PPP - Poniedziałkowy Pozytywny Post - o spełnianiu marzeń

97 Komentarzy
Witajcie kochani!
Mam nadzieję, że po weekendzie jesteście wypoczęci i naładowani pozytywną energią- tak jak ja :)
Ja spędziłam cudowny weekend. Razem z moich chłopakiem świętowaliśmy drugą rocznicę poznania się :) To niesamowite, że już dwa lata jesteśmy parą- z jednej strony wydaje mi się, że ten czas tak szybko minął, a z drugiej - mam wrażenie, że znamy się już całe wieki.

Z tej okazji mój kochany chłopak podarował mi coś, o czym marzyłam już od bardzo dawna :)
Być może pamiętacie jeszcze moją przedświąteczną listę zachciewajek (opublikowaną TUTAJ)- znalazły się na niej właśnie dwa prezenty, które otrzymałam w sobotę: trylogia Millennium (jupi!!!!) i oryginalna turecka chałwa (mniam!!!!).
To naprawdę niesamowite, że jest na świecie ktoś, kto zna mnie tak dobrze i wie, co sprawi mi radość :)



A poza tym dziś radość sprawiła mi również Amethyst. W sobotę dostałam od niej maila z informacją o wygranej w rozdaniu, a już dziś paczka była u mnie!
Nagrody w rozdaniu ufundował serwis Bangla.pl :)
Poza nagrodami rozdaniowymi, Amethyst podarowała mi również lakier do paznokci z najnowszej kolekcji Wibo Gel Like, w której kolory zaprojektowane są przez blogerki. Dostałam przepiękny, ciemno-fuksjowy kolor z różowym shimerem - Uwodzicielski Flirt zaprojektowany przez samą Amethyst :)
Dziękuję serdecznie Amethyst i serwisowi Bangla.pl!!!






P.S. Na Facebook'u marka ZAO Organic Make-up poszukuje blogerek do testów organicznych kosmetyków do makijażu!
Jeśli jesteście zainteresowane, więcej informacji znajdziecie TUTAJ: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=428210907259528&set=a.375185589228727.90324.372820446131908&type=1&theater






Podone posty:

97 komentarzy:

  1. Trylogia Millenium jest świetna! Nie mogłam się oderwać od lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agatko, mam nadzieję, że ze mną też tak właśnie będzie :D

      Usuń
    2. Popieram, w tydzień przeczytałam całą :) a raczej pochłonęłam tak jak ona mnie.

      Usuń
    3. Pamiętam, jak moja koleżanka czytała Millennium- czytała na wykładach, w przerwach, w tramwaju, wszędzie- bo nie mogła się oderwać :D

      Usuń
    4. To jest jedyna książka-kloc, którą bez marudzenia woziłam ze sobą po mieście :)

      Usuń
    5. To się nazywa poświęcenie dla lektury :D

      Usuń
    6. Bo lektura warta poświęceń! :D

      Usuń
    7. Natik, mam nadzieję, że też będę mieć o niej takie zdanie, kiedy przeczytam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Muah, dziękuję, Serduszko! :*

      Usuń
    2. Chciałam nadmienić, że bardzo dobrze, że od Ciebie dba! :* Rocznicowe pozdrowienia dla Połówka :)

      Usuń
    3. Dba, oj, jak dba! Gotuje dla mnie takie pyszności, masuje moje siniaki po pachowych Walentynkach :D
      Dziękuję, Serduszko, przekażę mu, chociaż pewnie sam sobie przeczyta, bo tu zagląda ;)

      Usuń
  3. Niedawno skończyłam czytać trylogie Millennium :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ohh, trylogia Millenium to też jedna z moich zachcianek.. muszę w końcu przeczytać ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. SheLazY, polecam! Ja dopiero zaczęłam czytać, ale już widzę, że mi się podoba- podziwiam kunszt Larssona!

      Usuń
  5. Życzę kolejnych dwóch lat razy kilka(dziesiąt) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też sobie zakupię tą trylogię :D bo ostatnio nie mam co czytać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło, Brain, kupuj trylogię- nie będziesz się nudzić przez ładnych kilka dni, bo to spooooro czytania :D

      Usuń
  7. Bardzo wiosenny ten lakier z Wibo:)
    Za chalwa nie przepada... czy Twoj chlopak czytuje bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że malując nim pazurki przyciągnę wiosnę :D
      Tak, mój chłopak jest wiernym czytelnikiem bloga (wczoraj wyczaiłam, że mój blog jest u niego w przeglądarce na liście najczęściej odwiedzanych stron xD)

      Usuń
  8. Zazdroszczę takiego poniedziałku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście takie poniedziałki są godne pozazdroszczenia :)

      Usuń
  9. w wakacje czytałam ta trylogię :) fajna jest, ale na kolana mnie nie powaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem zafascynowana filmem hollywoodzkim Dziewczyna z tatuażem- zobaczymy, czy książkowa wersja spodoba mi się równie mocno :)

      Usuń
  10. Mi coś pierwsza część trylogii nie szła dlatego nie czytałam następnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Ojoj, a mojej mamie właśnie pierwsza część najbardziej się podobała :) Zobaczymy, jak będzie u mnie :)

      Usuń
  11. Masz buziaka gratulacyjnego, za te dwa lata - życzę kolejnych dwu....dziestu! :*

    Kurczę, masz nosa do tych rozdań! Bardzo fajne maziajki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilo, gratulacje to się należą mojemu chłopakowi, że ze mną tak długo wytrzymuje xD

      Usuń
    2. Cha cha, to ja mogłabym powiedzieć to samo o moim związku ;) W takim razie gratulacje również dla niego! ;)

      Usuń
  12. Pozytywnie jakby już wiosna szła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że idzie i to wielkimi krokami :D

      Usuń
  13. do mnie właśnie wędruje pierwsza część trylogii, jestem bardzo ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, Aparatko, więc prawie równocześnie zaczniemy czytać :)

      Usuń
  14. Trylogia "Millenium" moja ulubiona! :P Zawsze mnie fascynuje dlaczego ludzie czasem układają książki w przeciwnym kierunku, w sensie jeżeli jest jakiś cykl to nie od pierwszego tomu tylko od ostatniego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mithra, a wiesz, że nie zwróciłam na to uwagi? xD Zupełnie nie pomyślałam, że ułożyłam te książki w odwrotnym kierunku xD

      Usuń
  15. Nawet się nie obejrzysz, a będą leciały następne latka! Ja tak się po 5 zorientowałam, że czas zapier... jak nie wiem:) Ciekawe jak ten micel z Eveline się sprawdzi, bo miałam z tej serii białą wersję i była super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, skoro biały się u Ciebie sprawdził, to może ten też będzie fajny :)

      Usuń
  16. Świetnie zaczęłaś tydzień :) Ja niestety dzisiaj chora trochę jestem, musiało mi coś zaszkodzić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojoj, to niedobrze. Przeszyłam w takim razie duuuużo pozytywnej energii, wracaj do zdrówka! :*

      Usuń
  17. Gratuluję wspaniałej nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochany chłopak :) Zazdroszczę wygranej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze zazdroszczę trylogii na półce :)
    I chalwy troszkę też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peggy, miło, że mamy podobne gusta - książkowe i smakołykowe :D

      Usuń
  20. Gratuluję drugiej rocznicy :) Mi i mojemu M. za 1,5 miesiąca stuknie 4 lata...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Kasiu, to już niezły staż, również gratuluję! :*

      Usuń
  21. ah saga...jest na mojej liście!
    gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej też była i to już od dłuższego czasu :)
      Dziękuję :*

      Usuń
  22. takie prezenty wysłuchane są najlepsze, sama lubię takie dawać i dostawać oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak, bo wtedy zawsze wiadomo, że trafimy w gust i potrzeby obdarowywanej osoby :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. To właśnie robię- mam ferie, leżę i czytam (w przerwach bloguję :P)

      Usuń
  24. Jakie dobroci ;]
    Ja z moim jestem już trzy lata i też nie wiem kiedy to zleciało ;] Wytrwałości Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oo ale więc życze wam 100 lat :) ooo świetne kosmetyki gratki miłego używania:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kasiu, Ty to jesteś niezłą szczęściarą w konkursach :) A ten lakier to już kolejny z blogerskiej kolekcji, który mi się podoba :) Dobrze, że Wibo są tanie, to można kupić ich dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba kupię wszystkie lakiery z tej blogerskiej kolekcji- wszystkie mi się podobają :D

      Usuń
  27. O masz w końcu w swoich łapkach trylogię Millenium :-). Czytaj szybko i dziel się wrażeniami :-)). Pamiętam, że pisałaś u mnie, że byłaś zachwycona filmem i masz dużą chętkę na książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, też pamiętam, jakby to było wczoraj :D
      Cieszę się niesamowicie, że wreszcie będę mogła poczytać te sławne na cały świat książki :)

      Usuń
  28. Bardzo pozytywny poniedziałek Kochana, ja wracam do życia, praca ostatnio mnie pochłonęła, ani chwili luzu, a teraz pozytywnie odrabiam, zaczynając od Twojej pozytywnej notki :)
    Miłego :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo, Taniko, więc bardzo mi miło, że powrót do blogosfery zaczynasz od czegoś pozytywnego :) Super, że do nas wracasz :*

      Usuń
  29. Fajnie, że Twój kochany tak wie, co Ci sprawi radość, super!
    Ja jestem zafascynowana lakierami z kolorami tworzonymi przez blogerki, czad! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo! Po pierwsze dlatego, że to takie fajne przeczytać na buteleczce "ten kolor wybrała dla Ciebie blogerka X", a poza tym- tak obiektywnie patrząc- kolory są prześliczne, takie wiosenne :)

      Usuń
  30. Cieszę się ogromnie, że niespodzianka oraz wygrane kosmetyki przypadły Ci do gustu!!! :) A lakier sprawił Ci taką radość! Przy okazji życzę kolejnych pięknych lat z Twoim chłopakiem, wszystkiego najlepszego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Patrycjo, bardzo Ci dziękuję- za paczuchę i za życzenia :) :*

      Usuń
  31. Odpowiedzi
    1. Sia, ja też :) A mój chłopak nie lubi- nie wiem, jak można nie lubić chałwy :P

      Usuń
  32. No nie mogę, Ty ciągle wrzucasz nowe paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego dobrego dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  34. się chłopak spisał na medal :) wszystkiego najlepszego i kolejnych równie udanych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Takiej to dobrze :) Życzę Wam wielu kolejnych rocznic ;-*

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie ma to jak zrozumienie dwóch stron. Miły weekend za Tobą, oby takich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję dwóch wspólnych lat;) Oby jak najwięcej takich rocznic;);**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu! :* Również mam nadzieję na więcej :)

      Usuń
  38. Gratuluję :))) A "Millenium" sama chętnie bym przygarnęła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Millennium aż się prosi, by go zaadoptować do własnej biblioteczki domowej :D

      Usuń
  39. Dziękuję pięknie, Owiecko :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja sobie kupiłam Millenium w zeszłym roku. 3 części pochłonęłam w tydzień :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, to miałaś niezłe tempo! Ja jestem na razie w połowie pierwszej części- czytam sobie po trochę- czasem 100 stron dziennie, czasem dwie ;) Ale to może dlatego, że fabułę pierwszej części już znam.

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...