Spotkanie blogerek w Nowym Sączu - 18.05.2013 - fotorelacja

115 Komentarzy
Witajcie!

Dziś mam dla Was fotorelację z niesamowitego wydarzenia, w którym miałam przyjemność uczestniczyć- spotkania blogerek w Nowym Sączu, które miało miejsce w ubiegłą sobotę (18.05.2013).
Na wstępie chciałabym bardzo, bardzo serdecznie podziękować wspaniałym Organizatorkom (Aldonka, Beatka i Oliwia), które przeszły same siebie i sprawiły, że to spotkanie było tak cudownym dla mnie przeżyciem. Dziewczyny, wiem, że włożyłyście w to mnóstwo pracy, czasu, energii i nerwów, dlatego bardzo Wam dziękuję! :*

Blondi, Aldonka, Beatka i Oliwia

Podziękowania należą się również firmie Uber, która ufundowała dla nas nie tylko upominki, ale również pyszny, trzydaniowy obiad i szampana, którym mogłyśmy wznieść toast :)

Szampan do toastu

Trzecie danie (deser) nie załapało się na zdjęcie - za szybko się na nie rzuciłam ;P

A oto, co działo się w sobotę:

Prezentacja kosmetyków marki Alcina

Karola, Donna, Sabinka - Pigeons Beauty

Sabina bada konsystencję peelingu Yasumi.

Annabelle poszła o krok dalej i sprawdza zapach kosmetyku Yasumi ;P

Dzięki przedstawicielce firmy Yasumi zagościły u nas bardzo ciekawe kosmetyki tej gabinetowej marki.

Anuszka i Bery sprawdzają zawartość swoich YasumiBoxów ;)

Prezentacja firmy Avon

Bellitka chwali się swoim prezentem od Avon.

Donna i Sabinka

Anuszka, Bery, Ania i Dymek

Bery, Ania (ucieszona z prezentu od Cetaphil) i Dymek

Toast :)
Plamka, Beatka, Oliwia, Blondi, Brain & Kadik

Sabina i Anuszka oglądają prezenty od firmy Alcina

Przedstawicielka firmy Alcina prezentuje nam ciekawą metodę doczepiania włosów.

Pasma, które macają Blanka & Plamka, to odpowiednio spreparowane, ale prawdziwe włosy birmańskich kobiet!

Brain i Kadik


Święty Mikołaj przybył w tym roku wcześniej - pod postacią Aldonki i Beatki ;P

Dymek kontempluje maskarę od Rimmel

Kadik, Karola, ucieszona Donna i schowana za prezentami Sabinka


Bellitka & Annabelle

Aldonka i Beatka znowu rozdają prezenty- tym razem dla Kadika, Karoli, Donny i Sabinki.

"Weź poniuchaj!" - Plamka & Blanka

Słynny już na całą blogosferę tort - dekorowany przez 1,5 godziny przez Aldonkę i Oliwię.


Beatka profesjonalnie zajęła się krojeniem tego cukierniczego dzieła sztuki.


Na spotkanie z nami przybyła również znana niektórym z nas, przesympatyczna Pani Renata - przedstawicielka firmy PAT&RUB. Na zdjęciu z Annabelle, Patrycją, Bellitką i Blanką.

Blanka oraz Pani Renata z firmy PAT&RUB

Malinka, Annabelle, Patrycja, Bellitka oraz Blanka



Choć z restauracji Bohema, gdzie odbywało się spotkanie, do Dworca PKS w Nowym Sączu jest raptem 10 minut na piechotę, my jechałyśmy taksówką, bo każda z nas dźwigała wielkie pudło z prezentami.

Pierwsza siłaczka polskiej blogosfery - Kadik Babik :)

Plamka

Na koniec podziękowania dla sponsorów sobotniego spotkania - to właśnie przez te firmy/marki wracałam do Krakowa z wielkim, ciężkim pudłem, po brzegi wypchanym giftami:

Pozdrowienia dla wszystkich obecnych na spotkaniu dziewczyn - dzięki Wam cudownie się bawiłam!
Szczególne pozdrowienia dla Bellitki, która zasiadała po mojej prawicy ;) oraz dla towarzyszek podróży - Blanki, Plamki, Kadika i Brain :*


Całusy! :*

P.S. Na koniec jeszcze parę zdjęć mojej skromnej osoby:

Made by Bellitka
Made by Donna




Podone posty:

115 komentarzy:

  1. Tort wyszedł kapitalnie. W dodatku na jednym ze zdjęć widziałam cienie z Avon, które mnie interesują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tenebrity, po recenzję cieni musisz zaglądać do Bellitki, bo to ona je dostała ;)

      Usuń
  2. Tort przepiękny! Muszę się kiedyś na takie bloggerskie spotkanie wybrać, bardzo chciałabym poznać dziewczyny osobiście i pogadać na żywo :D Tyle bab i tyle kosmetyków. Ale tam musiał być hałas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Puszysławo, koniecznie się wybierz :) Cudownie jest poznać face2face dziewczyny, z którymi wymienia się komentarze i/lub maile :)

      Usuń
  3. Widać, że świetnie się bawiłyście :-) a tort boski, szkoda by mi było go jeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też było szkoda, ale... jednak ochota na zjedzenie słodkości wygrała :)

      Usuń
  4. ale musiałyście wzbudzać zainteresowanie na pksie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj taaaak :D Pan taksówkarz też był w szoku (tym bardziej, że początkowo Plamka wkręcała go, że to urodzinowe prezenty i wszystkie naraz miałyśmy urodziny ;P).

      Usuń
  5. WOOW! Kartony jak przy wyprowadzce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się cieszyłam, bo Cetaphil, na moją prośbę, przesłał mi też kosmetyki dla dzieci :)
    śliczne zdjęcia :)
    było fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, to wiele wyjaśnia :) Miło z ich strony! W ogóle kontakt z Panem Jarosławem z Cetaphilu był bardzo miły :) Fajnie, że dobrali kosmetyki według naszych potrzeb- ja na przykład, zgodnie z tym, co mailowo ustaliłam, dostałam produkty bez parafiny, bo takie właśnie chciałam :)

      Aniu, cudownie było Cię poznać! :*

      Usuń
  7. Musiało to być baaaardzo udane spotkanie :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są takie spotkania ;D Ja niedługo wybieram się na spotkanie lubuskich blogerek ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, super! Mam nadzieję, że też zamieścisz fotki z tego wydarzenia :)

      Usuń
  9. To było udane spotkanie :)
    Kasia super Cię było znów zobaczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile prezencików :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Krzykla, rumienię się prze Ciebie ;) Dziękuję za komplement :*

      Usuń
  12. Widać spotkanie bardzooo udane ;) zazdroszczę Wam. Nie mogę się doczekać pierwszego spotkania na jakie uda mi się załapać. Ale może i w Trójmieście uda się coś zorganizować ;) bo wiem, że tutejsze blogerki też prężnie działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu, w Trójmieście na pewno będzie jakieś spotkanie - rzeczywiście trójmiejskie blogerki działają i pewnie coś zorganizują :)

      Usuń
  13. heheh zdj z kartonami najlepsze:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bery, żałuj, że tego na żywo nie widziałaś xD

      Usuń
  14. zuper dziewczyny, świetne zdjęcia i tort :)
    Widać że zabawa była udana, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ale zazdroszczę takiego spotkania ! :) Jeszcze nie uczestniczyłam w takim wydarzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tort wygląda super. A jak smakował?:) Świetne foty z kartonami:P Na pewno się dobrze bawiłyście.Ja już nie mogę się doczekać na moje pierwsze spotkanie blogerek w Warszawie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort był przepyszny - nie zamulający, nie za słodki :) Ja byłam święcie przekonana, że to był tort domowej roboty, jednak okazało się, że nie - zdziwiłam się tym faktem mocno :)
      Życzę Ci w takim razie świetnej zabawy na spotkaniu w Wawie :*

      Usuń
  17. Nie mogę się już doczekać następnego spotkania :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! :* Fajnie było móc znowu się z Wami spotkać i odwiedzić przepiękny - jak się okazało - Nowy Sącz :) Już teraz wiem, że będę musiała tam chłopaka wyciągnąć na weekendowy wypad, bo okolice i samo miasto jest naprawdę piękne.

      Usuń
  18. Ehhhhhhh przeogromnie Wam zazdroszczę tego spotkania :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luthienn, czemu Ciebie nie było? :(

      Usuń
    2. A bo po pierwsze - brak funduszy, bo do Sącza jakoś jednak dojechać trzeba, po drugie - miałam wyjeżdżać, jednak mi się wyjazd przesunął, no i tak wyszło...dwa spotkania ominęłam :(

      Usuń
    3. O kurcze, to pech :/ Mam nadzieję, że w pojawieniu się na kolejnych blogerskich spotkaniach już nic Ci nie przeszkodzi :)

      Usuń
  19. Takie spotkania są bardzo spoko, ale gdzie patrzę, tam Blanka! Normalnie objazdy wokół Polski robi i naprawdę mam wrażenie, że nie dla nowych blogerskich znajomości :///

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha! dokładnie! a potem będzie pisała na blogu, że ma więcej kasy niż rozumu, a tak serio to ani jednego ani tym bardziej drugiego :P

      Usuń
    2. Dorzućmy do tego jeszcze Donnę i Annę, które teraz co 2 tygodnie będą jeździć na spotkania blogerek bo jak zwykle dają coś " za darmo ". O ile po Donnie to się łatwo można tego spodziewać, o tyle Anną jestem zdziwiona...

      Usuń
    3. o jak mi miło, ktoś mnie zauważył, anonimie ujawnij się Nam :) hmm...

      Usuń
  20. Jakie uśmiechnięte buzie :) Super!!! Widzę, że impreza udana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) Ja przyznaję, że mi przez całe popołudnie uśmiech z twarzy nie schodził :)

      Usuń
  21. Ale Ci zazdroszczę, ja jeszcze nie byłam na ani jednym spotkaniu, a chętnie poznam więcej dziewczyn! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, to cudowne przeżycie - ja po takim spotkaniu jestem naładowana pozytywną energią na długi, długi czas :)

      Usuń
  22. Czy tam chodziło jedynie o prezenty? bo tak to niestety wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natti, oczywiście, że nie - przynajmniej w moim przypadku :) Myślę, że trzeba się na własnej skórze przekonać, jakim fajnym doświadczeniem jest poznanie takich pozytywnych, sympatycznych dziewczyn, z którymi ma się mnóstwo wspólnych tematów :) Choć oczywiście gifty są miłym aspektem spotkań, dla mnie nie są, nie były i (mam nadzieję) nigdy nie będą priorytetem :)

      Usuń
  23. tort jest CUDNY :) Kasia więcej fotek następnym razem daj ze swoją osobą ;) a mina ludzi na Dworcu jak targacie te pudła zapewne bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się, Kochana :)
      Oj tak, ludzie na dworcu patrzyli na nas z lekkim zdziwieniem ;P

      Usuń
  24. Spotkanie wygląda rewelacyjnie. Tyle pięknych dziewczyn !!!!!!! Tort aż ślinka cieknie, prezenty to już wogóle Mikołaj w maju :) Super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj zawsze mile widziany, a jeśli przychodzi nie tylko w grudniu, to już w ogóle fajnie :D

      Usuń
  25. Przepiękny tort. Robi wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny dekorowały go 1,5 godziny, ale efekt rzeczywiście robił wrażenie :)

      Usuń
  26. Kochana, świetna fotorelacja! mam nadzieję do szybkiego ponownego zobaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję, Sabinko! Świetnie było ponownie Cię zobaczyć :)

      Usuń
  27. Cóż było na deser, że aż się na niego rzuciłaś? :D
    I widzę mój ukochany rosołek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na deser było ciasto - delikatny mus na biszkoptowym spodzie, pokryty brzoskwiniową galaretką. Ja się rzucam na wszystko, co słodkie :D

      Usuń
    2. Mmmm... pycha ^^ i do tego jeszcze tort :D

      Usuń
    3. Taaak, zasłodziłam się na maxa ;) Kalorii trochę przybyło, ale... oj tam, oj tam- raz na czas można sobie pozwolić na słodkie przyjemności ;)

      Usuń
  28. Ślicznoty same, pięknie wyglądasz Kasiu ;) Torcik mega kuszący i naprawdę zjawiskowo wygląda, a te pudła... o mamo, pokazuj teraz zawartość ;)
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Taniko :* Pokażę ich zawartość już niebawem :)
      Miłego wieczoru :*

      Usuń
  29. Tort przecudny ! Sama bym kawałeczek przygarnęła :D Fajnie, że udało Wam się spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, chyba każdy by się skusił na taki apetyczny torcik :) A co ważne, nie tylko pięknie wyglądał, ale też wybornie smakował :)

      Usuń
  30. Jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Widać, że Organizatorki spisały się na medal :)

    A tort wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny stanęły na wysokości zadania, zadbały o najmniejszy szczegół :) Należą im się za to wielkie brawa :)

      Usuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale musialo byc super, kocham takie spotkania! :D

      Usuń
    2. Ja też - po blogerskich spotkaniach mam od razu lepszy nastrój, pozytywna energia trzyma się mnie przez kolejne parę tygodni :)

      Usuń
  32. Tort kapitalny i atmosfera też widać, że była super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, ze tort najbardziej będzie przyciągał uwagę :D Robi prawdziwą furorę :)

      Usuń
  33. widać, ze spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia to wyrażają, bo tak właśnie było :)

      Usuń
  34. ooooo....świetnie i to wszystko w moim mieście - szkoda,że nie wiedziałam, chętnie bym Was dziewczyny poznała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emerald Brush, trzeba częściej na mojego bloga zaglądać - pisałam notkę o zapisach na spotkaniu, wisiał też u mnie bannerek w pasku bocznym ;)

      Usuń
  35. Tort rewelacyjny !
    A spotkanie widać, że się udało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort nie tylko dobrze się prezentował, ale też bosko smakował :D

      Usuń
  36. Fajnie Was zobaczyć, buziak z Lublina ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cupcake, wielka szkoda, że nie mieszkasz bliżej- bardzo chciałabym Cię poznać face2face! :*

      Usuń
  37. Jejkuu, było bardzo miło :*
    Mam nadzieję że jeszcze się spotkamy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. i znowu te same twarze jeźdzące po polsce za gadżetami,masakra.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że te same - Ty się, Anonimie, blogerek z Gdańska czy Suwałk na spotkaniu w Nowym Sączu spodziewałeś/łaś? A poza tym nie wiem, kto z obecnych na spotkaniu jeździ po Polsce - ktoś był w Trójmieście, w Poznaniu, we Wrocławiu? W Warszawie tylko Blanka była na spotkaniu, prezentów wtedy nie dostała.
      Your argument is invalid.

      Usuń
  39. uwielbiam takie spotkania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - jestem potem naładowana pozytywną energią na długi, długi czas :)

      Usuń
  40. ale jedzonko.. i tort *.* ślina cieknie :D
    super spotkanko! mam nadzieję, że i nam się uda kiedyś spotkać Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką ogromną nadzieję! Może uda mi się kiedyś wyrwać do Wawy, kiedy Ty przybędziesz do Polski :)

      Usuń
  41. piękne fotki, super prezenty, wyglądasz genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zazdroszczę spotkania ;) Tort wygląda ślicznie i na pewno był smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Tort wygląda przepysznie! :) Świetnie to wszystko dziewczyny zorganizowały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, Organizatorki dały czadu, przygotowały genialne spotkanie i świetnie dbały w czasie jego trwania o miłą atmosferę :)

      Usuń
  44. Zazdroszczę tortu i gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  45. O ja nie mogę - kto robił ten tort ??? Wygląda świetnie :D Chyba sama podkradnę ten pomysł. Bardzo klimatyczne miejsce na spotkanie, kilka dziewczyn kojarzę, ale wielu zupełnie nie - ale jedno jest pewne, wszystkie wyglądałyście świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort dekorowały Organizatorki - Aldonka i Oliwia (zajęło im to 1,5 godziny!).
      Bardzo dziękuję - w imieniu swoim i pozostałych dziewczyn ;) - za komplementy :*

      Usuń
    2. Żartujesz ! No to szacun tym bardziej, wyszło im świetnie :)

      Usuń
    3. Naprawdę :) Dziewczyny włożyły w to mnóstwo pracy i pomysłu :)

      Usuń
  46. Widzę ,że spotkanie się udało :) Cudowne zdjęcia! Zazdroszczę :>

    OdpowiedzUsuń
  47. oj nie marudźcie, że musiałyście taksówką jechać - tyle wspaniałości :)
    tort jest mega!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie narzekam, tym bardziej, że pan taksówkarz okazał się bardzo sympatyczny :)

      Usuń
  48. jeeej jak super !
    też tak chcę!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pperoni, następnym razem wsiadaj w bus/pociąg i sruuuuuuuu do Sącza :D

      Usuń
  49. Super fotorelacja :-)) Jesteście takie piękne, że można wpaść w niezłe kompleksy :-D. Kasiu, kolor kobaltowy jest Ci pisany, bosko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, Ty akurat do żadnych kompleksów nie masz podstaw :)
      Dziękuję, cieszę się bardzo, bo kobaltowy uwielbiam :)

      Usuń
  50. Super spotkanie i chyba jeszcze lepszy tort :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ok, już myślałam, że przejrzałam wszystkie zdjęcia, by nie zobaczyć Cię na ani jednym i już chciałam się wkurzyć, ale na szczęście PS uratowało sytuacje :) Ślicznie wyglądają Twoje włosy i widzę kolejną naszą wspólną cechę, jeśli chodzi o gust co do ubrań - kobalt!

    OdpowiedzUsuń
  52. I jakie z Was blogerki z Nowego Sącza,skoro biegną na PKS?wieśniaczki,które jak dają coś za darmo to chcą się za przeproszeniem zesrać,wstyd i hańba!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...