Kasia traci cierpliwość + przypominajka o ROZDANIU

128 Komentarzy
Witajcie kochani!

Po pierwsze- jeszcze tylko do północy możecie zgłaszać się do mojego urodzinowego rozdania! Zachęcam, bo nagrody czekają :)
Aby przejść do odpowiedniej notki, wystarczy kliknąć w poniższy banner:



Ok, tego nie wymagam :P

Źródło zdjęcia: http://styl.fm/item/723888
Jeśli śledzicie mojego bloga od dłuższego czasu, wiecie, że mam problem z paznokciami. Rozdwajają się na potęgę, są miękkie i łamliwe. Nie ma możliwości zapuścić ich nawet na pół centymetra.
Już sama nie wiem, co z nimi robić. Nie malować, dać odpocząć- ok, ale wtedy rozdwajają się jeszcze bardziej i nawet kilkumiesięczna przerwa od lakieru nic im nie daje. Malować, zabezpieczać- ok, ale to też nic nie zmienia. Paznokcie odpadają warstwami razem z lakierem.
Kilka dni temu mocno się wkurzyłam- ile można z nimi walczyć?!
Moja dieta jest całkiem ok, jem dużo warzyw i owoców. Łykałam Merz Special- to przyspieszyło wzrost paznokcia, ale nie wpłynęło na ich stan. Stosowałam różne odżywki, też nie pomagało.
Sporo osób poleca Eveline, ja jednak nie mam zaufania do tej odżywki- jednym pomaga, innym szkodzi, więc nie chcę ryzykować.

Postanowiłam, że po sesji poszperam w internecie i wybiorę sobie jakiś suplement diety, bo doszłam do wniosku, że konieczne będzie działanie od wewnątrz.
Dosłownie na drugi dzień dostałam maila od Pana Dariusza, reprezentującego firmę Vitamex-Farm - polskiego dystrybutora szwedzkiego suplementu diety wspomagającego włosy i paznokcie - Wyciąg ze skrzypu polnego + drożdże + witaminy.
Pan Dariusz zaproponował mi współpracę. Pomyślałam sobie, że to chyba jakieś przeznaczenie i po upewnieniu się w kilku szczegółach, zgodziłam się.
Dziś odebrałam paczkę od firmy Vitamex-Farm. Przesyłka była pancernie spakowana, jednak pod kilkoma warstwami folii znalazłam pudełeczko, które z powodzeniem mogłoby uchodzić za prezent walentynkowy :)

Oczywiście kokarda była ładniejsza, ale nie mogłam się powstrzymać i przed zrobieniem zdjęć zajrzałam do środka :P

A w środku...




Suplement zapowiada się bardzo obiecująco. We mnie budzi zaufanie już ze względu na to, że dostępny jest na polskim rynku od ponad 10 lat. Oto, co obiecuje nam producent:

"Zawiera wysoką dawkę wyciągu ze skrzypu polnego oraz niezbędne dla włosów i paznokci biotynę, selen i lizynę – których niedobór powoduje wypadanie włosów oraz PABA- której niedobór powoduje siwienie. Całość dopełniają drożdże będące źródłem łatwo przyswajalnych witamin z grupy B, mikroelementów i aminokwasów. Dzięki optymalnie dobranym składnikom wzmacnia kruche i rozdwajające się paznokcie oraz sprawia, że słabe i matowe włosy stają się piękne i lśniące zachowując na długo swój naturalny kolor."


Sami zobaczcie, w jak opłakanym stanie są teraz moje paznokcie. Mam nadzieję, że po kuracji pokażę Wam moje paznokcie już w znacznie lepszym stanie. W tym czasie nie będę stosować żadnych odżywek na paznokcie, by móc obserwować efekty kuracji.

Paznokieć na palcu wskazującym to po prostu jakaś masakra...



Jeśli chodzi o moje włosy, są one w dobrym stanie, ale dodatkowe wzmocnienie suplementem na pewno im nie zaszkodzi :)

Producent zaleca stosowanie suplementu przez okres co najmniej 2 miesięcy. Przez 30 dni po 2 tabletki, następnie po 1 tabletce dziennie. Ja jednak przejdę zintensyfikowaną kurację - otrzymałam aż 2 opakowania suplementu i mam zamiar brać codziennie po 2 tabletki.



Bardzo serdecznie dziękuję firmie Vitamex-Farm za przesłanie mi suplementu do testów. Dziękuję Panu Dariuszowi za sympatyczny kontakt, wyrozumiałość i błyskawiczne odpowiadanie na wszelkie moje wątpliwości :)





P.S. Muszę się Wam pochwalić pewną przemiłą wiadomością. Blog Keep calm and be beautiful trafił do SREBRNEJ 50 w Rankingu najpopularniejszych polskich blogów kosmetycznych! To dla mnie ogromne wyróżnienie. Dziękuję za to Wam, bo to tylko i wyłącznie dzięki moim Czytelnikom mogę pochwalić się takim sukcesem :)
Cały Ranking znajdziecie na blogu Lusterko Em:




Podone posty:

128 komentarzy:

  1. yhh to ja mam podobne jeśli chodzi o rozdwajanie ;x po miesiącu niemalowania wyglądają jeszcze gorzej niż wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, u mnie to samo :/ Aż nie wiadomo, co z tym robić...

      Usuń
  2. gratuluje wyróżnienia ;) też mam problem z rozdwajającymi się paznokciami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Catharine, jak się ratujesz? Stosujesz jakąś odżywkę czy suplementację?

      Usuń
  3. Jakiś czas temu miałam dokładnie taki sam problem z paznokciami, teraz już jest o wiele lepiej. Brałam skrzyp polny i wzmacniałam paznokcie od zewnątrz, wszystko opisałam na w oddzielnym poście, zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu! Z chęcią poczytam, bo jak widzisz, każda pomoc mi się przyda :)

      Usuń
  4. a moje paznokcie po raz kolejny uratowała odżywka Eveline 8w1 :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak samo i moje, ta odżywka to rewelacja :)

      Usuń
    2. To macie szczęście, bo mi niesamowicie zniszczyła paznokcie! Na dodatek spowodowała niesamowicie nieprzyjemne reakcje alergiczne :(

      Usuń
    3. Dziewczyny, Wasze komentarze najlepiej obrazują mój dylemat w kwestii odżywek Eveline - wielu osobom pomogły, ale jednak jest grupa osób, którym strasznie zaszkodziły. Moje paznokcie są w tak opłakanym stanie, że gdyby jeszcze się pogorszyły, to już w ogóle chyba by mi odpadły :( Dlatego wolę nie ryzykować z Eveline. Spróbuję tego suplementu, potem może NailTek bez formaldehydu.

      Usuń
    4. zgadzam się :) może oprócz suplementów diety zastosuj również tą odżywkę :)
      moja mama miała paznokcie w 100razy gorszym stanie niż Ty i to małe cudeńko uratowało je i są teraz strasznie długie i mocne :)

      Usuń
    5. Aldonko, to mnie przekonuje! W takim razie jak tylko skończę skrzyp, biorę się za Eveline (choć mam nadzieję, że już nie będę musiała, bo stanie się cud i moje paznokcie się wzmocnią :P)

      Usuń
  5. Ja też łykam :)
    Strasznie mam porozdwajane pazury :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie mam nadzieję, że nam obydwu pomoże :)

      Usuń
  6. Też mam z tym problem, ale jakoś mi ten suplement nie pomógł. Liczę, że niedługo odnajdę jakiś cud ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ciągle próbuję czegoś nowego, niestety bezskutecznie. Mam nadzieję, że u mnie jednak ten suplement się sprawdzi :)

      Usuń
    2. Ostatnio dużo dziewczyn pisało o mega krzemie i on mnie niesamowicie kusi. Muszę go poszukać w aptekach. Szkoda, że cena jest zdecydowanym minusem jak dla mnie, bo porównując ją do np. SkrzypoVity, która mnie ratowała to niestety nie jest powalająca.

      Usuń
    3. Agni, może uda Ci się trafić na jakąś promocję tego preparatu. Trzymam kciuki!

      Usuń
    4. We mnie się chyba skąpiec rodzi jak mi szkoda dla siebie samej wydać całe 16 zł :P

      Usuń
    5. Aj tam, oszczędność nie zaszkodzi- gorzej, jakby się właśnie ten skąpiec totalnie wyłączył :P

      Usuń
  7. mam nadzieję, że Ci pomoże! ja też ostatnio walczę ze swoimi pazurami i szału już dostaję :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Marti, w takim razie trzymam również moje wyszczerbione kciuki za poprawę stanu Twoich paznokci ;)

      Usuń
  8. Ja również mam nadzieję, że pomoże Twoim pazurkom :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Współczuję Ci problemu z paznokciami, ja miałam kiedyś podobnie, ale wtedy obgryzałam je na potęgę. Nie mam sprawdzonego sposobu na wzmocnienie i mam nadzieję, że ten suplement Ci pomoże. Mi po skrzypie zawsze bardzo się wzmacniały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie ich nie obgryzam, jestem strasznie wyczulona na to :/
      Mam nadzieję, że skrzyp im pomoże- właśnie słyszałam, że jest dobry, tylko zawsze w aptece widziałam skrzyp w formie kapsułek, a ja kapsułki nie połknę :/

      Usuń
  10. No teraz to do Eveline sporo osób nie ma zaufania, ale może spróbuj używać jej tylko na jednym paznokciu przez jakiś czas? Mi ona naprawdę bardzo pomogła, chciałam odstawić po aferze z formaldehydem, ale używam jej regularnie jako bazy pod lakier.
    W ogóle, jakich pilniczków używasz? Czym czyścisz paznokcie (w sensie to miejsce pod nimi)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypad, to w sumie dobry pomysł... Spróbuję, kiedy skończę suplementację :)
      Używam pilniczka papierowego, a przestrzeń pod paznokciami czyszczę takimi drewnianymi patyczkami do paznokci. Myślę, że moje paznokcie może też rujnować moja obcinaczka do paznokci- muszę zainwestować w dobre, ostre nożyczki...

      Usuń
    2. A może spróbuj pilnika szklanego? W sumie i ten i ten dobry, chociaż mi jakoś bardziej pasują te szklane. Ja nożyczkami jakoś nie umiem obcinać paznokci, szczególnie u prawej dłoni, więc w grę wchodzą tylko cążki :P
      Powodzenia w walce o zdrowe i mocne paznokcie ;)

      Usuń
    3. Też właśnie mam ten problem- kiedy obcinam nożyczkami, wychodzą mi tak krzywe paznokcie, że aż wstyd z takimi na ulicę wyjść :P
      Skoro polecasz szklany pilnik, to koniecznie w niego zainwestuję!
      Dziękuję Ci za rady :*

      Usuń
    4. Koniecznie wywal nozyczki, obcinaczki czy co tam masz za okno!!
      To zbrodnia kochana, polecam pilnik szklany z Annco bodajze, wymieniam go raz na rok, cena ok.11zl w drogeriach. Porzadny pilnik i dobra technika pilowania to gwarancja ladnego ksztaltu paznokci, a przede wszystkim zdrowych. Przypomnij sobie ten dzwiek, ktory daje obcinaczka, przypomnij sobie jak plytka sie wygina, nadwyreza i jest zgrzyt. Pazbokiec obciety, ale czy Ty widzialas jak musial sie odksztalcic? Na ile uszkodzen mechanicznych go narazilas? Kochana...widze u Ciebie niebawem pilnik szklany. Mysle, ze wraz z odpowiednim nawilzaniem plytki i skorek, to bedzie Twoj klucz do sukcesu ;)

      Usuń
    5. Extension beauty, to prawda- dźwięk obcinaczki wywołuje u mnie ciarki na plecach ;/ Rzeczywiście koniecznie muszę kupić szklany pilnik.

      Usuń
  11. Po pierwsze, gratulacje.
    Po drugie, mam nadzieję, że suple ;) pomogą. Trzymam mocno kciuki.
    Po trzecie, moje paznokcie też bardziej się niszczą, gdy nie są niczym pomalowane.
    Po czwarte, buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje, za kciuków trzymanie i za buziaka! :*
      Ode mnie buziak też! :*

      Usuń
  12. ja 3 dni temu wróciłam do Eveline 8w1 bo moje paznokcie są teraz w oplakanym stanie. mam nadzieję, że uda mi się je doprowadzić do jako takiego porządku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, mam nadzieję, że już niebawem doprowadzisz swoje paznokcie do ładu :)

      Usuń
  13. Kiedyś łykałam te tabletki i pomogły na paznokcie, ale jak się skończyło opakowanie i już nie odkupiłam to paznokcie znów stały się słabsze. Ogólnie mam bardzo słabe paznokcie, łamią się i rozdwajają. Jakieś pare miesięcy temu używałam odżywki eveline paznokcie twarde jak diament. Zużyłam całe opakowanie i zaprzestałam kuracji głównie ze względu na szkodliwość o której czytałam na blogach, ale moje pazurki do tej pory są twarde. Nawet mogę je zapuścić : ) polecam Ci chociaż wypróbować tą odżywkę! Może akurat pomoże :)

    Pozdrawiam,
    Linciule

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Linciule, bardzo Ci dziękuję za ten komentarz! Mam nadzieję, że skrzyp choć troszkę poprawi stan moich paznokci- potem może wypróbuję Eveline i zobaczymy, co się będzie działo ;)

      Usuń
  14. Oj trzymam kciuki, żeby się poprawiło! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. oj rzeczywiście słabiutkie paznokcie:( mam nadzieję, że preparat Ci pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trzymam kciuki za poprawę stanu paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem jaki będzie wynik kuracji ;) oby pomogło !
    moje pazury też mają dziwne "okresy" , podobno wcieranie maści z wit.A poprawia kondycję paznokci , ale sama jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Nieszko! :)
      Oooo, o maści nie słyszałam, muszę wypróbować w przyszłości tą metodę :)

      Usuń
  18. gratuluję !!
    i mam nadzieję, że kuracja pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Beautiful! :)

      Usuń
    2. Ja również mam nadzieję, że uda Ci się podreperować ich stan zdrowia: domyślam się, jak mogą Ci dokuczyć takie paznokietne problemy.

      Usuń
    3. Zajęczaku, nawet nie wiesz, jak bardzo :/ Zaczepiają się o wszystko, najbardziej o włosy przy olejowaniu. Masakra :/

      Usuń
  19. Moje paznokcie też się tak rozdwajają, pomaga mi Nailtek (Foundation II + Intensiv Therapy). Efekt mam zamiar wzmocnić Herome.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam w palach zakup NailTek, kiedy tylko skończę kurację suplementem, ale mam zamiar kupić wersję bez formaldehydu :)

      Usuń
  20. Gratulacje :)


    Jakbym widziała moje paznokcie.. Noszę krótkie, a ostatnio złamały mi się, nie wiem jakim cudem, około 2 mm od krawędzi, nie da się nawet spiłować tak krótko, tragedia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest to samo - łamią się już nawet poniżej tej białej linii i to jest straszne :/

      Usuń
  21. Gratuluję :) widziałam w tymże zestawieniu Ciebie i parę innych fajnych blogów :)
    a tabletki kiedyś łykałam, ale strasznie mi śmierdziały i ciężko mi je było połknąć... Ale oby Ci pomogły, bo paznokieć prosi o pomoc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktem jest, że nieszczególnie ładnie pachną, ale czego się nie robi, żeby ładnie wyglądać :D A ja bym ich nie połknęła, bo mam z tym problemy- mam zamiar je gryźć i łykać ;)

      Usuń
  22. Te paznokcie ze zdjęcia ze styl.fm są obrzydliwe. Cieszę się, że nic teraz nie jadłam, bo zakończyłoby się to niezbyt przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajęczku, uwierz mi, że i tak wygrałam jedno z najbardziej estetycznych zdjęć tej pani :P
      I przepraszam, że zgwałciłam Twoje odczucia estetyczne :C

      Usuń
    2. ...i nie Ty, tylko ta pani :P

      Usuń
    3. Uffff, czuję się rozgrzeszona :D

      Usuń
  23. miałam dwa razy gorsze paznokcie,każdy,dosłownie każdy był porozdwajany i co mi pomogło? Eveline 8in1-wiem,masz pewne obawy,może jednak się przekonasz?

    http://fankarealuwkazdymcalu.blogspot.com/2013/02/4-garnier-ultra-doux-odzywka.html w tym poście pokazałam paznokcie po dwumiesięcznej kuracji tą odżywką, jak dla mnie efekt bomba ;P
    (nie chciałabym,żebyś odebrała to jako reklamę mojego bloga,jeśli tak, to przepraszam)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gladysska, bardzo Ci dziękuję za podesłanie linka, nie odbieram go jako reklamy ;)
      Wiele osób poleca tą odżywkę, więc może w końcu i ja zaryzykuję jej stosowanie :)

      Usuń
  24. Ja jedyne w co od jakiegos miesiaca wierzę jeśli chodzi o wzmocnienie i przyrost paznokci to siemie lniane, polecam kazdemu:) Jesli ten suplement sie nie sprawdzi koniecznie sprobuj, ja nigdy nie mialam tak dlugich paznokci jak teraz(jeden na kciuku zlamany, ale to przy wciskaniu sie w za ciasne spodnie i tylko z mojej winy:D). Ogolnie twarde,mocne,dlugie,nie rozdwajajace sie, wiec jeszcze raz polecam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam pić siemię lniane, bo słyszałam, że na włosy jest dobre. Jednak nie byłam w stanie się przełamać- po prostu nienawidzę smaku siemienia i za nic nie mogę się przekonać do picia tego czegoś :/ Choćby miało nie wiem jak zbawienne właściwości ;)

      Usuń
  25. ja np też mam łamliwe i ogólnie słabe paznokcie i ostatnio codziennie smaruje je olejkiem rycynowym na noc i już widzę poprawę a zrobiłam to z ciekawości i jestem w szoku jak mi zaczeły rosnać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blair, dziękuję Ci za radę, też wypróbuję w przyszłości olejek rycynowy :) W ogóle mam zamiar go niebawem kupić i smarować nim rzęsy :)

      Usuń
  26. ta kobieta ma masakryczne paznokcie... xd
    powodzenia w walce z Twoimi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Mam tylko nadzieję, że nie wyrosną mi takie długie jak tej kobiecie xD

      Usuń
  27. Miałam coś podobnego do Ciebie. Połamane, rozdwajające się a w dodatku strasznie miękkie paznokcie. Pomogło mi Eveline 8in1. Długo zastanawiałam się nad zakupem, a później długo żałowałam że nie kupiłam wcześniej ;)
    Słabe paznokcie, włosy i zanieczyszczenie skóry może być spowodowane niewłaściwym poziomem hormonów. Warto o "kosmetycznym problemie" wspomnieć lekarzowi :)

    Gratuluje wyróżnienia :)

    Pozdrawiam Cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peggy, masz rację- to wielce prawdopodobne, że w moim przypadku to kwestia hormonów. W czwartek wreszcie wybieram się na badania i dowiem się, czy z moimi hormonami jest coś nie tak- istnieje duże prawdopodobieństwo, że niestety tak :/

      Usuń
  28. Powodzenia w "rehabilitowaniu" paznokci! Ciekawa jestem jak na Ciebie zadziała. W ogóle to mam wrażenie, że kojarzę to opakowanie z reklam w gazetach, więc chyba też miałabym zaufanie do tego suplementu :) Powodzenia!

    No i gratuluję wyróżnienia! Mi się jeszcze nie udało załapać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się to opakowani kojarzy bardziej z apteką- chyba kilka razy widziałam tam ten suplement :)

      Dziękuję :*

      Usuń
  29. Chyba też muszę sięgnąć po skrzyp bo mam podobny problem z paznokciami (dokładnie dwoma hehe);)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martitka, dobrze, że przynajmniej tylko z dwoma :D

      Usuń
    2. U mnie też problem sprawiają dwa paznokcie, żeby było zabawniej oba to paznokcie na środkowych palcach ;)

      Usuń
    3. Lil, to może jakiś znak xD Może za dużo pokazujesz ten środkowy paluch :P U mnie wskazujące najbardziej się rozdwajają...

      Usuń
  30. Miałam coś podobnego na paznokciach - po obcięciu z długich i zadbanych na krótkie zaczęły się rozdwajać i niezwykle łamać! W moim przypadku już wiem, że główną przyczyną było użycie obcinaczki do skracania zamiast szklanego pilnika.. A uzyskać długie paznokcie pomogła słynna odżywka Eveline, ale nie dziwię się że jej nie chcesz stosować po tylu negatywnych recenzjach.

    Dodaję do obserwowanych ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie obcinaczkę stosuję- muszę zainwestować w dobry szklany pilnik!
      A Eveline może też wypróbuję- jeszcze przemyślę tą kwestię i zobaczę, jakie efekty da suplement :)

      Usuń
    2. Polecam ten z Rossmanna - marka bodajże For Your Beauty. Ma wygodne etui i kosztuje ok. 10 zł, a jest trwały i w ogóle fajniejszy niż te papierowe. Może chociaż częściowo pomoże z Twoim problemem :)

      Aaa i chciałam jeszcze pogratulować wyróżnienia! :)

      Usuń
    3. Oooo, wybieram się tam niebawem, więc będę pamiętać, by kupić pilniczek :)

      Dziękuję, Thinks! :*

      Usuń
  31. Ojej, Kochana, ja myślałam że tylko ja tak mam, a u Ciebie wygląda to jeszcze gorzej!!! Mi się łamią, na szczęście nie rozdwajają się, ale mam tak samo jak Ty, ani zapuścić na cm, bo przy pierwszej okazji łamią się ;(
    Ten suplement stosowałam wiele lat temu, i muszę Ci powiedzieć, ze był moim ulubieńcem - dobra cena, super jakość, ale nie wiem jak teraz z nim jest ;)
    Czekam na Twoją opinię ;)
    I Gratuluję 50 srebrnej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje paznokcie niestety tak już mają od ładnych kilku lat :/ Ale tak jak pisała powyżej Peggy- to może być kwestia hormonów (nie zdziwiłabym się...) - na szczęście w czwartek jadę wreszcie na badania :)
      Mam nadzieję, że mi ten suplement będzie służył równie dobrze jak Tobie, Taniko :*

      Usuń
  32. Łykaj Łykaj i niech idzie Ci na zdrowie!

    OdpowiedzUsuń
  33. jestem ciekawa rezultatów bo sama mam podobny problem ;/ :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za jakieś 2 miesiące napiszę o rezultatach- mam nadzieję, że będą pozytywne :)

      Usuń
  34. ojj biedne pazurki.To nic jak tylko od razu zaczynac kuracje.Czekamy na rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  35. a jak kwestia nawilżania paznokci i skórek? może tutaj jest pies pogrzebany?
    u mnie olej rycynowy, maść z wit.a+e, dermosan i anida z woskiem pszczelim na noc zdziałała rezultatu. MS bardzo lubię, a z odżywek chyba najbardziej Herome.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję olejek do paznokci i skórek - co prawda ma na pierwszym miejscu w składzie parafinę, ale potem już olejek ze słodkich migdałów, olejek z pestek moreli i olej kokosowy, ale niewiele mi to daje :/
      Spróbuję w przyszłości maść z witaminą a+e :)
      MS też lubię- włosy mi po tym rosły jak szalone ;)
      Herome mnie kusi, ale też ma formadehyd w składzie, więc troszkę się boję spróbować.

      Usuń
    2. Ale po co jakies kombinacje, wez zwykly olej rycynowy, lopianowy, migdalowy czy jaki masz pod reka i stosuje solo, bez parafin i gliceryn (chyba, ze daleko w skladzie). Co do tego strasznego srodka (ktory notabene dziala wysuszajaca, zatem nawilzanie to pierwsze co, na czym powinnas sie skupic, bo sa suche na wior) to mialam to samo po Eveline i Nail Teku. U mnie tylko sprawdzil sie Peggy Sage i Herome, a doswiadczenie z paznokciami mam bogate. Wiem, ze zadna odzywka nie zastapi nawilzenia, bo to podstawa, dlatego kocham spac w rekawiczkach bawelnianych, pod ktorymi jest solidna dawka dobroci ;)

      Usuń
    3. Tu się objawia mój leń- wybieram ten olejek, bo ma fajne, praktyczne opakowanie :P Ale muszę sobie przelać do tego opakowania jakiś inny, naturalny olejek :)
      Mnie kusi wypróbowanie NailTek w wersji bez formaldehydu- chyba Hexx ana pisała kiedyś, że jest równie skuteczny jak ten tradycyjnej wersji.
      Ewelinko, dziękuję Ci za te wszystkie rady! Będę je wprowadzać w życie i mam nadzieję, że niebawem zobaczę efekty :)

      Usuń
    4. Ja sie zrazilam do NT, ale sa osoby, ktore go lubia, wiec wybierz co Ci serce podpowiada ;) nie trudno miec ladne paznokcie, trzeba o nie dbac, czasami bardziej niz o inna czesc ciala, ale ja uwazam, ze warto ;) sama odkad zaczelam dobrze nawilzac skorki, plytke, kupilam pilnik szklany i Herome paznokcie mam niezmiennie, takie same od prawie 2lat. Wierze, ze i Tobie sie uda Kasiu :)

      Usuń
    5. Ja doszłam do wniosku, że to jest tak, że każdy człowiek ma coś fajnego i coś niefajnego- np. niektóre osoby mają piękne włosy, inni na włosy narzekają. Ktoś ma ładne i długie rzęsy, inni wydają fortunę na odżywki do rzęs. Jedni mają ładne paznokcie od zawsze, a ja nad moimi muszę popracować ;)

      Czytałam o serii Citra z NT - nad nią się zastanawiam :)

      Usuń
  36. Na paznokcie polecam Ci Biotebal 5mg - zaproponował mi go Pan w aptece na problemy z wypadaniem włosów - nie dość że pomógł i włosy przestały wypadać jak szalone to jeszcze na paznokcie okazał się pomocny - przestały się rozdwajać, stały się twarde a były w podobnym stanie jak Twoje - pierwsze efekty widziałam już po 3 tygodniach a opakowanie zawiera 30 tabletek za cenę ok 30 zł - ja stosowałam kurację 3 miesięczną i polecam Biotebal każdej koleżance - Tobie również gorąco polecam:)
    Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, bardzo Ci dziękuję za radę! Przyznam, że nie słyszałam dotąd o Biotebalu- a jeśli słyszałam, to nie zapadło mi to w pamięć. Zapisałam sobie do zakładek stronę tego suplementu i po zakończeniu kuracji skrzypem z pewnością wypróbuję ten suplement :)

      Usuń
  37. Może spróbuj dosyć znaną metodę. Podgrzej w miseczce delikatnie oliwę z oliwek tak by była ciepła. I mocz w niej paznokcie co dziennie po 15 min. Po moczeniu najlepiej wsmarować oliwę w dłonie i paznokcie i na to jakiś kremik do rąk ;) Oliwa bardzo wzmacnia paznokcie i je utwardza, więc są spore szanse że Ci pomoże. Najlepiej jak będziesz to robiła minimum przez 2 tyg, ale codziennie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że ta metoda jest świetna i kiedyś nawet próbowałam, ale nie miałam cierpliwości do tego. Może spróbuję jeszcze kiedyś, bo teraz te paznokcie już tak mnie wkurzają, że mam dość i zrobię wszystko, by były w lepszym stanie.

      Usuń
    2. Wystarczy raz w tyg, a doda im powera. Mozesz dorzucic cytryne dla wybielenia plytki, no i to czysta wit.C ;)
      Stosowalam ta kuracje jak swoje zaczelam zapuszczac, polecam :)

      Usuń
    3. Raz w tygodniu jestem w stanie to jakoś przeboleć :)

      Usuń
  38. Próbowałaś odżywki NailTek? Ocaliła moje paznokcie a był w gorszym stanie niż twoje:) Teraz są długie i twarde:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, niestety jeszcze nie :) Planuję w przyszłości zakup NailTek w wersji bez formaldehydu.

      Usuń
  39. Ja miałam taki problem z paznokciami tylko po operacji i narkozie już daaaawno temu... Oby ten suplemencik pomógł;);*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaśśś, współczuję :( Ja operacji nie miałam, więc nie wiem, z czego mogą te moje problemy wynikać :/

      Usuń
  40. Ale rewelacyjnie to zapakowali... jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam w szoku! To miłe, kiedy firma dba o takie detale jak właśnie pakowanie przesyłki :)

      Usuń
  41. Duże te tablety! Miałabym problem z połykaniem ;)

    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam ten problem, właśnie to była jedna z kwestii, o którą musiałam wypytać Pana Dariusza :) Ja nie połknę nic, co byłoby większe od Rutinoscorbiny. Nawet takie tabletki jak Ibuprom są dla mnie za duże...
      Na szczęście ten suplement mogę sobie rozgryzać :)

      Usuń
  42. jw dawnych czasach używałam tego suplementu i byłam bardzo zadowolona - teraz Panu Dariuszowi odmówiłam bo mam bana na suplementy ;) bo swego czasu za dużo było wszystkigo i dermatolog powiedziała że trzeba teraz odpocząć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja- co za dużo, o niezdrowo ;)
      Cieszę się, że Ty, Biemi, byłaś zadowolona z tego suplementu- może i mnie będzie dobrze służył :)

      Usuń
  43. To łykamy razem :) Oby Ci pomogło. Mojej mamy paznokcie czasami wyglądają podobnie i niestety nic nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bello, to łączę się w bólu z Twoją mamą - mam nadzieję, że znajdzie coś, co jej pomoże.

      Usuń
  44. świetnie, gratuluję! jeśli o paznokcie chodzi to ja mam też masakrę i chciałabym to zwalić na jakiś produkt, ale nie wiem sama na który.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stri-Linga, może to nie jest wina jakiegoś kosmetyku? Może jakaś zmiana w diecie, może hormony?

      Usuń
  45. Też mam w najgorszym stanie palce wskazujący:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo chyba są najbardziej narażone na uszkodzenia :/

      Usuń
  46. Próbowałaś rybek niebieskich Gala? Wcierałam codziennie przez 1-2 tygodnie i paznokcie były nie do poznania - twarde, błyszczące, nie rozdwajały się ani nie zadzierały. Niestety jak się przestanie wcierać, to efekt siada po jakimś czasie, ale starcza kuracja przypominająca:) U mnie też pomogło sprzątanie w rękawiczkach i delikatniejszy płyn do naczyń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że nie pomyślałam o rybkach. Muszę koniecznie wypróbować tą metodę!
      A sprzątam zawsze w rękawicach :)

      Usuń
  47. Kiedyś miałam te tabletki, ale z tego co pamiętam, szału nie było. Tyle że są o wiele tańsze niż inne specyfiki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooł, mam nadzieję, że mój organizm zareaguje na nie lepiej ;) Może akurat zawierają coś, czego mi brakuje ;)

      Usuń
  48. Polecam Ci odżywkę do paznokci Eveline 8 w 1 ;))) Mnie bardzo pomogła, możesz sobie poczytać o niej w internecie. Pozdrawiam ciepło ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :*
      Czytałam już mnóstwo opinii o tej odżywce i większość z nich jest bardzo pozytywna. Ja jednak obawiam się trochę możliwych skutków ubocznych, o których pisało kilka dziewczyn :(

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...