Wiosenna wishlista (prawie niekosmetyczna!)

0 Komentarzy
Choć dzisiejsza pogoda nie zwiastowała nadejścia wiosny, w mojej głowie zrodziło się kilka zakupowych pomysłów - idealnych na wiosenne dni. Zobaczcie, co znalazło się na mojej wiosennej wishliście (prawie niekosmetycznej, to cud :P).



1 i 2 - trencz na wiosnę
Co prawda mam już bardzo podobny do numeru 2, ale widać po nim, że odsłużył już parę sezonów, także z chęcią zamieniłabym go na nowy. A najlepiej dwa - granatowy i beżowy.
1 źródło

3 i 4 - baleriny
Koniecznie muszę uzupełnić swoją kolekcję balerin - na chwilę obecną mam tylko jedną parę(!!!). Beżowe będą w sam raz, choć czarnymi też bym nie pogardziła. Marzą mi się też baleriny z otwartym czubkiem - zawsze chciałam takie mieć, ale nigdy nie było mojego rozmiaru. Noe Vision robi buty od 33, więc problem rozwiązany.
3 źródło

5 - wiosenny kominek
Wiosenna kolekcja ceramiki Yankee Candle po prostu zachwyca! Najchętniej przygarnęłabym całą (klosz, podstawkę, kominek), ale za taką przyjemność trzeba zapłacić 217zł, więc chyba zadowolę się kominkiem.

6 - wiosenny róż
Zawsze sądziłam, że do szczęścia wystarczy mi ukochana Terracotta Guerlain'a i ciepły róż MAC'a - Sunbasque. Dopiero pomacanie i pooglądanie na blogach różu Rosette z makijażowej kolekcji ProVoke od dr Ireny Eris włączyło we mnie chęć posiadania czegoś nowego. Dawno nie widziałam czegoś, co daje tak świeży i naturalny efekt na skórze!

7 - spódnica
Niekoniecznie taki fason, niekoniecznie taki kolor. W kwestii spódnic jestem konserwatywna - nie kupuję online bez mierzenia. Także przed odfajkowaniem tej pozycji z wishlisty czeka mnie pewnie maraton po sklepach.

8 - koszula
Uwielbiam damskie koszule - wyglądają kobieco i elegancko, a odpowiednio skomponowane z resztą stylizacji pasują zarówno do pracy jak i na nieformalne spotkanie ze znajomymi. Zamówiłam sobie ostatnio trzy przepiękne koszule ze sklepu Rubin, jednak okazały się nie pasować na moją sylwetkę (w talii ok, a na biuście napięte, jakbym co najmniej miseczkę F miała, a tu zaledwie marne A :P). Dlatego koszulowe zakupy dopiero przede mną.


Co planujecie sobie sprawić na wiosnę?
Może macie informacje o nadchodzących promocjach? Taki news jest na wagę złota :)


P.S. Jeśli chcecie odmienić swoją skórę na wiosnę, to koniecznie weźcie udział w moim konkursie sponsorowanym przez Synchroline:

http://xkeylimex.blogspot.com/2015/03/konkurs-wybierz-co-chcesz-od.html


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...