Lekki, a skuteczny...

52 Komentarzy
Witajcie!

Dziś przygotowałam recenzję kremu do twarzy, który towarzyszył mi ostatnio i działał na skórę, podczas kiedy ja smacznie spałam. Jak działał i czy w ogóle działał? Przekonacie się ;)
Dostałam go już jakiś czas temu od Oli - http://mssaleksandra.blogspot.com
Zapraszam na recenzję: Dermedic Emolient Linum Kojący krem nawilżający.


Jeszcze małe wyjaśnienie- dlaczego sięgnęłam po krem dla cery suchej? Lubię na noc mocniej nawilżyć, natłuścić cerę. Zauważyłam, że wtedy mniej tłuści się przez dzień. Ten krem na dzień byłby dla mnie za tłusty, ale nie uznaję tego za żaden minus, gdyż w końcu to krem dla cer suchych.

Obietnice producenta:
Krem przeznaczony jest dla posiadaczek cery suchej i atopowej. Ma za zadanie łagodzić podrażnienia, uelastyczniać, przyspieszać regenerację, ograniczać utratę wody, nawilżać, natłuszczać i tworzyć barierę ochronną. Producent zaleca stosowanie go co najmniej 2 razy dziennie (ja stosowałam tylko raz dziennie).

Opakowanie:
Krem kupujemy w kartoniku, na którym znajdują się wszystkie informacje na temat kremu, skład, itd. Ja jednak dostałam krem już bez kartonika. Zamknięty jest w nieprzezroczystej, miękkiej plastikowej tubce. Szeroka zakrętka umożliwia ustawienie kremu w ten sposób, by spływał do wylotu - dzięki temu nie mamy problemów z wyciskaniem go z tubki. Na tubie niestety nie zawarto informacji o składzie.


Aplikacja:
+ Konsystencja - zaskakująca (przynajmniej dla mnie), bo niezbyt gęsta. Skoro krem jest dla skóry suchej, to spodziewałam się tłustego, gęstego ulepku, a tu mamy bardzo delikatny krem, wręcz emulsję, która świetnie się rozprowadza.
+ Wchłanianie się - i znów zaskoczenie. Spodziewałam się tłustego filmu na skórze, a tymczasem krem wchłania się bardzo szybko. Oczywiście pozostawia delikatną warstwę na skórze, ale nie jest to nic, co mogłoby mi przeszkadzać. Fakt, makijażu bym na to nie nałożyła, ale na noc takiego efektu oczekuję.
+ Zapach - krem ma prawie niewyczuwalny, bardzo naturalny zapach. Zero substancji zapachowych, które mogą podrażniać.
+ Wydajność - na plus, krem służy mi 2 miesiące (a stosuję go 1x codziennie).


Efekty:
Krem do cery suchej, ale lekki i rzadki - jak działa? Moja cera niby jest tłusta, jednak czasem lubi się porządnie przesuszyć. Ten krem jest dla mnie wtedy wybawieniem. Bardzo szybko i skutecznie niweluje uczucie napięcia skóry po umyciu, jest killerem dla suchych skórek. Rzeczywiście sprawia, że napięta skóra staje się bardziej elastyczna. Świetnie nawilża, delikatnie natłuszcza, wygładza i wspomaga regenerację skóry. Kiedy smaruję się nim na noc, rano budzę się z cerą wyglądającą na wypoczętą i gładką.
Krem nie spowodował u mnie zapychania ani podrażnień (choć na innych blogach czytałam, że niektóre osoby podrażniał).


Skład: Moim zdaniem niezły. Nie ma w nim parafiny, oleju mineralnego ani parabenów, choć są substancje, które mogą powodować zapychanie - isocetyl stearate i cetyl alcohol, a także gliceryna i silikony (na szczęście te ostatnie są w drugiej połowie składu). W pierwszej połowie składu masło shea i olej lniany.

INCI: Aqua, Isocetyl Stearate, PEG-100 Stearate (and) Glyceryl Stearate, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Methylpropanediol, Cetyl Alcohol, Linum Usitatissimum Seed Oil, Squalane, Aluminium Starch Octenylsuccinate, Ethylhexylglycerin, Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Acrylates / C10-30Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, EDTA, DMDM Hydantoin (and) Methylchloroisothiazolinone (and) Methylisothiazolinone.


Dostępność: apteki
Cena: ok. 24zł za 50g

Ocena: 5/6 (U mnie ten krem świetnie się sprawdził, bardzo go polubiłam, choć początkowo byłam sceptycznie do niego nastawiona - nie wiem czemu, ale firma Dermedic niezbyt pozytywnie mi się kojarzyła - nie pytajcie czemu, sama nie wiem. Uprzedzenia okazały się jednak bezpodstawne. Ja ten krem oceniam pozytywnie, ale nie wiem, czy poleciłabym go posiadaczkom cer suchych- mógłby chyba okazać się dla niektórych zbyt lekki. Może na dzień, pod makijaż...?)


Znacie kosmetyki Dermedic? Jaki jest Wasz stosunek do tej marki?
(Mam nadzieję, że macie takich dziwnych, bezpodstawnych uprzedzeń, jakie czasem do mnie się przyplątują ;P)



Podone posty:

52 komentarze:

  1. Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli lubisz nawilżające kremy, to koniecznie! :)

      Usuń
  2. bardzo lubię kosmetyki tej firmy, a nad tym kremem się zastanawiałam, więc chyba się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violu, mam nadzieję, że będzie Ci pasował :)

      Usuń
  3. Ja miałam tylko filtry z Dermedic, ale cieszę się, że spróbowałam innych, choć niestety droższych marek, bo teraz przynajmniej nie ma zapychania... Ich pozostałe produkty jakoś mnie nie kusiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dermedicowe filtry zapychają? Dobrze wiedzieć, będę je omijać ;)

      Usuń
  4. Miałam go kiedyś ;) jak dla mnie za mało nawilżał ale był całkiem przyzwoity

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o tym czytałam ;)

      Usuń
    2. Madziu, on jest właśnie fajny dla cery normalnej czy tłustej, a dla suchej może być rzeczywiście za słaby...

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tej firmie :) teraz na noc używam kakaowego kremu Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lil, naprawdę? Przecież ostatnio ciągle była dodawana do ShinyBox ;P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również był pierwszy kontakt z firmą ;)

      Usuń
  7. Mam sentyment do firmy Dermedic, kiedyś używałam kremów oraz balsamów z serii Hydrain2.
    Może jeszcze wrócę do tej marki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie zamierzam wypróbować kiedyś serię Hydrain2 :)

      Usuń
  8. nie zwracałam nawet na niego wcześniej uwagi, ale chyba spróbuję sama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala, mam nadzieję, że będzie dobrze działał ;)

      Usuń
  9. Ja kocham Dermedic. Też podeszłam do nich sceptycznie ale pierwszy produkt, który wypróbowałam mnie oczarował i od tej pory wdrażam kolejne do swojej pielęgnacji. Na razie tylko jeden nie spełnił wszystkich moich oczekiwań :) Polecam ci (jeśli masz taki problem bo ja akurat przy tłustej skórze mam) serum na rozszerzone pory, to mój ulubieniec. Ja jestem meeeega zadowolona i po systematycznym używaniu widzę dużą różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, właśnie mam taki problem ;P Dzięki, że mi o nim napisałaś! Z chęcią go wypróbuję :)

      Usuń
  10. skoro parafiny nie ma, moglabym sprobowac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też unikam parafiny i oleju mineralnego. Jak widzę, że w składzie nie ma tych substancji, to ryzykuję ;)

      Usuń
  11. nie znam kosmetyków tej firmy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to również było pierwsze spotkanie :D

      Usuń
  12. Ostatnio zauważyłam, że jak nie stosuje kremu na noc (leki w żelu) to faktycznie skóra rano jest bardzo tłusta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest to samo... Dlatego lubię na noc kremy do cery suchej, choć sama mam mieszaną, a wręcz tłustą.

      Usuń
  13. fajnie, że tak dobrze i szybko się wchłania i ma lekką konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie bardzo ważne cechy dobrego kremu :)

      Usuń
  14. Nie miałem nigdy żadnego kosmetyku z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie był to pierwszy dermedicowy kosmetyk ;)

      Usuń
  15. Miałam próbkę tego i jeszcze jednego kremu i bardzo miło go wspominam, zamierzam kupić pełnowymiarowe opakowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabryczna, cieszę się, że Tobie też przypadł do gustu :)

      Usuń
  16. Myślałam o kupnie jednego z ich kremów na noc, ale jakoś zapomniałam. Może w końcu się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba ich krem, jeśli zdecydujesz się na kupno :)

      Usuń
  17. Mam kilka produktów z Dermedica i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  18. kusi mnie olej lniany w składzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ten olej lniany przekonał do wypróbowania :D

      Usuń
  19. opis brzmi bardzo ciekawie i chyba się na niego wkrótce skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Ci się spodoba tak jak i mi :)

      Usuń
  20. nigdy nie używałam nic od Dermedic, ale widzę w składzie Glicerynę, która mnie niestety zapycha i uczula :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cuks, w takim razie ten krem musisz omijać z daleka ;)

      Usuń
  21. Brzmi ciekawie, bo sama posiadam cere atopowa, zatem by sie sprawdził u mnie, ale minus jest taki, ze na noc nie odpowiadaja mi niestety kremy :(
    Zapraszam do siebie :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juicy, skoro masz cerę suchą, to ten krem z powodzeniem mogłabyś stosować na dzień, nawet pod makijaż :) Na cerze suchej wchłaniałby się idealnie :)

      Usuń
  22. Też mnie to boli,że na opakowaniach nie ma skladu.Tak samo było z peelingem enzymatycznym.Dostałam go w ShinyBox'ie,i nie był w kartoniku,więc Inci trzeba było dopiero szukać w google;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, i jeszcze jak ciężko znaleźć inci w google! Ja się musiałam trochę naszukać...

      Usuń
  23. Nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również był pierwszy kosmetyk tej marki, z którym się zetknęłam ;)

      Usuń
  24. Bardzo dobry krem, też nie byłam do niego przekonana, ale to sie zmieniło po kilku uzyciach. Jest naprawdę przeznaczony do skóry bardzo suchej, świetnie nawilża, praktycznie odrazu wchłania się, łagodzi podrażnienia i nie szczypie po zastosowaniu, skóra staje się elastyczna i miekka w dotyku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...