Wishtrend - co to takiego?

0 Komentarzy
Być może pamiętacie, że jakiś czas temu organizowałam rozdanie, w którym sponsorem nagrody był portal Wishtrend. Pomyślałam, że opowiem Wam trochę o tym portalu, bo wciąż jeszcze w Polsce jest mało znany. Warto jednak zwrócić na niego uwagę - zwłaszcza, jeśli azjatyckie kosmetyki są w polu Waszych zainteresowań.



Wishtrend to portal prowadzony przez Wish Company z Korei, a konkretnie z Seulu. Wishtrend to przede wszystkim internetowy sklep kosmetyczny, ale znajdziecie tam także różnego rodzaju porady beauty. W ofercie Wishtrend znajdują się różnego rodzaju koreańskie kosmetyki - od tych typowo pielęgnacyjnych do twarzy, ciała i włosów, po kosmetyki kolorowe, akcesoria i męską pielęgnację. Asortyment jest naprawdę spory. Moim zdaniem na szczególną uwagę zasługuje miodowa maska do twarzy I'm from Honey Mask z prawie 40% prawdziwego miodu w składzie, seria redukująca pory z wodą z lodowców Alaski oraz kosmetyki z filtrem do twarzy.
Co prawda koszty dostawy do Polski zawsze trochę zniechęcają, dlatego zachęcam, by zaglądać do zakładki "Free Shipping" - co tydzień pojawiają się w niej inne kosmetyki, które wysyłane będą za darmo.

Źródło

Wishtrend oferuje również system afiliacyjny - podobnie jak np. Sigma Beauty. Rejestrując się w nim, otrzymujemy specjalny link, który umożliwia nam zdobywanie zysku za każdego, kto z naszego linku zarejestruje się do portalu i dokona zakupów. "Zarobione" w ten sposób dolary można przeznaczyć na zakupy w Wishtrend. Ja osobiście nie przepadam za tego typu formami zdobywania zysku, zresztą nigdy mi to za bardzo nie wychodziło, ale może ktoś z Was chciałby spróbować swoich sił w programie afiliacyjnym Wishtrend (podrzucam Wam link: TUTAJ).

Źródło

Wishtrend promuje się hasłem: istniejemy z jednego powodu: by pomóc Tobie w byciu piękną.
Jeśli zaciekawił Was ten serwis, znajdziecie go pod linkiem: www.wishtrend.com, a także na Facebook'u i na Instagramie.


Dajcie znać, co sądzicie o Wishtrend i czy w ogóle interesują Was azjatyckie kosmetyki?
Dla mnie to wciąż nowość, ale przyznam, że bardzo polubiłam koreańskie kremy BB. Niebawem będę miała możliwość przekonać się, czy azjatycka pielęgnacja jest równie dobra. Oczywiście dam Wam znać, co myślę :)


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...