Kochany Święty Mikołaju...
wishlist 2015

0 Komentarzy


Taką moją małą blogową tradycją stało się publikowanie listy życzeń w Mikołajki. Zawsze zbieram tutaj pomysły na prezenty, które chciałabym znaleźć pod choinką lub otrzymać na jakąkolwiek inną okazję, podsumowuję też, co z ubiegłorocznych list udało się zrealizować. Oto mój list do Świętego Mikołaja. Dodam tylko, że byłam bardzo grzeczna ;)


1. Zawieszka srebrna Śnieżynka - PANDORA
Zobaczyłam ją wczoraj na wystawie sklepu i zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Śnieżynkowe kolczyki już mam (kto nie widział, niech zagląda na blogowego Facebooka lub Instagram), więc taka zawieszka pasowałaby mi idealnie :)

2. Ramka na zdjęcia w kształcie napisu LOVE
Jest mnóstwo wzorów i kolorów takich ramek, ale mi najbardziej podoba się taka klasyczna, biała, drewniana. Ładnie będzie prezentować się na komodzie, jednak mam zamiar wykorzystać ją też do dekoracji sali weselnej.

3. Koronkowa sukienka
Szukam kreacji na bal sylwestrowy, ale na razie nie znalazłam jeszcze tej wymarzonej. Najlepszy byłby krój taki jak na zdjęciu (rękaw, luźna spódnica, która nie opina brzucha, bo mój niestety nie jest idealnie płaski). Trzeba będzie wydrukować to zdjęcie i pobuszować trochę po sklepach.

4. SimpleCalendar
Zrobiłam rekonesans wśród kalendarzy i planerów i okazało się, że idealny byłby dla mnie SimpleCalendar. Jeśli nie trafi pod choinkę, sama się w niego zaopatrzę ;)

5. Niezbędnik do palenia świec Yankee Candle
Kiedyś byłam przekonana, że coś takiego jak nożyczki do knota czy gasidło to najgłupsze gadżety na świecie. Przecież świecę można zgasić dmuchnięciem, a knot przyciąć zwykłymi nożyczkami, więc po co wydawać na to kilkadziesiąt złotych? Z czasem jednak odkryłam, że im bardziej wypalona jest świeca, tym trudniej przyciąć jej knot. A gaszenie jej dmuchnięciem sprawia, że piękny zapach świecy zamienia na "cmentarną" woń dymu, który rozchodzi się po mieszkaniu. Taki zestaw byłby dla mnie idealnym rozwiązaniem.

6. Zawieszka do samochodu Car Jar Ultimate Yankee Candle
Podobno zawieszki żelowe YC są bardziej intensywne i skuteczne niż zwykłe "choinki zapachowe". Chętnie sprawdziłabym obietnice producenta we wnętrzu mojego samochodu. Wybrałabym jakiś rześki, przyjemny dla nosa zapach, na pewno nie waniliowy. Kusi mnie sprawdzenie tych typowo samochodowych - Leather (inspirowanego wonią skórzanej tapicerki) i New Car Scent (zapach nowego samochodu, choć mój już - delikatnie mówiąc - nowy nie jest :P).

7. Zimowa obudowa na telefon
Palmy na tle zachodzącego słońca, które aktualnie widnieją na mojej obudowie, są już trochę nieaktualne. Czas rozejrzeć się za zimową obudową - w śnieżynki, bałwanki albo renifery. Strasznie ubolewam nad tym, że na Sony nie ma tak fajnych case'ów jak na iPhony, ale coś pewnie sobie wybiorę spośród dostępnych na mój model.




A oto, co udało mi się zrealizować z poprzednich mikołajkowych list życzeń:


W ubiegłym roku rodzice sprawili mi wymarzoną girlandę świetlną i zapalarkę do świec. Pół miasta zjeździłam za sweterkiem z pingwinem, ale w końcu udało mi się go kupić (nawet dwa, bo mam jeszcze czerwony z innym, pingwinowym, zimowym motywem). Paletę Urban Decay Naked3 wygrałam u Loveliness, a aparat Fuji Instax kupił mój narzeczony przed naszym wakacyjnym wyjazdem - świetnie się sprawdzał w akcji, tylko filmy do niego są tak koszmarnie drogie :/


Jakie są Wasze najskrytsze, niekoniecznie praktyczne życzenia? Co chciałybyście znaleźć pod choinką? A może dziś Mikołaj spełnił jakieś Wasze marzenia?
Miłych Mikołajek!


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...