A już w weekend... Kongres i Targi! + ogłoszenie parafialne

57 Komentarzy
Witajcie kochani!

Ciężki dziś dzień - duszny, burzowy. Ja zakopałam się w łóżku ze słuchawkami na uszach i książką w ręku. Czytając "Królów przeklętych" rzeczywiście można totalnie zatracić poczucie czasu, ale o tych książkach opowiem Wam innym razem.

Dziś chciałam po pierwsze zwrócić Waszą uwagę na fakt, że w ostatnich dniach zmieniłam blogowego maila. Oczywiście nadal korzystam z poprzedniego konta pocztowego, jednak teraz moim oficjalnym, blogowym adresem email jest
xkeylimex.blog@gmail.com

Zachęcam do kontaktu, jeśli macie jakiekolwiek pytania, sugestie, lub po prostu chcecie pogadać ;)

Źródło
Po drugie i najważniejsze - już w ten weekend odbywać się będzie w Krakowie 27. Międzynarodowy Kongres i Targi kosmetyczne LNE & spa, w którym będę mieć przyjemność uczestniczyć. Po weekendzie oczywiście zaproszę Was na fotorelację z tego wydarzenia.

Mam również pytanie do Was. Program Kongresu jest jak zwykle bardzo rozbudowany - różne wykłady, pokazy i rozmowy odbywają się równocześnie, nie da się być we wszystkich miejscach na raz. Dlatego zajrzyjcie proszę na program kongresu (dostępny pod TYM LINKIEM) i dajcie mi znać, który wykład czy pokaz interesowałby Was najbardziej. Postaram się być na tych prelekcjach, które Was zainteresują, a następnie zdać Wam dokładniejszą relację z tego, czego się tam dowiedziałam.

A przy okazji odsyłam Was do moich fotorelacji z dwóch poprzednich Kongresów, w których uczestniczyłam:
25. Kongres i Targi w Krakowie
26. Kongres i Targi w Krakowie


Wybieracie się na krakowskie targi i kongres?
Ciekawa jestem, kogo z Was spotkam w sobotę i niedzielę w NCKu ;)

Pozdrawiam! :*


Podone posty:

57 komentarzy:

  1. czekamy na Twoją relację z targów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie we wtorek zamieszczę zdjęcia i relację :)

      Usuń
  2. Szkoda, że targi kolidują ze spotkaniem blogerek, bo też bym się na nie wybrała :-). Wszystkie prelekcje zapowiadają się ciekawie. Najbardziej zainteresował mnie PANEL: Oczyszczanie drogą do zdrowia i urody.
    Baw się dobrze i czekam na fotorelację :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, szkoda, że tak to wyszło :/
      Ten panel też mnie zaciekawił - postaram się na nim być :) Zobaczymy, co rozumieją pod pojęciem oczyszczania :D

      Usuń
    2. To super, że będziesz na tym wykładzie, potem może podzielisz się z nami cennymi uwagami? Byłoby super :-)).

      Usuń
    3. Postaram się, jeśli tylko uda mi się coś zapamiętać :D

      Usuń
    4. tak się tu skrobnę, bo też bym poczytała o TYM właśnie panelu :)

      Usuń
    5. O, w takim razie już nie ma zmiłuj - muszę iść na ten panel :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Nie wybierasz się?

      Usuń
    2. Nieeee, pierwsze o tym słyszę, a poza tym nie mam pieniędzy na to :P

      Usuń
    3. Kurde, nie wiedziałam, że nie wiesz, bo bym Ci dała znać wcześniej - były karnety do wygrania na fanpage LNE & spa :)

      Usuń
    4. Kolejna edycja krakowskich targów już w listopadzie :)

      Usuń
  4. Będę musiała pamiętać o zmianie adresu mailowego! :)))
    O, mnie by interesowała kwestia depilacji intymnej. W niedzielę od 10 - 11.30. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to interesuje - na pewno będę na tym wykładzie :)

      Usuń
  5. O nie! Przeklęte matury! Chętnie wybrałabym się na te targi, a tu jeszcze trzeba coś powtórzyć :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszysławo, łączę się z Tobą w bólu - choć ja sama matury mam już za sobą, moja siostra w tym roku zdaje i ja przeżywam to razem z nią ;)
      Powodzenia!!!! (nie dziękuj :P)

      Usuń
  6. już nie mogę się doczekać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że Kraków tak daleko bo bym przyjechała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj ja wyjeżdzam i niestety w ten weekend nie będzie mnie w okolicy :( szkoda,bo również planowałam się wybrać. Poczekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, szkoda... Ale może w listopadzie uda Ci się wybrać na edycję jesienną :)

      Usuń
  9. Szkoda, że tak daleko do Krakowa mam :( Miłej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja może będę w niedzielę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, więc jeśli mnie rozpoznasz gdzieś w tłumie, to koniecznie podejdź (ja Cię pewnie nie rozpoznam, bo po pierwsze - pamięci do twarzy nie mam za grosz, a po drugie - ślepuga ze mnine :P).

      Usuń
  11. ah, ale fajnie, szkoda ,że tak daleko:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdzieś bliżej Ciebie organizowane są jakieś targi - w Poznaniu, w Wawie na pewno są :)

      Usuń
  12. Żałuję, że nie mogę pojechać na targi - mam szkołę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Może na listopadową edycję uda Ci się dotrzeć :)

      Usuń
  13. Chciałabym na targi :< Ale z Trójmiasta nie uśmiecha mi się jechać, za przejazd trzeba zapłacić i na zakupy mniej zostanie... Poczekam na targi w Gdańsku... do listopada....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, z Trójmiasta to za daleko, rzeczywiście. Wytrwałości w czekaniu na gdańskie targi! :*

      Usuń
  14. Kasiu, a podpięłaś tego nowego maila pod konto na blogerze? Ja jakiś czas temu chciałam zmienić mój, ale nie ogarnęłam tego, jak to zrobić, by założyć nowy e-mail i połączyć go z moim blogiem, by nic nie zginęło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, podpięłam :) Weszłam w "ustawienia" -> "podstawowe" i tam pod koniec są "uprawnienia". Kliknęłam "dodaj autorów" i wpisałam nowy adres email. Na ten adres przyszło mi potwierdzenie, czy chcę dołączyć do tworzenia bloga. Kiedy zaakceptowałam, mogłam (na tym poprzednim jeszcze koncie) zmienić, by nowe konto było traktowane jako "admin" a nie tylko jako "autor" :) Ale przyznam szczerze, że nie wypróbowałam w praktyce, czy to działa, czy posty będą wyglądać tak samo.

      Usuń
    2. Ok, dziękuje bardzo za wyjaśnienie, sama muszę się tym zająć, ale jeszcze mnie zastanawia, czy powiadomienia o komentarzach dostajesz już teraz na ten nowy adres, czy ciągle na poprzedni?

      Usuń
    3. Powiadomienia przychodzą mi na nowy email, ale musiałam to ustawić osobno. Rozwijasz zakładkę "ustawienia", wchodzisz w "komórka i poczta e-mail" i tam jest coś takiego jak "E-mail z powiadomieniem o komentarzu" i tam wpisałam mój nowy adres email :)

      Usuń
    4. Dziękuje, muszę zatem spróbować u siebie, mam nadzieję, że nic nie sknocę :)

      Usuń
    5. Na pewno wszystko pójdzie szybko i bezboleśnie :D Daj znać, czy zadziała :)

      Usuń
  15. Niestety mnie nie będzie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda :( Za daleko do Krk czy też masz inne plany na weekend? :)

      Usuń
  16. chciałam pójść, bo strasznie fajne tematy, tylko że egzaminy mnie czekają : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Rarity, w takim razie trzymam za Ciebie kciuki :)

      Usuń
  17. Na targach również mnie nie będzie, mam w niedzielę Komunię swojego kuzyna na drugim końcu Polski. Mam nadzieję, że pogoda dopisze ^.^

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja akurat jestem we Wrocku w te dni... fajna sprawa takie targi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajna! Targi to jedno, a do tego jeszcze genialny Kongres kosmetyczny, na który zapraszane są autorytety z całego świata :)

      Usuń
  19. No to mi jako mieszkance Poznania nie pozostaje nic innego jak czekanie na relacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczekiwanie na poznańskie targi, bo chyba też są organizowane, o ile dobrze pamiętam. Co prawda w innym terminie, ale są ;)

      Usuń
  20. Fajne nagrody i zakup Kasiu ;) Ja obecnie stosuję zestaw Balea mango i aloes - szampon i odżywkę i muszę przyznać, ze są świetne, wkrótce opiszę w recenzji ;)
    Miłej niedzieli Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Tobie Taniko też pasuje ten zestaw z Balei - moim zdaniem odżywka z tej serii jest rewelacyjna, zwłaszcza biorąc pod uwagę jej niską cenę (u mnie stacjonarnie jest 2x droższa niż gdybym kupiła ją w DM, ale 8zł to i tak niedużo jak na dobrej jakości odżywkę).

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...