Wielkanocne życzenia i wiosenne fotki

29 Komentarzy
Kochani!
Wszystkim czytelnikom mojego bloga chciałabym życzyć wspaniałych, pogodnych Świąt, dużo pysznego jedzonka (na czas Świąt zapominamy o dietach :P), uśmiechu, odpoczynku, pozytywnej energii, nacieszenia się rodzinną atmosferą.
Ściskam Was mocno i wirtualnie stukam się z Wami jajeczkiem (czy u Was też jest taki zwyczaj, że każdy dostaje jajo przepiórcze, rodzinka dobiera się w pary i trwają zawody w stukaniu się jajem xD Kto wygra, ten będzie miał najwięcej szczęścia w ciągu roku. Potem każdy swoje przepiórce jajo zajada).


Mazurek z masą kajmakową- made by moja uzdolniona siostra (talent oczywiście ma po mnie)

Na zdjęciach z wiosennego spaceru tradycyjnie najlepiej wyszedł mój pies Olie.

Na osiedlowych łąkach wciąż szaro, ale....

... czujne kasiowe oko wypatrzyło jednak pierwsze oznaki nadchodzącej wiosny!

Ściskam Was mocno i jeszcze raz przesyłam świąteczne całusy :*
Wracam do Was prawdopodobnie w poniedziałek lub we wtorek.


Podone posty:

29 komentarzy:

  1. Jaka psinka słodka:)

    Wesołych Świąt! Pozdrawiam, vogue-beauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesołych, zdrowych i pełnych szczęścia Świąt Wielkiej Nocy oraz mokrego dyngusa tak dla urody ;)
    Wszystkiego dobrego kochana ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie ma takiego zwyczaju ;) Pierwszy raz o tym słyszę ;)

    Wesołych Świąt kochana ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny piesek, Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. (talent oczywiście ma po mnie) - co za skromność :D

    Świetny piesio, pozdrów go ode mnie :P Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, u mnie przynajmniej nie ma tego zwyczaju z jajeczkiem :p

    Wesołych Świąt! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się Twoje zdjęcia, Limetko - wszystkiego dobrego na Święta :*

    PS. Yay! Jest Zajec! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. o co chodzi w tym stukaniu sie jajem haha?

    OdpowiedzUsuń
  9. psa biorę, za życzenia podziękuję :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwsze mnie ma już kto spychać, nawet jest ich dwóch XD
      dwa to terierek więc charrakterek \m/
      biorę zatem na kanapę i na kolanko

      Usuń
  10. Śliczny psiak! :)
    Wesolych Swiat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny piesek:)
    Wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, co jest grane, w ogóle mi nie wyświetla Twoich nowych postów. Niedobrze, niedobrze...
    Nie znam takiego zwyczaju ;) U nas najstarsza osoba w rodzinie, czyli obecnie Babcia dzieli jajo na odpowiednią ilość części i zjadamy je, życząc sobie wszystkiego najlepszego :)
    O ranyyy... Masz pięknego psiulka. Wiesz, że to moja wymarzona rasa? ;)
    Wesołych Świąt Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też znam ten zwyczaj, tyle że jajami kurzymi ;-) Wesołych i zdrowych Świąt, Kochana, z tego co widzę, pyszne będą;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale fajny psiak :D a mazurek na pewno będzie pyszny :)
    zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  15. słodki psiak ;);)

    wesołych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tej samej rasy pieska ;D

    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u nas nikt sie jajkami nie stuka :P
    radosnych swiat!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaki słodki psiak!
    Chciałabym CI również złożyć nieco spóźnione życzenia radosnych i rodzinnych Świat Wielkanocnych :)

    Co do zniszczonych włosów to właśnie słyszałam o pozytywnym wpływie olejów, jednak po zrobieniu kilku maseczek całkowicie traciłam do tego zapał. Trudno jest mi też zrezygnować z lakieru i prostownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześliczne zdjęcia :))
    http://fashionery.blogspot.com/2012/04/tag-50-pytan.html zapraszam do zabawy, zostałaś nominowana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś nominowana do zabawy !
    http://denicase-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...