Jak pachnie... biała gardenia? (Yankee Candle)

0 Komentarzy
Mam teorię, według której białe woski Yankee Candle pachną delikatnie, elegancko, przyjemnie i idealnie nadają się na przyjście gości (nie wyobrażam sobie zapalić przy gościach jakiegoś zapachowego "killera" - u niektórych mogłoby to wywołać migrenę i popsuć całe odwiedziny). Potwierdzeniem mojego pomysłu jest chociażby Fluffy Towels, Shea Butter, Angel's Wings, Champaca Blossom, Clean Cotton, Sugared Apple czy bohater dzisiejszej notki - White Gardenia.



White Gardenia to zapach - jak łatwo się domyślić - z kwiatowej linii. Pachnie - co równie łatwo można wywnioskować - kwiatami gardenii - Yankee uznało, że w tym przypadku nie ma sensu poprawiać Matki Natury i dorzucać do tej kompozycji jakichś innych nut zapachowych. Nie pytajcie mnie, jaki aromat ma gardenia - nawet jeśli wąchałam kiedyś to florystyczne cudo, to za nic na świecie nie mogę odtworzyć tego aromatu w mojej pamięci.



Moim zdaniem White Gardenia jest jednym z tych zapachów, którym nie można odmówić uroku, ale jednak nie sposób zaliczyć je do swoich ulubionych. Nie ma w sobie nic fascynującego, nie zapada w pamięć. Może to też dlatego, że z niczym mi się nie kojarzy... no może trochę z takim klasycznym odświeżaczem powietrza. Gardenia od Yankee Candle pachnie kwiatowo, ma w sobie też taką jakby sztucznie kokosową nutę - nie chcę tu jednak krytykować, bo może tak właśnie pachnie prawdziwa gardenia? W każdym razie ja nie czuję się oczarowana.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: wiosna, lato
Pora dnia: przedpołudnie, popołudnie
Przy gościach: tak
Intensywność:






Jeśli szukacie jakiegoś bezpiecznego, uniwersalnego zapachu np. na prezent czy do rozpalenia przy gościach (ze względu na biały kolor wosku od razu pomyślałam o przyjęciach komunijnych, w końcu zbliża się czas pierwszych komunii), White Gardenia może okazać się strzałem w dziesiątkę. Myślę, że wiele osób będzie dobrze tolerowała ten zapach. Nie sądzę jednak, by miał rzesze zagorzałych wielbiciel. Ja przynajmniej się do nich nie zaliczam.







Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...