Majówkowe paczki

80 Komentarzy
Kwietniowe denko leży nietknięte, a ja się wożę po jakiś kongresach ;P Obiecuję, że w przyszłym tygodniu denkowa (nie mylić z denna :P) notka wreszcie się pojawi.
A tymczasem zapraszam Was na mały przegląd tego, co do mnie przybyło przed lub w czasie trwania majówki.

Wygrana w konkursie u CosmOli :) W paczce były również maseczkowe poprawiacze nastroju, jednak zapomniałam je sfotografować. Olu, dziękuję i pozdrawiam! :*
Masło z kofeiną oraz dwa apetycznie pachnące mydełka to przesyłka od Organique. Dzięki Asi z bloga Piękność Dnia otrzymałam do testowania właśnie te cudowności. Masło już jest w użyciu i na razie powiem Wam tylko tyle, że pachnie nieziemsko! Fanki kawy powinny na niego uważać, bo naprawdę trudno opanować się przed zjedzeniem go xD

A to przesyłka od Pati - wygrana w urodzinowym rozdaniu na blogu Kosmetyczka młodej mamy. Dziękuję, Pati! :*
I na koniec mój własny zakup - odżywka do włosów Balea z granatem i perłą. Pojęcia bladego nie mam, jak się sprawdzi. Nie zdążyłam jej nawet jeszcze sfotografować. Ostatnio miałam odżywkę Balea z mango i aloesem i była genialna. Tym razem jednak została wyprzedana. Mam nadzieję, że ta z granatem będzie godną następczynią ;)
Źródło zdjęcia

Jak Wam się podobają moje nowości? Co zaciekawiło Was najbardziej?


Podone posty:

80 komentarzy:

  1. super ;)
    ciekawi mnie ta odżywka z Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę o niej za jakiś czas, porównam ją z poprzednią odżywką z Balei, którą miałam :)

      Usuń
  2. super nowosci
    czekam na opinie o maselku
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno napiszę o nim, kiedy tylko dokładnie go wypróbuję :)

      Usuń
  3. Same miłe rzeczy :]
    pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam - kosmetyki zawsze są miłe :D

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Alieneczko, gdybyś tylko mogła powąchać, jak cudnie pachnie... :)

      Usuń
  5. fantastyczne prezenty! aaa i oczywiście Balea <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kredkę z Avonu z tej serii i bardzo ją lubię :) Ciekawe jaki masz kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że ją polubię - czytałam, że kredki z Avonu są niezłe :) Mój kolor to Sugar Plum - piękny głęboki fiolet :)

      Usuń
  7. Najbardziej ciekawi mnie masełko Organique :D również brałam udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ono pachnie... W takich chwilach potwornie żałuję, że nie wymyślono jeszcze sposobu przekazywania w notce zapachu...

      Usuń
  8. Wiercisz mi dziurę w brzuchu tą Baleaą. Muszę jeszcze trochę wytrzymać, pewnie w czerwcu kupię trochę produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam! Ja nie znam całej oferty tej marki, ale te które wypróbowałam, zrobiły na mnie świetne wrażenie :)

      Usuń
  9. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, wazeliny z Flos Leku podobno są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytałam o nich pozytywne opinie :) Dlatego kiedy tylko paczka przyjechała, od razu wymaziałam się tą wazelinką :D

      Usuń
  10. Balea tego jestem ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ zazdroszczę Ci tego masła z Organique! :)
    A odżywkę Balea mam - właśnie wersję mango i aloes.
    Czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ciekawa jestem, czy będziesz z niej tak samo zadowolona jak ja :)

      Usuń
  12. Najbardziej ciekawa jestem odzywki takze liczę na osobny post z nia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Claudio, napiszę o niej na pewno, jak tylko wypróbuję dokładnie :)

      Usuń
  13. Gratuluje wygranych :) mi się jeszcze nic nie udało :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale dobroci! Ciekawi mnie odżywka Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniam, mniam! Ile dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mniamniuśne pychotki" - jak to mawia Jolaśka z Kiepskich :P

      Usuń
  16. nuit męski???

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje tulu dobroci :)) Będziesz miała co robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Zaszyję się w łazience i będę testować i testować ;)

      Usuń
  18. W takim razie nie pozostaje mi nic innego,jak życzyć Ci przyjemnego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne rzeczy przygarnęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam odżywkę Balei, od jutra zaczynam jej testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ciekawa jestem, czy przypadnie Ci do gustu :)

      Usuń
  21. ciekawi mnie ta odżywka :))

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawi mnie zapach masełka organique:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło pachnie nieziemsko - jak likier kawowy! Choć nie zawiera w składzie alkoholu ;)

      Usuń
  23. Ale ci sie udało wygrać :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Ja też - fajne kosmetyki za śmiesznie niską cenę :)

      Usuń
  25. No, ciekawe jak sprawdzi się odżywka z Balei :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że równie dobrze jak jej poprzedniczka, a może nawet i lepiej ;)

      Usuń
  26. Ciekawe jak się będzie sprawowała odżywka ;) czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wygranych :) Chciałabym kilka rzeczy stąd przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne produkty:) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niestety nie znam nic z tych rzeczy :P W zasadzie jestem ciekawa wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie stopniowo będę dodawać recenzje- może coś zaciekawi Cię bardziej :)

      Usuń
  30. Najbardziej zaintrygowała mnie propozycja sygnowana pzez Christiana Lacroix. Wcześniej miałam do czynienia z wodą toaletową Absynthe, która przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych perfum niestety nie zrecenzuję, bo to wersja męska ;) Ale mogę napisać o Nuit damskich, bo mam je już ponad rok i przygotowuję się powoli do recenzji :)

      Usuń
  31. Zapach masła musi być nieziemski :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta Balea mnie kusi i kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, nie bez powodu, bo to fajne kosmetyki w niskich cenach :)

      Usuń
  33. same cudności :) perfumy z FM też mam i pięknie i długo pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś inne perfumy z FM i pamiętam, że pachniały mega intensywnie :)

      Usuń
  34. Kilka fajnych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne produkty. Te mydełka świetnie wyglądają, jestem ciekawa jak pachną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N., pachną obłędnie! Żółte tak cytrusowo, ale słodko, a zielone orzeźwiająco, trochę męsko.

      Usuń
  36. super, ciekawa jestem Balei i Timotei ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. z denkiem to Ty się może wygrzebiesz, ale z taką ilością recenzji to już może być ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją dewizą życiową jest "powoli i do skutku" :D

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...