Spotkaniowe gifty i wygrane + oddam w dobre ręce

159 Komentarzy
Witajcie kochani!

Dziś będzie post typowo chwalipięcki.
Z góry zaznaczam, że jego celem nie jest pobudzenie wydzielania żółci u niektórych osób, ale raczej podziękowanie osobom i firmom, dzięki którym te tony kosmetyków znalazły się w moim posiadaniu.

Nagroda wygrana w rozdaniu u Sophie - sama nie wiem, z czego cieszę się najbardziej - czy z zestawu uroczych kryształków do dekorowania paznokci, czy z kremu- podobno świetnego do kremowania włosów, czy też z polecanego przez wiele blogerek korundu :)

Gigantyczna wygrana w kreatywnym konkursie u Calliope. Tutaj również znalazło się całe mnóstwo kosmetyków, o których wypróbowaniu marzyłam od dawna - boskie europejskie OPIki, suche szampony Batiste, kultowy pędzelek Maestro 497, papka do cery trądzikowej z Jadwigi...

A teraz czas na giftowy, pospotkaniowy wysyp kosmetyków:

1. Kostka zapachowa, perfumy w kremie oraz próbki zapachów od Yasmeen
2. Maseczki od Efektimy (była jeszcze jedna, ale już ją wymaziałam ;P)
3. Krem do dłoni, krem z kasztanowcem do nóg oraz próbki od Barwy
4. Nektar do ciała od firmy Apis

1. Cienie do powiek, lakier do paznokci, tonik i szampon do włosów oraz próbki od Alciny
2. Kredka do oczu i cień do powiek od Pierre Rene
3. Krem Anew oczywiście od Avon
4. Coś, czego jeszcze nie miałam- chusteczki do higieny intymnej od... nie wiem, od kogo ;P

1. Genialny krem do rąk, szampon dla maluchów oraz peeling do ust od jednej z moich ulubionych kosmetycznych firm - PAT&RUB
2. Bardzo ciekawe kosmetyki Noni Care, niestety nie mam pojęcia, od kogo
3. Minerałki od Amilie - róż jest piękny, ale niestety podkład nie dla mnie - kolor ok, ale ja potrzebuję znacznie mocniejszego krycia, dlatego jeśli ktoś z Was chciałby przygarnąć ten podkład, dajcie znać w komentarzu.
4. Błyszczyk, piękny lakier, maseczka oraz peeling od Marizy

1. Miniaturki masek Pilomax
2. Boski, benzynowy lakier od Artdeco
3. Miniaturka maski do włosów oraz pełnowymiarowy tonik do twarzy od Uber - firmy, która zasponsorowała również nasz spotkaniowy obiad
4. Miniaturka szamponu Biosilk chyba od Ambasady Piękna...

1. Gigantyczny zestaw od Eveline
2. Kultowe kosmetyki marki Cetaphil
3. Nowości od Rimmel
4. Wcierki i szampony marki Subrina - dla mnie nowość, ale okazało się, że znają je doskonale moi rodzice - bardzo je zachwalali.

1. Coś na wzmocnienie - organiczny suplement grejpfrutowy od Grejpfrut wszechmocny
2. Serum na końce włosów z olejkiem arganowym od Ambasady Piękna
3. Ogromny zestaw od Yasumi - najbardziej cieszę się z gąbeczki Konjac, którą zawsze chciałam wypróbować. Wczoraj użyłam jej pierwszy raz i jestem zachwycona!
4. Pianka i żel do golenia oraz krem do twarzy i ciała od PharmaCF - producenta marki Venus
5. Mnóstwo pachnideł Manilla Bond od PharmaCF


Jest tego trochę ;) Nawet nie wiecie, ile czasu zajęło mi sfotografowanie i pochowanie tych zbiorów ;P

A na koniec przypominam - jeśli ktoś z Was jest zainteresowany przygarnięciem kryjącego podkładu mineralnego Amilie w kolorze Cardamon, niech zgłosi się w komentarzu!
Podkład otworzony wczoraj, raz nabrany na czysty pędzelek. Mam nadzieję, że znajdzie kogoś, kto zrobi z niego lepszy użytek niż ja ;)
Ja pokrywam koszt przesyłki (tylko na terenie Polski).
Dziś o 20:00 wylosuję osobę, do której poleci podkład. Proszę, by zgłaszały się tylko osoby, które wiedzą, że mineralne kosmetyki są dla nich dobre.
Zgłaszając się, podajcie swój email do kontaktu.

Cardamon nie jest najjaśniejszy! Zgłaszajcie się, jeśli macie taką lekko ciemniejszą karnację (dla mnie na przykład kolor jest ok) lub jeśli planujecie się opalić w wakacje ;P


Pozdrawiam!


Podone posty:

159 komentarzy:

  1. Dużo dobre, cieszę się Twoim szczęściem i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, recenzji z tego będzie trochę - systematycznie, po kolei będę je dodawać, oczywiście po dokładnym wypróbowaniu gagatków ;)

      Usuń
  2. podkład mogę przygarnąć, na dużym kryciu mi nie zależy a i na pewno się opalę :)


    dydelf.polnocny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo rzeczy, niektóre bardzo mnie zaciekawiły :)
    Chętnie przygarnę ten podkład. Mój mail: mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią go przygarnę:) lubię pudry mineralne :)
    e-mail: kidajoanna1388@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ok, może to nie żółć mnie właśnie zalała, ale lekkie uczucie zazdrości poczułam :D szczególnie na widok OPIczków i PAT&RUB :D

    Minerałka chętnie przygarnę :-) Obiecuję, że będzie mu u mnie dobrze :D
    anne1kathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPIki i PAT&RUB rzeczywiście godne są pożądania ;)

      Usuń
  6. Sporo :O Bardzo dużo marek w ogóle nie znam :P

    Jako, że blada zdecydowanie nie jestem, jak i minerałki mi nie obce, to zgłaszam chęć przygarnięcia podkładu Amilie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chętna przygarnąć :)
    czmadzia7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajności! Wiele ciekawych perełek tu wypatrzyłam, czekać będę na recenzje Kochana ;)
    Po podkład nie zgłaszam się, bo mam i rzadko używam, to dla mnie nie jest kosmetyk niezbędny, przynajmniej na razie, wystarcza BB lub sam puder no i róże, bronzery, szminki, błyszczyki, cienie ...
    Powodzenia dziewczyny, wygląda bardzo fajnie ten puderek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie właśnie minerałki są za słabe - ja to muszę mieć konkretne krycie, jak przy jakiejś gładzi szpachlowej :D Z taką cerą jak moja minerałki niestety sobie nie radzą :( A szkoda, bo wiele osób je tak zachwala.

      Usuń
  9. uwielbiam minerłki, więć zgłaszam się niezaprzeczalnie :)
    szymanska_katarzyna0@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, nie ukrywam, że by się bardzo przydał. :) Zgłaszam się! :)
    zyciekolorublond@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią przygarnę podkład :)
    aleksandra.arabasz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie przygarne , halinaborkowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ha, ale wysyp :). Ciekawe jak szybko to wszystko zdenkujesz :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że ostatnio sporo rzeczy Ci przybyło :)

    A po podkład chętnie się zgłoszę, bo minerały lubię, a tej marki jeszcze nie poznałam.
    calliopevisage@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się, a miałam właśnie się wybrać na zakupy:) To może się jednak wstrzymam do jutra:)
    alkatraz007@o2.pl

    A Twoje zdobycze są świetne! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się;)

    kosmetyczna_maniaczkaa@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  17. zgłaszam się :)

    karolinapolkoszek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje wygranych! ;) Szczęście masz duże, bo nie raz widzę Ciebie jako wygraną w rozdaniu. ;))

    Mi właśnie głównie minerały pasują. ;)
    unicorn8177@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana! :* Tutaj akurat ta wielka, OPIkowo-Orlykowa wygrana to za sprawą konkursu kreatywnego ;)

      Usuń
  19. chętnie przygarnę podkład, bo akurat mam fazę na minerały :) balsamowo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie przygarnę - mariola.wisnie[małpa]gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się :) flor.katarzyna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam mineralne kosmetyki:) I właśnie mam na wykończeniu mój podkład więc byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś wybrała mnie ponieważ od razu zrobie z niego pożytek :)
    Pozdrawiam
    zmudzinskamarta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :)
    zauroczona.kosmetykami@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie będę kłamać, że chyba będzie pasować :) alicjajarzabeks3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Same cuda!! Gratuluję wygranych;)

    A podkład chętnie przygarnę kasiulek1992@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw kosmetyków, bardzo Ci gratuluję, są świetne

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie :)
    magdawe02@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Chętnie przygarne podkład :) aga.dud5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Również chętnie przygarnę, w lato zawsze opalam się niestety na czekoladkę, bo zapomninam o kremach z filtrem :c

    karoola95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kurczę, chetnie bym wypróbowała ten podkład :)
    może się uda - zuza.bienkunska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Chętnie przygarnę ten podkładzik!
    Mój meil: claudianowak@gmail.com

    Mega wielka ilość nowych kosmetyków, chyba starczą Ci na najbliższy rok, nawet nie wiem co ja zrobiłabym z taką ilością- chyba obdarowałabym wszystkie moje przyjaciółki :-P

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie przygarnę podkład :) kbuczkowska5@wp.pl :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. u mnie te minerałki też pójdą w eter,bo dla mnie podkład jest niestety za jasny;)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jasny? O kurcze, rzadko się zdarza, by ktoś narzekał na zbyt jasny podkład ;)

      Usuń
  34. skoro nie jest najjaśniejszy to ja się piszę! :)
    yesiwantyouback6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Może szczęście mi dopisze
    chat-noir1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chętnie się zgłoszę, co prawda Revlon ostatnio u mnie króluje, ale jest taki ciężki, że chciałabym mieć alternatywę :)

    phideaux18@gmail.com

    A kosmetyków cała masa :) Mnie zaintrygowała ta Sesa, co mignęła na 1 zdjęciu, cóż to tam jest w środku, jakiś krem, odżywka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sesa to miniaturka szamponu - sama się zdziwiłam, nie wiedziałam, co to takiego, bo kojarzyłam jedynie etykietę z olejku marki Sesa ;)

      Usuń
  37. chciałabym przygarnąć ten podkład, długo noszę się z zakupem jakiegoś minerałka, pani alergolog kazała się przerzucić na minerały, a ja jestem "zielona" w tym temacie - chętnie spróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale super! Minerały można na szczęście mieszać rozjaśniając czy przyciemniając. Ja chętnie przygarnę mój Lily Lolo już prawie się skończył :(
    strawberry.fasion.style@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja już się opaliłam i mój podkład jest dla mnie za jasny-dlatego z chęcią przygarnę ten od Ciebie ;)
    nyame@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale bogate łupy :D Będziesz miała czym pisac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :D I to przez dłuuuugi, długi czas ;P

      Usuń
  41. Wiele rzeczy mamy podobnych więc czekam na recenzję :) porównamy wrażenia :) przyjemności z testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, też bardzo lubię porównywać swoje opinie z opiniami innych blogerek, szczególnie takich, które analizują kosmetyk tak wnikliwie jak Ty czy Hexxana :)

      Usuń
  42. zgłaszam się :]

    ivanotta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. szczerze mowiac nigdy nie mialam doswiadczenia z mineralami.. boje sie, ze trafie na bubla.. doprowadzilam swoja buzie do takiego stanu, ze moge nakladac na nia cos lekkiego i niespecjalnie kryjacego.. z checia wyprobuje owy.. a noz bedzie lepszy od bb kremu?:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marla, nie podałaś mi emailu do kontaktu w razie wygranej :(

      Usuń
  44. Zgłaszam się! kończy się mój lilylolo przysłany z deszczowego Londynu i szukam czegoś nowego :)
    flotka@wp.eu

    OdpowiedzUsuń
  45. Ojej ile świetnych rzeczy ;) musisz mieć dużoooo szafek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, właśnie mało mam :P Wprowadziłam do nich kompresję danych :D

      Usuń
  46. A w sumie to się zgłoszę ;)
    Trzeba pomóc szczęściu ;))
    monikaodpowie@o2.pl



    Czekamy na racenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobra, bez żółci, tak jak chciałaś :)
    Ale nowości wspaniałe :))

    Ja chętnie się zgłosze :)
    Jeśli mi nie podpasuję to puszczę dalej w świat, oczywiście jeśli przez przypadek padnie na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ale Ci się tego nazbierało!

    ja również chętnie przygarnę podkład :)
    ev.demianiuk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Pożyczę tekst mojej mamy "jakbym była w sklepie!", masz ogromne tego wszystkiego ilości, zaaaaaazdroszczę(sama nie wiem czego bardziej!) i zyczę miłego zużywania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój tata też tak mówi - wchodzi do pokoju i stwierdza, że czuje się jak w drogerii :D

      Usuń
  50. ja bym chętnie przygarnęła... ewentualnie się wymieniła na Pine Nut (odcień jaśniejszy) bo też mi nie podpasował odcień a zachorowałam na minerałki :)
    anusz-ka13@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Super nowości, zwłaszcza lakiery z OPI :)

    Co do podkładu to ja też się zgłaszam. Kosmetyki mineralne doprowadziły moją cerę do normalnego wyglądu i myślę, że ten odcień byłby dla mnie ok. :)
    Mój e-mail: one-more-dress@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. oo akurat się rozglądam za czymś trochę ciemniejszym na wakacje :) chętnie go przygarnę :)
    pawlak.zosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ty to masz farta, ile skarbów!!!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam więcej szczęścia niż rozumu (a tak naprawdę rozumu nie mam prawie wcale, więc szczęściem sobie wynagradzam jego brak ;P)

      Usuń
  54. Z chęcią przygarnę, przetestuję i zrecenzuję ;)

    nicia725@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Wzięłabym udział w losowaniu, ale akurat mnie nie będzie od soboty w Polsce i musiałabyś czekać z wysyłką jakbym wygrała. Powodzenia innym :*

    Nowości jak zwykle świetne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabryczna, gdybyś chciała się zgłosić, to dodaj tylko maila - ja z wysyłką mogłabym poczekać, to żaden problem ;)

      Usuń
  56. ale ilość, szokująca :-)

    gratuluję zawartości kosmetyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz już jest jest zawartość pokoju, nie kosmetyczki, bo do kosmetyczki do mi się nawet 1/10 tego nie mieści xD

      Usuń
  57. o ja, dużo materiału do recenzji. fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcześniej czeka mnie żmudny, ale jakże przyjemny proces testowania ;)

      Usuń
  58. Ja bym chętnie przygarnęła ten podkład :) e-mail: katarzyna.marika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Dużo tego ;) Ciekawa jestem jak na paznokciach będzie się prezentować lakier z artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie mocno intryguje ten lakier - mam nadzieję, że będzie dawał taki benzynowy efekt jak w butelce :)

      Usuń
  60. kurcze tez bym chciala tyle dostać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ginger, musisz się wybrać na jakieś blogowe spotkanie sponsorowane - gwarantuję, że z pustymi łapkami nie wyjdziesz ;)

      Usuń
  61. super zdobycze,ciesze sie razem z Toba I czekam na recencje :) milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  62. Uwielbiam mineraly, z checia przygarne ten podklad :P
    mojakosmetyczka1@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Przypomniało mi się, że w dzieciństwie miałam uczulenie na Citrosept ;p A d 'rozdania' się nie zgłaszam. Ktoś inny lepiej i zgrabniej go wykorzysta ;p
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuuu, przykro mi, że mój post wywołał takie niemiłe skojarzenie ;P

      Usuń
  64. Zgłaszam się po puder
    gordziejewska.malgorzata@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Idealny kolor dla mnie! ^^
    nino.arleta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. ale dużo wspaniałości, zazdroszczę, u mnie ostatnio lipa :D
    a że karnację mam zdecydowanie ciemną i minerałów używam, to i po podkład się zgłaszam.

    letstalkbeauty.blogspot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. jaki ogrom produktów Ty szczęściaro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaprzeczę ;) Mam szczęście znać cudowne dziewczyny, które mnie na boskie spotkania zapraszają ;)

      Usuń
  68. Wow, ile kosmetyków! Będzie co testować :D.

    Obecnie przerzucam się częściowo na minerały, które bardziej służą mojej cerze, więc także z chęcią spróbowałabym podkładu Amile, nie miałam jeszcze styczności z tą firmą :D. Mój mail to nblackie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Ile wspaniałości :)
    puder chętnie przygarnę - zaczarowanaa.fashion@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. ojej, ależ tego wszystkiego dużo ! ;) udanych testów :)
    a podkład na te upalne dni by się przydał, więc się zgłoszę :)
    aga006@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. bardzo sobie chwalę mineralne kosmetyki , więc z nieopartą radością przygarnę!
    an.morpho@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Naprawdę dużo fajnych rzeczy, bardzo ciekawią mnie te produkty Subrina, nigdy o nich nie słyszałam :) Za Cetaphilem nie przepadam, miałam emulsję micelarną i zniechęciła mnie swoim składem.

    Kosmetyki Amilie bardzo mnie ciekawią i te ich cudne torebeczki, ostatnio jestem wielką fanką minerałów więc się zgłoszę, kolor wygląda na idealny dla mnie :)
    kaczmartak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o Subrinie też nie słyszałam, a moja mama taka zdziwiona: "Jak to nie znasz?! Przecież to taka świetna firma!" :P

      Usuń
  73. Wow ;) Strasznie dużo tych kosmetykó :) Teraz zostaje testowanie ^^ Zgłaszam się po podkład mineralny :)
    julia.konieczna3@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Zgłaszam się po podkład ;D
    j.jadzia02@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. zgłaszam się
    madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  76. Bardzo lubię minerały i jestem na etapie testowania różnych marek, więc baaardzo chętnie wypróbuję też Amilie!
    Mój mail: powrot.do.siebie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. o matko, nagrody mega! O jakiej papce piszesz?

    Amilie bym przygarnęła, bo od dawna się czaję, ale w sumie ja bym nie wzgardziła nawet mini odsypką ;)
    blog.wakeup@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cocaron, piszę o Papce do cery trądzikowej firmy Jadwiga :) Z góry ostrzegam, że zawiera alkohol denat. (pytałam o to kiedyś na targach na stoisku Jadwigi), który ma za zadanie wysuszyć pryszcze. Umieram z ciekawości, jak się sprawdzi ;)

      Usuń
  78. zgłaszam się po podkład :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  79. Kosmetyki mineralne niczym gwiazdka z nieba dla mnie!
    bad.gateway@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  80. chętnie przygarnę:)
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. wow ale zapasik kosmetyków :) cienie super :) wgl wszystko zachwyca oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi te niebieskie cienie właśnie nie bardzo przypasowały, ale te beżowe w kredce już bardziej ;)

      Usuń
  82. Jestem zauroczona mineralnymi podkładami i pudrami, więc z chęcią przygarnę :)
    chelsea@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. ależ Ci zazdroszczę ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, przyjedź do mnie, to się razem będziemy maziać tym wszystkim ;P

      Usuń
  84. Bardzo chętnie przygarnełabym podkład:)anonimowaksiezniczka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. z wielką chęcią przygarnę podkład, bo akurat planowałam sobie kupić :)

    e-mail: ewelina.wrobel.zp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Sporo dobroci:)
    Podkład chętnie przygarnę:)
    jmichalczuk94@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Wielkie Wow !!;)

    Podkład chętnie przygarnę;)
    elap226@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. ahh mnóstwo dobroci, zainteresowały mnie te wcierki, musze poczytać o nich

    i zgłaszam się ochoczo po minerałka :)
    alieneczka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  89. gratuluję ci tylu fajnych rzeczy. zgłaszam się po ten podkład mineralny (jak zwykle na ostatnią chwilę bo zostały 22 minuty) . mój email: wiktoriaaa283@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Chętnie przygarnę;)

    barbara162@tlen.pl

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  91. koska93@o2.pl chętnie.przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  92. a ja nie wiem czy jjeszcze mogę :(
    ale szybko pisze, ze ja też :)
    mysia93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  93. troszkę tego masz :] pokaż opiki szybciuko jesli można prosić
    miłego używania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wypróbować niebawem OPIki ;) Może... wszystkie naraz xD

      Usuń
  94. chętnie bym przygarnęła ten podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  95. takie posty uwielbiam!!!! ale mamy zapasów :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem typem chomika, mi takie zapasy nie przeszkadzają, a wręcz przeciwnie :D

      Usuń
  96. ile fajnych rzeczy. :) pokaż różowego OPI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, postaram się pokazać go jak najszybciej :*

      Usuń
  97. zazdroszczę lakierów ;)))


    zgłaszam się po podkład;)
    kaarlen@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. niesamowite ile super rzeczy :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, aż nie wiadomo, w co łapki włożyć najpierw :D

      Usuń
  99. Ten woreczek korundu starczy Ci na długo. Ja kupiłam całe pudełeczko i normalnie porozdawałam komu mogłam, a i tak do konca życia mi chyba zostanie:P Zwłaszcza, że przerzuciłam się na domowy peeling kawitacyjny, ale czasem wracam do tego zdzieraka. Szampony batiste są świetne, cetaphil również. Ciekawe jak reszta produktów. Powodzenia w denkowaniu Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie korundu jeste mega ciekawa - może dziś go wypróbuję :)

      Usuń
  100. no Kochana zapasów to masz na najbliższe kilka lat chyba :) miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Baaardzo chciałabym wypróbować.)
    prudence.et.sagesse@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  102. Przydałby mi się. ;))
    także też się zgłaszam.

    emwww@wp.pl

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  103. Z wielką chęcią przygarnę :))
    magda16318@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Szkoda, że tak krótko trwały zapisy, bo chętnie bym ten podkład wypróbowała, nigdy nic nie miałam mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...