Pogromca suchych skórek

42 Komentarzy
Witajcie,
dziś mam dla Was recenzję kosmetyku, który na okres jesienno-zimowy (choć nie tylko) powinien zagościć w każdej kosmetyczce. Jest to serum niezawodnie radzące sobie z suchymi skórkami. Zainteresowani?
W takim razie poczytajcie o Dermedic HydraIn3 Hyaluro Serum nawadniające twarz, szyję i dekolt.
Jakiś czas temu dostałam go od marki Dermedic do wypróbowania, potrzebowałam jednak sporo czasu, by wyrobić sobie o nim opinię.


Opakowanie: serum zamknięte jest w eleganckiej, szklanej buteleczce. Szklany zakraplacz z gumową pompką umożliwia higieniczne i bezproblemowe dozowanie nawet niewielkich ilości serum na skórę.


Właściwości:
+ Konsystencja - serum ma konsystencję rzadkiego mleczka; płynna konsystencja nie wpływa negatywnie na komfort aplikacji, ponieważ serum aplikuje się dosłownie po kropelce, dlatego tak mała ilość nie spływa z twarzy.
+ Wchłanianie - kosmetyk wchłania się błyskawicznie, pozostawiając skórę gładką, ale nie tłustą. Za efekt natychmiastowego wygładzenia odpowiedzialne są chyba zawarte w składzie dwa silikony.
+ Zapach - subtelny, przyjemny, kremowo-ogórkowy, nie utrzymuje się na skórze
+ Wydajność - zdecydowanie na plus. Ja stosuję go 2-3 razy w tygodniu i po kilku miesiącach nadal nam ponad połowę buteleczki.


Efekty stosowania:
To serum to cudotwórca w płynie. Zanim go odkryłam, moja cera nigdy nie była tak nawilżona, nie wiedziałam nawet, że nawilżenie cery może osiągnąć taki poziom. Stosuję go 2-3 razy w tygodniu pod krem na noc, najczęściej po delikatnym peelingu. Na drugi dzień rano budzę się z cerą idealnie miękką, sprężystą, wypoczętą. Serum daje efekt odświeżenia cery, poprawia jej koloryt, wygładza delikatne zmarszczki mimiczne i ujędrnia. Jeśli wieczorem po demakijażu zauważam na swojej twarzy przesuszone miejsca, mogę mieć pewność, że po aplikacji tego serum do rana wszystkie suche skórki znikną.
Dlaczego nie stosuję go codziennie, jak zaleca producent? Bo uważam, że co za dużo, to niezdrowo. Mojej cerze w zupełności wystarczają 2-3 aplikacje w tygodniu, jednak podejrzewam, że posiadaczki cery suchej będą musiały aplikować go częściej.
Jak sprawdza się pod makijaż? Ja aplikuję go tylko na noc - dla mnie na dzień byłby za ciężki, moja cera szybko się przetłuszcza. Jeśli jednak macie cerę normalną lub suchą, z powodzeniem możecie stosować go pod krem na dzień lub nawet zamiast kremu.



Skład: już na drugim miejscu w składzie mamy kwas hialuronowy, stąd tak silne właściwości nawilżające serum. Poza tym również wysoko w składzie trójglicerydy, gliceryna, olej ze słodkich migdałów oraz skwalan. Do tego dwa silikony- lotny cyclopenthasiloxane oraz rozpuszczalny w wodzie dimethicone. Na końcu składu znajdziemy śladowe ilości isoparafiny (na szczęście kosmetyk stosowany 2-3 razy w tygodniu nie wywołał u mnie zapchania cery). Plus za brak parabenów - w końcu to kosmetyk apteczny.

INCI: Aqua, Sodium Hyaluronate, Hydrogenated Polydecene, Caprylic / Capric Triglyceride, Glycerin, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Squalane, Cyclopentasiloxane (and) C30-40 Alkyl Ceteareth Dimethicone / Crosspolymer, PEG-20 Methyl Glucose Sesquistearate, Glyceryl Polymethacrylate (and) Glycoprotein (and) Yeast Extract (Faex Extract) (and) Aleuritic Acid, Tocopheryl Acetate, Polyacrylamide (and) C 13-14 Isoparaffin (and) Laureth-7, DMDM Hydantoin (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone, Parfum


Cena: ok. 40zł za 30ml
Dostępność: apteki


Ocena: 6/6 (Nie dziwię się, że Nawadniające serum Dermedic zbiera same pozytywne opinie - ja również go uwielbiam. Jest moim SOS na przesuszoną, zmęczoną skórę. Pomaga, kiedy po ciężkim dniu nie mam siły ani czasu na maseczkę, a chcę, by następnego dnia moja cera prezentowała się dobrze. Polecam go zwłaszcza na zimę, ale nie tylko posiadaczkom cery suchej (jak sugeruje na opakowaniu producent) - cera normalna, mieszana czy tłusta także wymaga nawilżenia, a do tego celu takie serum, z porządnym hialuronowym kopem, będzie idealne.)




Znacie markę Dermedic?
Na polskim rynku pojawili się stosunkowo niedawno, ale szturmem zdobywają uznanie. Dla mnie to już drugi sprawdzony kosmetyk tej marki. Polecam Wam również Kojący krem nawilżający z serii Dermedic Emolient Linum (kliknijcie w nazwę kremu, a przeniesie Was do recenzji).


Dziękuję marce Dermedic za przekazanie kosmetyku do testów.
Jednocześnie zaznaczam, że fakt otrzymania kosmetyku za darmo nie wpłynął na moją ocenę.





Podone posty:

42 komentarze:

  1. Jak przeczytałam tytuł myślałam o czymś do skórek przy paznokciach, ale równie pozytywnie zostałam zaskoczona po przeczytaniu całej recenzji :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślałam, że ten wpis będzie o skórkach na paznokciach. Na chwilę obecną takiego serum nie potrzebuję.

      Usuń
    2. Pomyślałam to samo i już się ucieszyłam :D

      Usuń
    3. Kurcze, rzeczywiście brzmi to myląco... Wybaczcie dziewczyny małą zmyłę ;)

      Usuń
  2. Nie wiem dlaczego, ale po tytule posta sądziłam że chodzi o skórki wokół paznokci XD Mimo tego i tak zainteresowałaś mnie tym kosmetykiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz zmyłę :) Cieszę się, że rozczarowanie ustąpiło miejsca zaciekawieniu ;)

      Usuń
  3. u mnie się jakoś nie sprawdził specjalnie. Jednak gdy go stosowałam to miałam bardzo duże problemy z przesuszeniem skóry i dlatego nie dał rady...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myś, dzięki za opinię. To ważne, bo producent rekomenduje serum do cery bardzo suchej, więc teoretycznie powinno sobie poradzić z każdym przesuszeniem... Moja cera aż taka wymagająca nie jest, dlatego serum spisało się bez zarzutu.

      Usuń
  4. Czytając tytuł posta w blogrollu myślałam, że będzie mowa o skórkach ale przy paznokciach; nie wiem czemu, ale widze że nie byłam sama.

    Kwas hialuronowy to wybawienie dla mojej skóry, ale raczej stosuję samodzielną mieszankę żelu z zsk z czym mi się tam zamarzy - czy olejkiem jakimś czy aloesem.
    Plusem tego żelu+olejku schnącego jest to, że można go stosować na dzień. A Ty piszesz, że na dzień może być za tłusty.

    Ale może ewentualnie kiedyś kupię z myślą o stosowaniu na noc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aleno, przepraszam za wprowadzenie w błąd.
      Myślę, że jeśli żel hialuronowy + olej/aloes dobrze się u Ciebie sprawdza, to nie wiem, czy jest sens testować coś innego. Może tylko dla zaspokojenia ciekawości ;) Ja niestety nie podjęłabym się robienia własnych kosmetyków, bo pewnie skończyłoby się to jakąś masakrą na mojej cerze ;)

      Usuń
  5. ma świetny skład, muszę go wypróbować :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duża ilość kwasu hialuronowego to naprawdę fajny nawilżający kop dla cery :)

      Usuń
  6. Warto zapamiętać :) Podoba mi się opakowanie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi interesująco! Zwykle mam problem ze suchymi skórkami na policzkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dokładnie tak samo! To serum pięknie je wygładza :)

      Usuń
  8. Czytałam o nim wcześniej i miał różne opinie więc uznałam że nie będę ryzykować tym bardziej że potrzebuję silnego nawilżenia ale może jak mi się skończą obecne kremy to pomyślę nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniu, mam nadzieję, że się nie zawiedziesz, jeśli zdecydujesz się go wypróbować.

      Usuń
  9. Bardzo przyjemny skład. Z chęcią bym go przetestowała na moje suche poliki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje suche poliki byłyby prawdopodobnie równie zadowolone jak moje :D

      Usuń
  10. Miałam go ostatnio w koszyku w SP, ale w końcu odstawiłam, bo boje sie, że może mnie zapchać przez trójglicerydy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, jeśli trójglicerydy źle działają na Twoją cerę, to rzeczywiście lepiej nie ryzykować. U mnie na szczęście nie robią krzywdy :)

      Usuń
  11. Uwielbiam sera, wg mnie czasem działają lepiej niż maseczka :) To bym bardzo chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się bez bicia, że to było moje pierwsze dotąd serum ;) Ale rzeczywiście- szybciej się stosuje, efekty świetne - aż mam ochotę na więcej.

      Usuń
  12. Brzmi fajnie,akurat moja skóra ostatnio cierpi na przesuszenie,ale miałam ten krem o którym wspomniałaś na końcu i strasznie mnie zapchał,więc raczej będę trzymać się od tych kosmetyków z daleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, wielka szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził. Ja mam cerę bardzo skłonną do zapychania, ale wyjątkowo ten krem mi nie zaszkodził. Tak to jest - jednym służy, innym nie, najważniejsze to wiedzieć, czego lepiej unikać :)

      Usuń
  13. jeszcze bardziej mnie zachęciłaś, bo myślałam nad kupnem tego serum. miałam styczność z Dermedic i bardzo lubię ich kosmetyki dlatego chętnie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że moja recenzja Cię przekonała. Niech Ci dobrze służy, jeśli zdecydujesz się na zakup :)

      Usuń
  14. chyba wszystkie kochamy kwas hialuronowy :) fajnie, że tak Ci do gustu ten pogromca przypadł :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie ciut za drogi, ale fajnie że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rosalie, warto polować na promocje - o ile dobrze pamiętam, w SuperPharm co jakiś czas widziałam promocje na Dermedic :)

      Usuń
  16. Jakiś czas temu Donia (Maniaczka drogeryjna) pisała bardzo pochlebnie o tym serum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Cieszę się, że nie tylko mi to serum tak bardzo przypadło do gustu :)

      Usuń
  17. Właśnie go używam i czasem też zdarza mi się użyć go na dzień, u mnie wchłania się błyskawicznie i nawet pod makijaż się nadaje:) Daje takie fajne natychmiastowe uczucie ukojenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karola, super, że u Ciebie też tak dobrze się sprawdza :) To fakt - po jego aplikacji od razu czuć ulgę dla wysuszonej skóry :)

      Usuń
  18. oho, skoro tak chwalisz, to muszę wypróbować :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Też go stosowałam i również byłam zachwycona działaniem i uzyskanymi efektami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...