Depilacja brazylijska - fotorelacja z zabiegu (dużo zdjęć, efekt przed i po)

0 Komentarzy
Niektórzy sądzą, że depilacja okolic intymnych to wynalazek naszych czasów. Nic bardziej mylnego! Już w starożytności mieszkanki okolic Morza Śródziemnego pozbywały się zbędnego owłosienia. Od czasów średniowiecza pomysł ten został na bardzo długo zapomniany, jednak powrócił do łask w XX wieku. 
Zbliżają się ciepłe dni - czas zakładania krótkich spódniczek i opalania się na plaży w skąpym bikini. Dlatego uznałam, że to najlepszy moment, by opowiedzieć Wam o zabiegu depilacji brazylijskiej (czyli pełnej depilacji intymnej), któremu poddałam się kilka dni temu. Domyślam się, że wiele osób może być zainteresowanych efektami, dlatego pokażę Wam zdjęcia przed i po depilacji.

Źródło




...





Przepraszam wszystkich, którzy spodziewali się tutaj pikantnych fotek - nic z tego ;P Z wiadomych przyczyn nie pokażę Wam efektów depilacji intymnej. I szczerze mówiąc nigdy nie depilowałam tych sfer woskiem czy pastą cukrową, ale jednego jestem pewna: to musi być naprawdę bolesne!


Udało mi się Was wkręcić? Dajcie znać w komentarzach! :)
I koniecznie podzielcie się ze mną swoimi historiami z Prima Aprilis - z kogo zażartowaliście? A może ktoś zażartował z Was?
Mój tata wmówił mi dziś, że pewna suczka na osiedlu jest w ciąży i ojcem szczeniaczków będzie mój Olis xD Tak się ucieszyłam, a to okazał się być tylko żart ;)

P.S. Zapraszam Was na konkurs, w którym sami wybieracie swoją nagrodę - i to już nie jest żart :P

http://xkeylimex.blogspot.com/2015/03/konkurs-wybierz-co-chcesz-od.html




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...