Co robiłam w weekend? Relacja ze spotkania blogerek w Nowym Sączu

0 Komentarzy
Zawsze lubiłam spotkania blogerek. Każdy, kto choć raz miał ku temu okazję, przyzna mi rację, że to niesamowite, gdy spotykasz kogoś, kogo blogową działalność śledzisz od dawna i wreszcie masz okazję porozmawiać z tym kimś twarzą w twarz. W ostatnią sobotę po raz kolejny miałam ku temu okazję.


W sobotę grupa dziesięciu blogerek opanowała restaurację EVENT w Nowym Sączu. Organizatorki - Dorotka i Kamila - stanęły na wysokości zadania. Zapewniły nam świetną zabawę. Rozmowom nie było końca - zagadałyśmy nawet Panią Anię, która przyjechała do nas ze sklepu BezPestki.pl na prezentację ;) W spotkaniu uczestniczyły: Kasia, Magdalena, Patrycja, Marzena, Justyna, Karolina, Agnieszka, no i oczywiście ja.

Zdjęcia wykonane przez Panią Beatę, Agnieszkę i przeze mnie.


























Sponsorami giftów dla Uczestniczek spotkania byli:



Bardzo się cieszę, że mogłam tak miło spędzić sobotę. Dziękuję Organizatorkom za zaproszenie! :*


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...