Wyniki świątecznego rozdania

25 Komentarzy
Witajcie Kochani!
Zgodnie z obietnicą mam dla Was dziś wyniki świątecznego blogowego rozdania.
Nie muszę chyba pisać, że zainteresowanie przerosło moje oczekiwania. Dziękuję Wam wszystkim za udział! Niestety nagrodzić mogę tylko trzy osoby... Bez zbędnego przedłużania:


Zestaw kosmetyków DOVE wędruje do...



Nagrodę główną zgarnia...


GRATULUJĘ! :)
Dziewczyny, skontaktuję się z Wami mailowo, sprawdzajcie pocztę!


To jeszcze nie koniec nagród.
Święta to czas, kiedy prezenty cieszą bardziej niż w urodziny. Dlatego pomyślałam, że dwa drobne upominki sprawią radość moim najbardziej aktywnym Czytelniczkom za to, że są ze mną. Nie tylko za to, że zaglądają, czytają... Za to, że są. Bo każdy komentarz, lajk, jakiś znak ze strony Czytelników jest dla mnie bardzo ważny, sprawia, że pisanie bloga ma dla mnie sens.
Wybrałam jedną osobę z bloga i jedną z Facebooka:

ANETA STAROSTA
i
ANIA TYRAŁA

Z Wami również się skontaktuję. Dziękuję Wam, Dziewczyny! :*


Przykro mi troszkę, że nie mogę - jak prawdziwy Święty Mikołaj - obdarować wszystkich grzecznych Czytelników. Nie gniewajcie się, za rok znowu Mikołajki - napiszecie odpowiedni list, może coś da się zrobić ;)
Pozdrawiam!


Podone posty:

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Gratuluję Tobie jak i pozostałym zwyciężczyniom :)

      Usuń
  2. gratulacje! i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom! Zrobiłaś im świetny prezent gwiazdkowy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...