się cieszę, że również Ty masz tak dobry nastrój, tak trzymaj :)

      Usuń
  6. Aż sie zaczęłam uśmiechać do monitora jak czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Awwww, to najmilsze słowa dla mnie :) Niesamowicie się cieszę! :)

      Usuń
  7. He he rzeczywiście aż uśmiech sam pojawia się na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. w jesienne wieczory to serial lub ksiażka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciężko mi się teraz uśmiechać, no ale specjalnie dla i do Ciebie --> :)
    bardzo fajny post ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już sam uśmiech pobudza nasz organizm do produkcji hormonów szczęścia, więc to dobry początek :)

      Usuń
  10. Zgadzam się z Tobą w stu procentach! To właśnie to, czego mi trzeba - cieszyć się z tych małych rzeczy. A małe przyjemności, poprawiające mi humor to: gorące kakao (choć teraz staram się go nie pić), rozmowa z przyjaciółką lub drugą połówką, przyjemna piosenka, dobra książka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosalie, u mnie jest podobnie z tym, że ja gorące kakao zamieniam na dobrą kawę :)

      Usuń
  11. Ja jestem w depresji na jesień/zimę bo i w domu i na zewnątrz zimno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również jesień i zima są ciężkimi porami roku, ale na razie cieszę się z ładnej pogody i staram się naładować pozytywną energią, dopóki jeszcze mogę :)

      Usuń
  12. Nie mogę się nie zgodzić, szczęście zapewnia uśmiech na twarzy i blask w oczach, gdy jesteśmy szczęśliwi - promieniejemy ;)
    Ja umilam sobie czas kąpielami, tak, to już ten wspaniały czas, kiedy kąpiel jest lepsza od prysznica, i palę aromatyczne świece, olejki, woski... aromat, otaczam się pięknymi zapachami, także w kosmetykach i perfumach, które działają na mnie niezawodnie ;)
    Buziole Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo tak, woski to również coś, co i u mnie sprawdza się bosko w jesienne wieczory :) Aromaterapia zdecydowanie nam służy :)

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że w rzeczywistości też się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do ścieżki dźwiękowej to polecam tą z Wielkiego Gatsby'ego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchałam kilku piosenek i stwierdziłam, że muszę obejrzeć ten film :) Zastanawiam się, czy ścieżka mnie przekona, bo generalnie nie lubię filmów, których akcja dzieje się XX lat temu, a muzyka jest współczesna. Ale zobaczymy, jak będzie w przypadku Gatsby'ego :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...