Piękny Początek Tygodnia 10

25 Komentarzy
Witajcie!

Na wstępie chciałam podziękować serdecznie wszystkim, który zamieszczali swoje komentarze pod wczorajszym postem. Bardzo mi pomogliście! Gdyby nie Wy, nie wiedziałabym w ogóle, czym różni się mobilna wersja systemu Windows od Androida ;) Przekonaliście mnie też do Samsungów, bo wcześniej nawet na nie nie zerkałam, mając w pamięci słowa mojego taty, który zawsze na tą markę mówił "Szajsung" ;P Dobrze wiedzieć, że teraz smartphony Samsunga warte są uwagi.
Analizuję Wasze komentarze i powoli na nie odpowiadam :)

A dziś, w ramach Pięknego Początku Tygodnia, przygotowałam cytat związany z wczorajszym świętem - Dniem Matki:


Pomijając już nawet kwestię naszego długu wobec mam, bo z tym ciężko dyskutować (choć oczywiście zdarzają się wyrodne mamuśki, ale to chyba ilość znikoma- przynajmniej taką mam nadzieję), ja zwracam uwagę na jedną sprawę poruszoną w tym zdaniu - na piękno naszych mam. Pamiętam, że kiedy byłam mała, uważałam, że moja mama jest najpiękniejsza na świecie. Teraz nadal uważam, że jest piękna, pomimo tego, że nie ma figury i cery jak hollywoodzka gwiazda. Jest dla mnie piękna, ponieważ ją kocham :)

Jak zwykle czekam na Wasze interpretacje cytatu i na Wasze opinie o pięknie Waszych mam :)

Na koniec jeszcze małe ogłoszenie parafialne - wyniki facebookowego rozdania z Dove:



Komentarze pod postem rozdaniowym bardzo poprawiły mi nastrój. Okazało się, że jednak nie jest tak źle - prawie każdy z biorących udział w rozdaniu znalazł w sobie coś, co kocha! To bardzo optymistyczne :) Za tydzień przedstawię Wam wnioski płynące z tych konkursowych zgłoszeń.
Już teraz powiem Wam, że zauważyłam bardzo ciekawą zależność - mężczyźni jako swoją ulubioną część ciała wymieniali najczęściej... dłonie ;)



Pozdrawiam! :*



Podone posty:

25 komentarzy:

  1. Dokładnie, ja wiem,że jak mam gorszy dzień to nikt mnie tak nie pocieszy jak Mama... Myślę, że sama kiedyś chciałabym być taka jak ona :) Czyli najlepszą Mama na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama niestety nie ma daru pocieszania, ale i tak zawsze o wszystkim jej mówię ;)
      To cudowne, że uważasz swoją mamę za najlepszą na świecie :*

      Usuń
  2. Trafniej nie można opisać tego, jak wiele zawdzięczamy naszym Mamom. Oczywiście, jak wspomniałaś, pomijając te "wyrodne". Moja Mama też jest piękna, najpiękniejsza! I jest dla mnie największym życiowym wzorem i autorytetem. Aż mi się łza zakręciła jak o tym pomyślałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, cudownie, że masz taką wspaniałą mamę :) Moja również jest dla mnie autorytetem.

      Usuń
  3. To prawda, dla mnie moja mama jest również najpiękniejsza na świecie, a jak byłam młodsza marzyłam, by wyglądać tak jak ona, miała przepiękną figurę i mimo że nasza sytuacja materialna nie była najlepsza, zawsze się tak ładnie potrafiła ubrać za grosze :) Do tej pory pamiętam, jak bosko wyglądała latem w sukience w róże :) Warto jeszcze dodać, że gdy moja mama była w moim obecnym wieku ja miałam już 7 lat i żałuje, że moje dzieci nie będą miały takiej młodej mamy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie moja mama nauczyła takiego typowego kobiecego stylu - wcześniej ubierałam się jak "pinda", potem nosiłam męskie koszulki o 4 rozmiary za duże, po jakimś czasie zrozumiałam, że kobieta powinna wyglądać jak... kobieta, a nie jak "pinda" lub chłop ;P

      Co do wieku - oczywiście w kwestii zdrowotnej wiek ma znaczenie. Ale w innych kwestiach ważniejsze jest to, na ile będziesz wyglądać (a o to nie musisz się obawiać, bo przy Twoim dbaniu o siebie będziesz wiecznie młoda ;P) i na ile będziesz się czuć :)
      Moja mama urodziła mnie w wieku 37 lat, moją siostrę w wieku lat 41. Teraz ma lat 60, wygląda moim zdaniem na 10 lat mniej. Ja nigdy nie miałam takiego poczucia, że mam "starą" mamę, że coś jest nie tak w związku z tym, że moja mama ma 50 lat, a mama koleżanki 35, a to dlatego, że moja mama zawsze pięknie i młodo wyglądała :)

      Usuń
  4. Czasami sobie myślę, że nie wiem co zrobie gdy mojej mamy już nie będzie :( Uwielbiam ją !

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam dalej nie jestem przekonana do Samsungów :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. p.s. na moim blogu czeka na Ciebie nominacja ;)

      Usuń
    2. Och, bardzo dziękuję za otagowanie :* Postaram się w najbliższych dniach odpowiedzieć na ten tag :)

      Usuń
  6. moja mama urodzila mnie bardzo mlodo i musiala wiele dla mnie poswiecic..jest dla mnie najwazniejsza na swiecie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naughty, pięknie, że doceniasz poświęcenie swojej mamy :)

      Usuń
  7. chciałbym być jak moja mama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie, że Twoja mama jest dla Ciebie takim autorytetem :)

      Usuń
  8. Mama jest najważniejsza i najbliższa osoba, która wszystko zrozumie, udzieli dobrej rady i przytuli ;) Moja najlepsza przyjaciółka i mama, oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama również jest moją przyjaciółką - każdemu życzę takiej relacji z mamą, jaką mamy ja i Ty :)

      Usuń
  9. Ja moją mamę uważam za piękną odkąd tylko pamiętam. :) Znajomi mijający mnie i moją mamę na ulicy mówią nam cześć, bo ciągle zapominają, że to moja mama, a ja nie ma siostry. :D Bardzo chcę wyglądać w jej wieku jak Ona - figura i włosy nastolatki, niesamowity gust do ubrań, młodość ducha. Ostatnio byłyśmy na zakupach z moim narzeczonym iiiii... Patrząc na nas z tyłu pomylił się. :D Śmiechu było co nie miara. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mnie rozbawiłaś tą historią :D Twoja mama jest chyba bardzo dumna, że uważana jest za taką młodą :) A Ty na pewno też się cieszysz, bo wiesz- dobrze mieć takie geny młodości ;) Moja mama też jak na swój wiek wygląda młodo, tak samo babcia, więc ja już zacieram łapki - kiedyś przeszkadzało mi to, że wyglądam na młodszą niż jestem naprawdę, teraz dostrzegam przyszłe plusy ;P

      Usuń
  10. Przepiękny cytat! Mama to dla mnie bardzo ważna osoba w życiu! Pomogła mi przejść przez wiele trudności i zawsze mnie wspiera. Nie próbuje mnie zmieniać, cieszę się, że akceptuje mnie jako osobę, jako swoje dziecko, bo wiem, że niektórym przychodzi to z trudem : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to niebywałe, jak rodzice mogą nie akceptować własnego dziecka. Przecież dziecko powinno się kochać takim, jakim jest. Czasem oglądając telewizję nie mogę uwierzyć w to, że rodzice morderców, złoczyńców stoją za swoimi dziećmi murem, usprawiedliwiają ich, a rodzice homoseksualistów potrafią wyrzec się swoich dzieci. Dlatego cieszę się, że Ty i ja mamy mamusie, które nas akceptują i kochają :) Cudownie jest mieć wsparcie w najbliższych.

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...