Piękny Początek Tygodnia - PODSUMOWANIE

18 Komentarzy
Witajcie Kochani!

Mam nadzieję, że ten przedłużony o godzinę weekend był dla Was przyjemny, relaksujący, motywujący... że miło go spędziliście :) A na dobry początek tygodnia mam dla Was małą niespodziankę...




Wielkimi krokami zbliża się listopad, a także zakończenie kampanii Dove. Odkryjmy w sobie piękno, w ramach której publikowałam posty z serii Piękny Początek Tygodnia.
Wyszukiwanie inspirujących tematów, cytatów i grafik było dla mnie ciekawym wyzwaniem - zawsze starałam się, by publikowane w ramach PPT teksty były dla Was motywujące, skłaniające do przemyśleń (bo takie właśnie były dla mnie). Mam ogromną nadzieję, że choć raz udało mi się wywołać na Waszych twarzach uśmiech, a być może i wpłynąć choć trochę na to, jak postrzegacie własne piękno.

Źródło: Dove

Ze swojej strony dziękuję, że byliście tutaj ze mną, że czytaliście i komentowaliście każdy wpis z cyklu Piękny Początek Tygodnia.
Bardzo chciałabym poznać Wasze zdanie na temat tej serii postów, dlatego proszę Was o wypełnienie poniższej ankiety. Spośród wszystkich osób biorących udział w tej ankiecie wylosuję jedną, do której poleci zestaw szampon + odżywka + serum z serii Dove Split Ends Rescue.
NIE MUSICIE BYĆ OBSERWATORAMI BLOGA! Wystarczy tylko odpowiedzieć na pytania i zostawić swój adres email, bym mogła się skontaktować ze zwycięzcą. Bardzo proszę o szczere odpowiedzi.
Wyniki ogłoszę dokładnie za tydzień.





Zapraszam do udziału, nagroda czeka:




Podone posty:

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Izis, no co Ty, chcę tylko troszkę zachęcić ludzi do wypowiedzenia się w sprawie PPT :)

      Usuń
  2. Powodzenia dziewczyny ;)
    Mi się bardzo podobał Piękny Początek Tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też napisałam - krótko, ale mam wrażenie, że konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wypełniając ankietę niechcący nacisnęłam enter i zapisała się bez pełnego maila. Podaję go tutaj: apetytnastyl.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajnie czytało się i komentowało posty PPT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, bardzo Ci dziękuję, niezmiernie mi miło :)

      Usuń
  6. Hasła przewodnie z PPT i mnie oczarowały i skłoniły do refleksji:) Z chęcią dołączę do zabawy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...