OPI Euro Centrale - szybkie swatche + wyniki- kto zgarnia podkład mineralny

94 Komentarzy
Witajcie!

Dziś za oknem paskudna, szara aura. Sprawdzałam prognozę pogody z nadzieją, że może weekend będzie ładniejszy (planowaliśmy małą rodzinną imprezę plenerową na uczczenie imienin mojej ukochanej cioci), jednak nic z tego - padać ma podobno aż do 5-6 czerwca!!!

Na osłodzenie tej okropnej pogody przygotowałam szybkie swatche OPIków, które dosłownie dwa dni temu znalazły się w moich zbiorach- a to za sprawą Calliope ;) Każdy paznokieć pomalowałam na inny kolor, żeby móc zdecydować, który będzie najbardziej odpowiedni na weekendową imprezę rodzinną.
W ruch poszły:
- OPI - Purple With Purpose (Brights)
- OPI - Can't Find My Czechbook (Euro Centrale)
- OPI - Suzi's Hungary AGAIN! (Euro Centrale)
- OPI - You're Such a BudaPest (Euro Centrale)
- OPI - OY-Another Polish Joke! (Euro Centrale)







Pierwsze wrażenie jest średnio pozytywne- małe OPIki mają koszmarny pędzelek! Bardzo mały i bardzo wąski, nabierający niewielką ilość lakieru. Na moja małe pazurki jeszcze się to jakoś sprawdza, ale i tak wolałabym szerszy pędzel, z większą ilością włosia.

Konsystencja też nie zachwyca - jest bardzo wodnista, przy pierwszym pociągnięciu pędzla zalałam sobie całe skórki... Krycie słabe- trzy warstwy przy krótkich pazurkach to minimum (4 byłby optymalne).
Za to wysychanie jest wielkim plusem.

 Ale po kolei:

Purple With Purpose - ciepły fiolet o shimerowo-metalicznym wykończeniu.

Can't Find My Czechbook - kremowy, nieco przybrudzony, ale intensywny turkus

Can't Find My Czechbook - kremowy, nieco przybrudzony, ale intensywny turkus

Suzi's Hungary AGAIN! - kremowy róż z koralowymi tonami

You're Such a BudaPest - kremowa baza w odcieniu lila z delikatnym niebieskim tonem, z zatopionym maleńkim srebrnym shimerem

OY-Another Polish Joke! - przezroczysta baza ze sporą ilością drobnego shimeru w odcieniu pomarańczowego złota


Jak myślicie, który kolor wybrałam na weekend? ;)
Który odcień najbardziej Wam się podoba?


Na koniec informacja o zwyciężczyni, do której poleci podkład mineralny. Jeśli śledzicie blogowy fanpage na facebooku, wiecie, że maszyna losująca wybrała maila:


Mail do zwyciężczyni już poleciał, czekam na odpowiedź.

Pozdrawiam!


Podone posty:

94 komentarze:

  1. Ten błękitny podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja siostra też się nim zachwyca - na razie pojechała na tydzień, ale zapowiedziała, że mi go ukradnie, jak wróci xD

      Usuń
  2. piekne kolorki
    nie mam w swojej kolekcji lakierow OPI
    :) x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej miałam jedynie jedną miniaturkę i top coat, który dostałam :) Więc też wielkiego zbioru nie posiadam ;)

      Usuń
  3. najładniejszy Suzi's Hungary , ja bym ten wybrała ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest piękny, uwielbiam takie kolory, ale jeszcze nie zdradzę, czy go wybrałam ;)

      Usuń
  4. Wszystkie kolory bardzo ładne i idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam właśnie takie wrażenie, że na lato będą idealne :)

      Usuń
  5. ja nie wiem bo sama bym miała dylemat i bym wszystkie kolory tak zostawiła;) oryginalnie by było;D!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wahałam się nad tą opcją, ale mi Purple With Purpose na kciuku nie pasował do tej pastelowo-złotej czwórki ;P

      Usuń
    2. hehe to zmyć i jakiś inny nałożyć, żeby nie było, że same OPIki są;) a tak na serio to wszystkie pięknie i ciężko się zdecydować:)

      Usuń
    3. To jest zawsze ten dylemat, jak przybywa więcej niż 1 nowy lakier - który najpierw?! Dramat normalnie ;P

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jutro dam znać, czy Cię, Iwonko, intuicja nie zawiodła ;)

      Usuń
  7. Suzi's Hungary AGAIN! Jest moim faworytem spośród tych wszystkich :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest piękny - ja uwielbiam takie kolory na lato :)

      Usuń
  8. Bardzo fajne kolorki :) ja zamówiłam dziś miniaturki z serii dziewczyny Bonda i już się nie mogę doczekać aż do mnie przyjdą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, ale czad! Te z bondowskiej kolekcji są boskie <3

      Usuń
  9. Ja też nie cierpię pędzelków w tych OPIkowych miniaturkach! Widzisz, Ty mówisz, że Twoje maluchy mają rzadką konsystencję, a moje są znowu jakieś takie gęstawe i schną na paznokciach aż za szybko ;) Szkoda, bo kolorystycznie kolekcja jest świetna, ale przez te upierdliwości nie chce mi się po nie sięgać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, to dziwne... Moje właśnie idealnie schną, nie za szybko, nie za wolno, pozwalają się rozprowadzić na płytce.
      Ale tych pędzelków OPIkom nie daruję - okropne są! A ja mam naprawdę małe dłonie i małe paznokcie. Nie chcę sobie wyobrażać malowania takimi pędzelkami szerszej i dłuższej płytki :/

      Usuń
  10. Mi podoba się tylko ten liliowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne, ja bym wybrała Suzi's Hungary AGAIN! i złoty fajny ;)
    Udanego weekendu Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Suzi's Hungary Again! też mi się niesamowicie podoba, ale... zdradzę, że chyba już znalazłam mu sobowtóra ;P

      Usuń
  12. Suzi's Hungary AGAIN! i You're Such a BudaPest to moi faworyci tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście są to świetne kolorki - pięknie też wyglądają razem :)

      Usuń
  13. Fajne kolorki:) ja bym wybrała Suzi's Hungary AGAIN albo Can't Find My Czechbook :)

    OdpowiedzUsuń
  14. są piękne ,sama chciałabyum jeszcze inne kolekcje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohhh, ja też - zwłaszcza jakieś odcienie o piaskowym wykończeniu ;)

      Usuń
  15. Mnie od zawsze ciekawił ten złoty :) stawiam na złoto i turkus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połączenie tych dwóch kolorów jest genialne!

      Usuń
  16. Węgry i Budapeszt rządzą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bumtarabum, Polak, Węgier - dwa bratanki, stąd może to zamiłowanie do węgierskich OPIków? ;)

      Usuń
  17. Mam te lakiery, ale szczerze mówiąc czuję się zawiedziona ich kryciem. Zwłaszcza ten lila wypada marnie na tle innych i u mnie do krycia potrzebuję ok 3 warstw. Tyle samo zużywam przy lakierach GR , które są o wiele tańsze od O.P.I.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przy tych swatchach musiałam nałożyć 3 warstwy. Spodziewałam się lepszego krycia po OPI... Mam nadzieję, że to tylko ta kolekcja taka niefortunna pod względem krycia.

      Usuń
  18. Mam ten zestaw miniaturek, lakiery są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory rzeczywiście wymiatają - na lato idealne :)

      Usuń
  19. Oj to nieciekawą mają konsystencję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może po paru aplikacjach troszkę zgęstnieją...

      Usuń
  20. Gratuluję zwyciężczyni. :)

    Czechbooka mam sama w pełnej wersji i sprawuje się super - jak dobrze go nałożę, to nieraz jedna warstwa starcza. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, to muszę nad nim popracować ;P Chociaż nie wiem, czy tym małym, okropnym pędzelkiem dam radę nałożyć go tak, by wystarczyła tylko jedna warstwa :(

      Usuń
  21. Zapraszam Cię do Akcji Maliny - Kolorowe lato na paznokciach!
    Szczegóły u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję Aniu! Czytałam ostatnio o tej akcji i rozważałam przystąpienie do niej, ale nie jestem pewna, czy wyrobię się z czasem (sesja nadchodzi...)

      Usuń
  22. Lawendowy czy to wrzosowy, (nie wiem!) ale super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Polish Jokes. ;-)
    Nazewnictwo rozwala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPI ma genialne nazwy lakierów - ja mam czasem ochotę kupić ich lakier tylko ze względu na samą nazwę ;p

      Usuń
  24. mam dwie miniaturki z tego zestawu, tak jak piszesz pędzelek jest koszmary a konsystencja dziwna ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczę na to, że zgęstnieją troszkę ;P Ale pędzelek niestety się nie odmieni... Szkoda, że OPI nie zadbało o lepszy pędzel w miniaturkach.

      Usuń
  25. kolorki urocze ;)
    tylko ten pierwszy fiolet mnie nie przekonuje

    nawet nie mow ze tak ma byc do 5 czerwca aż... nieee ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Purple with Purpose? Mnie też nie - moje pazurki źle wyglądają z lakierem o takim wykończeniu...

      Mam nadzieję, że meteorolodzy się mylą!

      Usuń
  26. Jak kocham Opi tak akurat ta kolekcja nie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kolory bardzo się podobają, ale jakość - z tego co zauważyłam po pierwszej aplikacji - delikatnie mówiąc średnia.

      Usuń
  27. przepiękne kolory!

    ANECIA WAS HERE- more than passion ♥
    blog | facebook | twitter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OPI zawsze wymyśla piękne kolory swoich lakierów :)

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :) Uwielbiam takie kolory na słoneczne dni :)

      Usuń
  29. Bardzo mi się podobają :) zwłaszcza Czechbook!

    OdpowiedzUsuń
  30. Róż mi się najbardziej podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest śliczny - z taką koralową nutą ;)

      Usuń
  31. według mnie róż jest najładniejszy z nich wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze się różami zachwycam ;) Blachara ze mnie ;P

      Usuń
  32. Aż trudno wybrać który ładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie do końca wiem czemu, ale OPIki jakoś nigdy mi się za specjalnie nie podobają, ani w butelkach, ani na paznokciach i tym razem nie ma reguły od wyjątku, raczej żaden z nich nie wpadł mi w oko. Ta nazwa "polskiego" mnie trochę zastanawia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie OPIki wciąż jeszcze mają moc przyciągania ;) Co oczywiście nie jest dobre, bo w porywie namiętności do OPI może ucierpieć mój budżet ;P

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...