Majówka 2013 (dużo zdjęć) + przypomnienie o rozdaniu

93 Komentarzy
Witajcie kochani!

Choć pogoda za oknem przepiękna (żałuję, że nie było takiej przez całą majówkę), ja dziś pokutuję w domu. Zwijam się z bólu (eh, kobiece przypadłości), a w przerwach od zwijania pomagam mojej siostrze w przygotowaniach do matury. Trzymajcie za nią kciuki od wtorku :)

Ze względu na doskwierający mi brak czasu, dziś znowu notka, w której będziecie mogli więcej pooglądać niż poczytać. Zapraszam na relację z mojej majówki.
W poniedziałek pojechałam razem z moim chłopakiem do Szczyrku. Spędziliśmy świetne 3 dni w tej uroczej, górskiej miejscowości. Choć było trochę chłodno i pochmurno, dobrze się bawiliśmy.

Zwróćcie uwagę na niedźwiedzi strój - ciepły polar, a pod nim był jeszcze wełniany sweterek :P

Fontanna, na której odczytać można słowa Kazimierza Przerwy Tetmajera:"Tu oczy obróciwszy ku złotemy słońcu
i ku białym obłokom na błękitnym niebie,
można świata zapomnieć
i zapomnieć siebie."

Centrum Szczyrku

Jedna z restauracji grupy Silveretta - Stary Młyn. A na pierwszym planie wypożyczone przez nas rowery.

Dzwonię do rodziców:
Ja - Jeździmy na rowerach, dojechaliśmy pod skocznie.
Tata: Ja pamiętam, jaka jest skocznia w Szczyrku. Taka stara, drewniana
xD

Deptak nad Żylicą - bardzo fajna trasa rowerowa, którą dojechać można podobno aż do Żywca (nie próbowaliśmy sprawdzać długości trasy :P).


Ścieżka rowerowa zapewnia naprawdę malownicze widoki.

Choć było chłodno, słonko czasem się pojawiało.


A tu widzicie w akcji moje ulubione buty do zadań specjalnych - Timberland Women's White Ledge Waterproof Hikking Boot. Pisałam Wam o nich kiedyś TUTAJ

Znaleziona przypadkiem - urocza Kapliczka u Walczaków, wybudowana w 1830 roku (wtedy w Szczyrku było jedynie 20 domów!).

Stara Karczma

Dzieci, zamknijcie oczy :P
Nie pytajcie, jak smakowały te dziwadła - wolałam nie próbować :P

Wnętrze restauracji Stary Młyn






Przepyszny żurek w restauracji Zapiecek (również Silveretta).



Wystrój w restauracji Zapiecek

Po powrocie do Krakowa spędziliśmy miły dzień na grilowaniu u babci. To właśnie wtedy - między jedną ulewą a drugą - udało mi się zrobić zdjęcia do wczorajszej notki ;)


Olie trochę się z nami nudził...








Na koniec przypominam Wam o trwającym jeszcze tylko do północy rozdaniu! Wszystkie informacje znajdziecie, klikając w baner poniżej:



Pochwalcie się, co Wy robiliście w majowy długi weekend? Mam nadzieję, że pogoda Wam dopisała i mogliście miło i aktywnie spędzić ten czas :)



Podone posty:

93 komentarze:

  1. ahh pięknie :) widoki jakie uwielbiam, ale mieszkam w sumie wśród gór ;) więc jak ich nie lubić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno "swojego" się nie docenia, ale dobrze, że w Twoim przypadku to się nie sprawdza :)

      Usuń
  2. Ależ piękne zdjęcia kwiatów! :O
    Nigdy nie byłam w Szczyrku, w okolicach owszem, ale w samym Szczyrku nigdy. Do nadrobienia! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Warto się tam wybrać - miejscowość typowo turystyczna, bardzo sympatyczna. Ja się tam wybieram ponownie już w wakacje :)

      Usuń
  3. uwielbiam to wino :] w Poznaniu za 15zł, zapraszam :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?! A tam zdzierali po 3 dyszki a butelkę... Ten argument zdecydowanie przemawia na korzyść Poznania jako mojego kolejnego majówkowego celu ;>

      Usuń
  4. Fajny weekend :)

    Ja byłam w Szczyrku kilka lat temu, więc pamiętam jeszcze drewnianą skocznię i schody na szczyt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, takimi schodami bym się przeszła! Teraz skocznie były pozamykane, a szkoda, bo na pewno z góry jest piękny widok :)

      Usuń
  5. Pięknie:) nazwy napitków faktycznie mocne LOL:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiałam się z 10 minut, jak to zobaczyłam xD

      Usuń
  6. bardzo przyjemny weekend, mnie niestety pierwszego wolnego dnia koszmarnie zlało i kolejne już upłynęły nad stertą chusteczek z bolącym gardłem;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjj, szczerze współczuję i życzę zdrowia! :*

      Usuń
  7. Piękne zdjęcia:) A Ty Kochana aż promieniejesz ze szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Byłam tam z moim chłopakiem, więc nie mogło być inaczej :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Było naprawdę świetnie :) A jak Twoja majówka, Kochana?

      Usuń
  9. a ja tam bym kurwic spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się bałam, że sama kurwicy dostanę po takim trunku :P

      Usuń
  10. W czasie majówki... choruję. Pogoda dziś się poprawia, a ja nie mogę wyjść z domu. Przynajmniej tymi zdjęciami oko nacieszyłam :). Też chcę w góry! Najlepiej na szlak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Tenebrity - współczuję szczerze... Zdrowiej! :*

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia i widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale tam pięknie, klimaty które uwielbiam:)
    śliczne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczyrk jest przepiękny - miejscowość bardzo zadbana, nastawiona na turystykę :)

      Usuń
  13. nigdy nie byłam w szczyrku - pięknie tam :) śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie była to pierwsza (ale na pewno nie ostatnia) wizyta :)

      Usuń
  14. Ale fajnieeeeee;)
    Ja niestety majówkę miałam do bani,po pierwsze praca w dni nieustawowo wolne,a po drugie zapalenie ucha mi się przyplątało;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, Annabelle, strasznie pechowo :/ Ale teraz chyba taka pogoda- wiele osób choruje. Zdrowiej i trzymaj się jakoś! :*

      Usuń
  15. W świętokrzyskim przez calutką majówkę szaro i buro. Dopiero dziś ładnie. Więc spędzanie czasu na świeżym powietrzu nie było najlepszym pomysłem.

    Nazwy wódek - świetne! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pech z tą pogodą :/ W ogóle w tym roku pogoda nas nie rozpieszcza - zima długa, majówka ponura :/ Może w wakacje pogoda choć trochę się zrehabilituje :)

      Usuń
  16. Kurde, tak patrzę na zdjęcia i stwierdzam, że kiedyś tam byłam :D
    Super fotki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasem mam - patrzę na fotki i nagle olśnienie, że miejsce znajome :D

      Usuń
  17. świetne zdjęcia! wyjazd musiał się udać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak :) Choć pogoda była średnia, nie nudziliśmy się :)

      Usuń
  18. To są cudoowne okolice :)
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - piękne widoki, piękne miejsca :) Warte odwiedzenia.

      Usuń
  19. fajna wycieczka... rozbiło mnie zdjęcie z wódkami :) hehe:)
    ja w domu kurowałam anginę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Blair, wracaj do zdrowia! :* Smutne jest to, że tyle osób teraz choruje :/

      Usuń
  20. Dziś blogosferę zdominowały 100% majówkowe wpisy hehe:D Miło jednak podejrzeć "kto, gdzie i kiedy", zwłaszcza jeśli zdjęcia są równie ładne, jak w tym miejscu :)
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zwróciłam uwagę na ten wysyp majówkowych postów :D

      Usuń
  21. Musialo byc super, szkoda, ze ja moja majowke spedzilam w domu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Southgirl, może przynajmniej sobie odpoczęłaś, wyspałaś się :)

      Usuń
  22. Piękne zdjęcia ! :)
    Mój weekend niestety nie był taki długi, wolną miałam tylko środę i piątek :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze coś - kazdy dzień na odpoczynek jest cenny :)

      Usuń
  23. świetne zdjęcia, tesknie za górami, ostatni raz byłam jesienią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesienią góry są piękne - cudownie wyglądają wtedy te różnokolorowe drzewa na zboczach gór :)

      Usuń
  24. całą mająwkę spędziłam w pracy :/
    A urlop znów w październiku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjj, współczuję :/ Na wakacje nie będziesz mieć ani dnia wolnego? :/

      Usuń
  25. Nigdy nie byłam w Szczyrku, a widzę że warto :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, zdecydowanie! To piękna miejscowość, nastawiona stricte na turystów :)

      Usuń
  26. Szczyrk <3 uwielbiam to miejsce! a widzę, że w porównaniu do zimy to mocno wyludniony jest ;] a zdjęcia - śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście ludzi było niewielu - może ze względu na niezbyt ładną pogodę.

      Usuń
  27. Odpowiedzi
    1. Aaaa, i poznaję teb beżowy sweterek :)
      Z H&M, prawda ?
      Mam go również :)

      Usuń
    2. Tak, H&M :) Bardzo fajny jest ten sweterek - nie był drogi, a jest cieplutki i naprawdę świetny jakościowo.

      Usuń
  28. świetna fotorelacja :D troszkę zazdroszczę wyjazdu :P

    OdpowiedzUsuń
  29. aż zatęskniłam za górami :)) piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Jednak Twojej fotorelacji z tegorocznej majówki chyba nic nie przebije :)

      Usuń
  30. Ale z Ciebie ślicznotka! Jak prawdziwa góralka , śliczne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze mnie jest góralka nizinna ;P Ale dziękuję :*

      Usuń
  31. ładnie tam, muszę się kiedyś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, bo Szczyrk to naprawdę piękne miejsce :)

      Usuń
  32. Piękne foteczki ;) To Ty Kochana byłaś w mojej okolicy i na kawkę nie wpadłaś???
    Niedobra! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie wiedziałam, że to Twoje okolice, Taniko :)
      Ale nic straconego- będę tam jeszcze w wakacje, więc może wtedy udałoby nam się wypić wspólną kawkę :) Byłoby świetnie! :*

      Usuń
  33. No, pogoda w tym roku nie dopisała na majówkę, ale dla mnie to trochę lepiej bo zostałam w domu, a gdyby było słonecznie to bym była zła że ja w domu zamiast gdzies wyjechac ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa znajdowanie plusów w każdej sytuacji :)

      Usuń
  34. przepiękne zdjęcia! a wódki regionalne wymiatają :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wyglądałaś! Od pewnego czasu poluję na taki sweterek, tylko nieco dłuższy, do bioder i wbrew pozorom wcale to nie jest łatwe ;) A jeździłaś na rowerze w Timbalandach?

    Od jutra kciukaski za siostrę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak xD Wiem, że wiocha xD Ale zimno było wtedy strasznie i stwierdziłam, że w "lotkach" się przeziębię i wzięłam Timby :) Nawet nie było źle, wygodnie mi się w nich jeździło :)

      Usuń
  36. Cudowne miejsce, piękne zdjęcia, a Ty na nich promieniejesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. a ja całą majówkę w domu przesiedziałam - leń ze mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne zdjęcia :) zazdroszczę wyjazdu :) jak widać majówka się udała
    Radi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! Pomimo, że pogoda nas nie rozpieszczała ;)

      Usuń
  39. Zdjecia są piękne, bardzo ciekawie spędziłaś czas. :) Ja z utęsknieniem je oglądałam, bo zawsze spędzałam je z drugą połową... A tegoroczna majówka to pisanie pracy mgr i siedzenie w domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szufladko, trzymam mocno kciuki za Twoją magisterkę (mnie to czeka za rok...) i życzę Ci, byś sobie po magisterce odbiła majówkę ;)

      Usuń
  40. Cudownie! Też bym chętnie pojechała w góry. Nasz majówkowy wyjazd w Tatry nie wypalił, ale nic straconego... pojedziemy w innym terminie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelisiu, życzę Ci, żeby wyjazd w innym terminie udał się już bez problemów :)

      Usuń
  41. Szczyrk jest piekny :) A tej wódy bym spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam odwagi... Może przy następnej wizycie się skuszę ;)

      Usuń
  42. weekend oprawiony w piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne widoki ♥ Śliczny jest ten "niedźwiedzi strój" :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...