Wyniki rozdania

52 Komentarzy
Witajcie kochani!

Uffff, wreszcie udało mi się uporać ze sprawdzeniem wszystkich zgłoszeń do mojego ostatniego rozdania. Ciężko mi w to uwierzyć, ale w losowaniu brało udział aż 1347 losów! Jesteście niesamowici :)
Nagroda niestety jest tylko jedna... a cieszyć się nią będzie...

Źródło



Gratulacje dla mojej imienniczki - Kasie jednak zawsze mają szczęście ;)
Kasiu, spodziewaj się maila ode mnie jeszcze dziś.


Kochani, uszy do góry - jeśli nie wygraliście, nie martwcie się! Może szczęście uśmiechnie się do Was w kolejnym rozdaniu, na które Was zapraszam. Jeśli frekwencja dopisze, będziecie mogli wygrać świetne okulary słoneczne od Firmoo. Jeśli chcecie poznać szczegóły, klikajcie w poniższy banner:




Pozdrawiam!


Podone posty:

52 komentarze:

  1. to nie ja :D a miałam 13 głosów! :D brawo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może aplikacja losująca uznała Twoje 13 losów za pechowe? :(

      Usuń
    2. pewnie tak :D choć ostatnio i tak mi się poszczęściło :D

      tutaj:

      http://fallinnailove.blogspot.com/2013/05/sand-giveaway-results-wyniki-piaskowego.html

      :D <3

      Usuń
    3. Widziałam, widziałam :) Gratuluję! Cudowne są te OPIki, na pewno będziesz z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
    4. No nie dziwię się, ja bym przebierała nóżkami ze zniecierpliwienia :D

      Usuń
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaa no nie wierzę! tak rzadko biorę udział w rozdaniach <3 a tu taka niespodzianka! dziękuję! :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje!

    Ile zgłoszeń!

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ zazdroszczę ;D i bardzo bardzo gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Wygrać spośród 1347 losów to jest coś! :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje ;)
    Miłego wieczorku Kasiu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1347 losów? Magia! Podziwiam, że znalazłaś chęci na to, żeby przysiąść i ogłosić wynik w tak krótkim czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś za coś - czytelnicy zrobili mi mega niespodziankę, więc musiałam spiąć poślady :D

      Usuń
  9. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje :) zapraszam http://copacabanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulację :* Ale nagrody były świetne, a dzisiaj chyba na pocieszenie znalazłam lakiery JJ w małej, osiedlowej drogerii :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...