Yasumi - dopieszczanie ciała i duszy - fotorelacja z otwarcia Instytutu Zdrowia i Urody

71 Komentarzy
Witajcie kochani!

W poprzedni poniedziałek chwaliłam się Wam pozytywnym rozpoczęciem tygodnia. Dziś uczynię to samo, ponieważ dzisiejszy dzień był dla mnie pełen pozytywnych wrażeń!
Razem z Blanką, Atqą, Angel i Arsenic miałam przyjemność uczestniczyć w otwarciu Instytutu Zdrowia i Urody Yasumi przy Bonarka 11 w Krakowie.
Zapraszam Was na fotorelację z tego wydarzenia.

Na początek parę słów o Yasumi:
"Instytut Zdrowia i Urody YASUMI został stworzony z myślą o osobach, które cenią sobie piękny wygląd, witalność i dobre samopoczucie. Wykwalifikowani kosmetolodzy i masażyści z Yasumi przy użyciu najwyższej jakości produktów, takich jak: Organique, MediDerma, Kryolan oraz własnej linii kosmetycznej YASUMI i innowacyjnego sprzętu skutecznie pomogą przywrócić blask piękna."
* źródło informacji




Atqa zajadała się truskawkami :)

Przywitano nas po królewsku :)
Pyszności!

Gościem specjalnym była Pani Ewa Wachowicz - opowiadała nam o sekretach swojej urody. Wszystkie zachwycałyśmy się nieskazitelną cerą, piękną figurą i niesamowitymi włosami Pani Ewy.
Na zdjęciu również przesympatyczna Pani Właścicielka Yasumi.
To zdjęcie pozwoliłam sobie pożyczyć z fanpage Yasumi.
Pani Ewa Wachowicz pozuje z Panią Właścicielką oraz personelem Instytutu Zdrowia i Urody Yasumi.

* źródło zdjęcia

Panie udzielały nam indywidualnych konsultacji, podpowiadały, na jakie zabiegi kosmetyczne się zdecydować i jak właściwie pielęgnować skórę.

Zwiedzałyśmy wszystkie zakamarki nowego Yasumi, odkrywałyśmy arsenał specjalistycznych maszyn, jakimi salon dysponuje.





I'm in heaven :)
W jednym z gabinetów, w którym wykonuje się rytuał SPA, można poczuć się naprawdę niebiańsko- tak właśnie wygląda sufit w tym gabinecie!

Drugi gabinet przeznaczony na rytuał SPA ma sufit, który imituje nocne niebo.

Niesamowicie podoba mi się estetyka całego Yasumi - przestrzenie Instytutu Zdrowia i Urody urządzone są w świetnym stylu, a równocześnie bardzo funkcjonalnie.

Poznajecie, kto tam zza biurka poluje z obiektywem na lakiery Essie? :)
Taaaak, to Blanka! :*
Z Yasumi nie wypuszczono nas z pustymi łapkami. To piękne pudełko zawierało same skarby...

Bon do wykorzystania na zabiegi pielęgnacyjne w Yasumi.



Pendive to mój fav- jest z drewna, ma magnesik, który ułatwia jego zamykanie, a do tego nagrane są na nim informacje na temat Yasumi.

Yasumi to nie tylko sieć salonów kosmetycznych- to również marka kosmetyków.
Ja będę mieć możliwość wypróbować płyn micelarny Yasumi oraz...

Krem do twarzy Yasumi

Bambusowa szczotka do masażu ciała




Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w takim wydarzeniu.
Teraz pozostaje mi tylko rozważyć, na co wykorzystam mój bon na zabiegi pielęgnacyjne w Yasumi, sesese :)


Pochwalcie się, jak Wam mija pierwszy dzień tygodnia?



P.S. Na koniec wisienka na torcie- jedno z niewielu dzisiejszych zdjęć, na którym nie zamknęłam oczu :P Autorka: Blanka :*




Podone posty:

71 komentarzy:

  1. Jaki piękny wystrój :)
    Kwiaty, wino, owoce ...
    Świetnie to wszystko wygląda :)
    Pełen profesjonalizm!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! A to się bardzo ceni, zwłaszcza w takich miejscach jak salon kosmetyczny, gdzie chcemy się rozluźnić :)

      Usuń
  2. widziałam zdjęcia, na których jesteś i muszę powiedzieć, że uroczo wyglądałaś :> fajnie Wam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwłaszcza na tym z zamkniętymi oczami :D Ale merci :*

      Usuń
  3. o wow! rzeczywiście stylowo, nowocześnie i zachęcająco. jestem ciekawa jak się sprawdzą ich autorskie kosmetyki. zdecydowałaś się już na jakiś zabieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozważam zabieg złuszczający na twarz, by spłycić moje blizny i rozjaśnić przebarwienia, jednak waham się, czy aby złuszczanie niezaleczonego trądziku to dobry pomysł... Kusi mnie też masaż relaksujący :)

      Usuń
  4. No suuuuper:) Zazdroszczę i ciekawa jestem na co wykorzystasz swój bon:) ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martitko, na pewno opiszę na blogu wrażenia z zabiegu, na który się zdecyduję :)

      Usuń
  5. Przyłączam się do zachwytów nad estetyką Yasumi, wszystko wygląda czysto, profesjonalnie i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Nena, żałuj, że nie widziałaś tego na żywo- wyglądało jeszcze lepiej.

      Usuń
  6. Ach zazdroszczę! Teraz będę mieć 2 Yasumi pod nosem i jak kiedyś znajdę pracę to już wiem gdzie przebimbam pierwszą wypłatę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agni, założę się, że to będzie najprzyjemniejsze przebimbanie, jakie można sobie wyobrazić! :)

      Usuń
  7. Wygląda naprawdę zachęcająco. Przydałoby się trochę relaksu w takim miejscu po okropnym poniedziałku na uczelni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. msNephis, jestem pewna, że jakiś relaksujący masaż w tych 'niebiańskich' pokojach szybko sprawiłby, że zapomniałabyś o wszelkich problemach ;)

      Usuń
  8. bardzo fajne miejsce a pomysł z niebem na suficie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aldonko, zgadzam się z Tobą w zupełności :)

      Usuń
  9. Ja bym dla samego poczęstunku tam wpadła ;) Bardzo podoba mi się wystrój salonu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło, gdybym ja wiedziała, że będą tam na nas czekać takie pyszności, to bym śniadania nie jadła :D

      Usuń
  10. Jeeej, jak ja Wam zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelika, przeprowadzaj się do Krakowa, to pójdziemy do Yasumi :D

      Usuń
  11. Śliczne wnętrza i ten dach ze światłowodami ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soemi, rzeczywiście salon jest urządzony cudownie- człowiek się odpręża od samego przebywania w takich pięknych wnętrzach :)

      Usuń
  12. mmm widzę, że jest tam bardzo przyjemnie:]

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie Was zobaczyć ;-* A miejscówka wydaje się super. Fajny ten niebiański sufit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można się poczuć jak w niebie podczas zabiegów ;)

      Usuń
  14. Ale Wam dobrze! Ja bym się chętnie wybrała na jakiś masaż :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cóż za elegancja i pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet te pyszności prezentowały się elegancko :D

      Usuń
  16. Szkoda, że mam tak daleko do Krakowa :( a zdjęcie ostatnie śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catherine, wielka szkoda :( Ale może gdzieś bliżej też jest jakieś Yasumi- to taka sieciówka :)

      Usuń
  17. Ale tam pięknie! i jak Ty się ślicznie uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę wygląda to zachęcająco. To mam nadzieję, ze zdasz relacje z zabiegów:) Jestem strasznie ciekawa na co się zdecydujesz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mastiff, rozważam jakiś zabieg na buźkę albo masaż... :D

      Usuń
  19. oj chciałabym spędzić tam dzien a nawet i dwa;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati, stamtąd można by w ogóle nie wychodzić :D

      Usuń
  20. Poszłabym na jakiś fajny zabieg :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luthienn, to dobry pomysł- taka profesjonalna regeneracja w sam raz na wiosnę :)

      Usuń
  21. Pendrive czaderski :D
    Pięknie wyglądasz Kasiu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupka tych pendrivów (pędrajwów - jak to napisał mój tata kiedyś :P) wyglądała jak kupka ciasteczek *.*
      Dziękuję :*

      Usuń
  22. Oj zazdroszczę takiego wyjścia :D Wygląda bardzo profesjonalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pełna profeska :) Strasznie podoba mi się niebiański sufit :D
    Bardzo ładnie wyszłaś na tym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkich ten sufit zachwyca :)
      201 też super, jestem ciekawa pigmentacji :)

      Usuń
  24. Pięknie urządzone wnętrze. Ktoś miał wielka smykałkę do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabryczna, podobno sama Pani właścicielka urządzała- widać, że ma świetny gust :)

      Usuń
  25. fajnie wyszłaś na zdjęciu :) instytut wygląda bosko! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo żałuję, ze nie mogłam też się pojawić, ale plan na uczelni i praca nie pozwoliły na dzień wolnego. ale bardzo cieszę sie, że dobrze sie bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko, też bardzo żałuję, że Cię tam nie spotkałam :( Ale odrobimy sobie pogaduchy w sobotę :)

      Usuń
  27. zawsze byłam ciekawa kosmetyków Yasumi. na zdjeciu wyszłaś świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MuStories, nie wiem, czy nie zrobię "recenzji gościnnej" z tego kremu, bo skoro to jest krem przeciwzmarszczkowy, to prawdopodobnie oddam go mamie ;)

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Owiecko, tak jak już pisałam wcześniej- do spełnienia :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Lejdziakowa, ja zareagowałam dokładnie tak samo, jak to zobaczyłam xD

      Usuń
  30. wystrój naprawdę jest cudowny.
    ja też mam taki "niebiański" sufit ; ) i też planuję niebo nocą ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, wow, też chcę taki sufit u siebie w pokoju :)

      Usuń
  31. Niebo na suficie :-O! Super pomysł, kiedyś chyba strzelę sobie takie samo u siebie w pokoju.
    O śliczna Ty :-* Atqa też jest przepiękną kobietą!

    OdpowiedzUsuń
  32. Fakt, że w Yasumi zawsze są fajne klimaty i w każdym salonie nieco inaczej. W dodatku dbają o dezynfekcję, a to podstawa! Bardzo ładnie wyglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stref, to święta prawda- o ważności dezynfekcji przekonałam się ostatnio przy okazji salonu kosmetycznego dla psów, gdzie prawdopodobnie mój pies nabawił się gronkowca, z którym walczyliśmy potem parę miesięcy ;/

      Usuń
  33. u mnie w Wyszkowie też jest salon Yasumi...nie miałam okazji jeszcze tam być ,moja koleżanka również była zachwycona równie jak Ty ...och :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perelko, więc jeśli tylko będziesz mieć ochotę na odrobinę relaksu, to Yasumi na pewno będzie dobrym wyborem :)

      Usuń
  34. ojej to nocne niebo wyglada jakos przerazajaco.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marie, ale jestem pewna, że pod takim yasumio'wym niebem nie groziłyby Ci żadne koszmary :D

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...