ShinyBox w świątecznej odsłonie

36 Komentarzy
Witajcie :)
Mam nadzieję, że piątek trzynastego nie jest dla Was pechowy.
Ja niestety rozchorowałam się na całego - zużywam dzisiaj piątą albo szóstą paczkę chusteczek i nie zanosi się na to, by była to ostatnia na dzisiaj. Mimo to ten dzień zaliczę do całkiem przyjemnych, między innymi ze względu na wizytę kuriera, który dostarczył mi przepiękne, świąteczne pudełko ShinyBox. Jednak, jak to mówią: nie oceniaj książki po okładce, a ShinyBoxa po opakowaniu, dlatego zajrzyjmy do środka:




Piękne pudełko!


Liścik zdradza nam, co znajdziemy w środku...

Kody rabatowe do Intershoe i Answear - gdyby ktoś chciał skorzystać, proszę się nie krępować ;)

Pierwsza bibułka czerwona... ale druga, wewnętrzna... znowu różowa! O zgrozo! Ja wiem, że się czepiam, ale skoro pudełko jest już tak dopieszczone, to naprawdę byłoby świetnie, gdyby również bibułki dobrano do ogólnej kolorystyki. Czerwona ok, ale różowa?! Zielona byłaby idealna :)

ORGANIQUE - Peeling enzymatyczny
Wow! Trafili idealnie, bo właśnie skończył mi się peeling do twarzy. Zobaczymy, czy ziołowe cudo w pięknym słoiczku w cenie 73zł będzie w stanie wygrać z moim dotychczasowym ulubieńcem - peelingiem Mariza za mniej niż 14zł ;)
W innych wersjach pudełeczka był jeszcze tonik do twarzy i żel do mycia twarzy z tej samej serii.

ANATOMICALS - Krem do rąk
W zimie krem do rąk jest u mnie produktem pierwszej potrzeby, dlatego cieszę się, że go dostałam (w innej wersji pudełka był jeszcze balsam do ust tej samej marki), tym bardziej, że kosmetyki Anatomicals chciałam wypróbować od dawna. Zraziła mnie trochę parafina na początku składu, ale dam mu szansę.

L'OREAL - Glam Shine Błyszczyk do ust
Osoby, które dostały balsam do ust zamiast kremu do rąk, mogą być trochę rozczarowane ilością mazideł do ust w jednym pudełku. Ja jednak nie narzekam. Dostałam piękny kolor (niewidoczny na ustach, ale przynajmniej cieszy oko w opakowaniu), błyszczyk świetnie pachnie i daje naprawdę ładny efekt. Ale o tym za jakiś czas ;)

MARION - Bibułki matujące z pudrem Mat Express
Choć puder ryżowy z poprzedniego boxa zapewnia mi matową skórę na długie godziny, to jednak lubię mieć przy sobie takie bibułki. A że ostatnio zginęło mi opakowanie ukochanych bibułek z Inglota i zostały jedynie beznadziejne z Wibo (wiem, wiem, wiele osób je chwali, ale u mnie totalnie się nie sprawdziły), dlatego Marion przyjmuję z otwartymi ramionami i daję im kredyt zaufania.

KERABOND - Zestaw 3 fazowej rekonstrukcji włosów
Ten produkt to dla mnie jeden wielki znak zapytania, bo nie znam marki i raczej nie wierzę, by efekty "rekonstrukcji" włosów były widoczne po jednej aplikacji, ale... zobaczymy.

FARMONA - AquaIntensive Ekskluzywny biokrem nawilżająco-regenerujący
Co to takiego? Nie mam pojęcia. Ale jestem nastawiona optymistycznie, bo lubię Farmonę i lubię olej arganowy i kwas hialuronowy, a podobno mogę się ich spodziewać w składzie tego kosmetyku.



PODSUMOWUJĄC:
Po wstępnych oględzinach grudniowe pudełko ShinyBox wypadło u mnie zdecydowanie na plus. 4 pełnowymiarowe kosmetyki ciekawych marek, w większości akurat takie, które od razu znajdą u mnie zastosowanie. Za kilkanaście dni dam Wam znać, jak się u mnie sprawdzą.


Skusiliście się na zamówienie grudniowego pudełka Shiny?
Co sądzicie o jego zawartości?




Podone posty:

36 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne rzeczy w srodku ;> ciekawia mnie te bibulki matujace :) czekam na recenzje czy warto kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne pudełko :) ja przez jakiś czas zamawiałam Glossyboxa,ale po którymś rozczarowaniu dałam się na spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dośc ciekawy ten box grudniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne pudełeczko. Mnie by bardzo zadowoliło.

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie dwóch ostatnich rzeczy nie było..

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling mnie kusi, takiego enzymatyka jeszcze nie miałam. Trza zajrzeć na stronkę Szajni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne pudełeczko, moja słabość i mój ulubiony Organique. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy Box, choć mnie sprawiłby mniej radości. Do tej pory nawet nie zwróciłam uwagi, że dziś jest pt. 13go. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na recenzję peelingu Organique. Błyszczyk w tym kolorze był kiedyś do wygrania w loterii Princessy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet fajne pudełko w tym miesiącu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno z niewielu pudełeczek które wpadło w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pudełko jest całkiem niezłe to trzeba przyznać :) co do bibułek ja ostatnio sprawiłam sobie z Cettua i to moje pierwsze więc jestem mocno ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne to pudełko! Teraz żałuję, że sobie nie zamówiłam ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne!! myślę, że choć trochę poprawiło Ci nastrój w ten dzień..zdrowiej i szybko dochodź do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie pogardziłabym pudełkiem o takiej zawartości:) Lubię peelingi enzymatyczne, kremów do rąk nigdy za wiele;) Lubię mazidła do ust, toteż chętnie przygarnęłabym błyszczyk L`Oreal:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię peelingi enzymatyczne, obecnie sama stosuje z Clareny ale ten wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pudełko jest urocze, ale produkty mnie nie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Peeling to dla mnie największy plus tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne produkty! i organque <3

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna szata graficzna pudełka . najbardziej byłabym zadowolona z peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. u mnie właśnie dwa mazidła do ust trochę nie potrzebnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajne pudełko, bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak dla mnie zawartość tego boxa świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Interesująca zawartość, miłych testów życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj super to pudeleczko :-D zazdroszcze organique w szczegolnosci.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten box ma fajną zawartość. Najlepszy jest ten peeling.

    OdpowiedzUsuń
  28. Niezła zawartość, najbardziej bym chciała krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...