Najlepsze w listopadzie

0 Komentarzy

Celebrowania drobnych przyjemności i krótkich chwil ciąg dalszy ;)
Dziś mam dla Was zestawienie najfajniejszych rzeczy, które towarzyszyły mi w ubiegłym miesiącu.


Najlepszy... kosmetyk
W tym miesiącu wygrywa kolorówka, a konkretnie boski BB krem od Holika Holika - Naked Face. Choć na półce rzędem stoi cała plejada najróżniejszych podkładów, fluidów i kremów BB, to właśnie Naked Face używałam ostatnio nałogowo. Sami zobaczcie, jak fantastycznie kryje: TUTAJ.



Najlepszy... zapach
Listopadowy numerem 1 bezsprzecznie zostaje Yankee Candle Bundle Up z kolekcji Q4 2015. To była miłość od pierwszego powąchania, a po rozpaleniu zakochałam się w nim jeszcze mocniej. Yankee Candle dawno nie stworzyło tak ciekawego, oryginalnego, niejednoznacznego i trudnego do opisania zapachu. Jego recenzję znajdziecie TUTAJ.



Najlepszy... film
W tym miesiącu miałam szczęście do wybierania naprawdę fajnych filmów. Serdecznie polecam Wam na przykład No Escape czy Mc Farland, ale moim listopadowym no. 1 zostają Listy do M 2. Wiele osób narzeka, że kontynuacja kultowej komedii nie ma w sobie już tyle pozytywnej energii, co pierwsza część, ale mi się szczerze podobało. Spędziłam bardzo miłe popołudnie w kinie - pośmiałam się, wzruszyłam, poczułam świąteczny nastrój. Więcej o polecanych przeze mnie filmach poczytacie TUTAJ.




Najlepsze... wydarzenie
Tym razem nie mogłam się zdecydować i wybrałam dwa wydarzenia - Kongres i Targi Kosmetyczne LNE & spa w Krakowie (fotorelacja) oraz spotkanie blogerek w Krakowie (fotorelacja). Na obydwu świetnie się bawiłam, pogłębiając moją kosmetologiczną wiedzę, rozmawiając ze znajomymi blogerkami oraz poznając nowe twarze.




Najlepiej... zapowiadający się kosmetyczny box
W tym miesiącu ShinyBox mnie nie oczarował, ale wprost nie mogę się doczekać Inspired by... Joanna Krupa! Ostatnio nałogowo oglądałam Top Model, zachwycając się stylizacjami Joasi. Poza tym odkąd dowiedziałam się, jak bardzo popularna modelka angażuje się w pomoc dla zwierząt, darzę ją szczególną sympatią. Dlatego też usycham z ciekawości, co znajdzie się w jej pudełku - mam nadzieję, że jeśli kosmetyki, to takie nietestowane na zwierzętach!!!





Co fajnego przyniósł Wam listopad?




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...