Jak pachną... kawowe trufle? (Yankee Candle Q2 2015 Cafe Culture)

0 Komentarzy
Typowo jedzeniowe, słodkie zapachy świec i wosków rzadko wpisują się w mój gust - mało który mnie zaskakuje (nuta wanilii upodabnia je wszystkie do siebie), mało który nie wywołuje mdłości przy dłuższym paleniu. Dlatego spodziewałam się, że kolekcja Cafe Culture niekoniecznie wywoła mój zachwyt. I z tego powodu oczywiście zamówiłam wszystkie trzy woski :P Jak sprawdził się pierwszy z nich - Cappuccino Truffle?



Cappuccino Truffle należy do aromatycznej linii zapachowej. Według producenta odnajdziemy w nim głęboki aromat palonej kawy połączony z nutą aksamitnej czekolady - jak filiżanka pysznego cappucino z czekoladowym truflem dla osłody.



Nie lubię słodkich zapachów, ale chyba jeszcze bardziej nie lubię zapachów z nutą kawy. W ogóle nie lubię nic, co kawowe poza samą kawą ;) Ale wiecie co? Cappuccino Truffle zdobył moje serce! Może dlatego, że w ogóle nie wyczuwam w nim kawy, a czekolada jest w 100% realistyczna i nieprzesłodzona. Cappuccino Trufle pachnie dokładnie tak, jak cukierki Trufle z Wawelu - identycznie! Poza słodką, czekoladową nutą ma w sobie jeszcze coś ostrzejszego, jakby odrobinkę alkoholu. Ten zapach mogę palić na kominku przez kilka godzin bez obaw o to, że nabawię się migreny albo że zwrócę to, co przed chwilą zjadłam w napadzie mdłości.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: uniwersalny
Pora dnia: uniwersalny
Przy gościach: tak
Intensywność: 






Jestem totalnie zachwycona Cappuccino Truffle! Okazał się dla mnie cudowną niespodzianką. Rewelacyjnie zaspokaja mój głód na słodycze podczas diety. Jest realistyczny, nie mdły, mega apetyczny. Jeśli pozostałe zapachy z kolekcji Cafe Culture okażą się równie dobre, to ja nie odpowiadam za siebie - wykupię całą dostawę ;P




P.S. Pamiętajcie o konkursie! Cudowne nagrody czekają :)

http://xkeylimex.blogspot.com/2015/03/konkurs-wybierz-co-chcesz-od.html



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...