KONKURS!!!

7 Komentarzy
Co prawda pisałam Wam o tym w notce poniżej, ale uznałam, że nowa notka będzie lepiej widoczna.

Kochani! Do ostatniego rozdania na moim blogu zgłosiło się naprawdę mnóstwo osób- niestety nagrodzić mogłam tylko dwie szczęściary. Teraz Pani Dominika z firmy Aroma Derm organizuje na fanapage firmy na facebooku konkurs, w którym wygrana zależy jedynie od Waszej kreatywności, a nie od ślepego losu ;)
Dlatego jeśli tylko macie profil na facebooku, lajkujcie stronę Aroma Derm i bierzcie udział w konkursie.
Nagrody pozostają niespodzianką, jednak znając Panią Dominikę jestem pewna, że na pewno obdaruje zwycięzców pachnącymi, naturalnymi, cudownymi kosmetykami :)

Wystarczy kliknąć w obrazek poniżej, by przeniosło Was do posta konkursowego.
Ja od siebie życzę wszystkim uczestnikom powodzenia i naprawdę polecam, bo konkurencja na razie niewielka, a wymagania konkursowe bardzo proste :)
Macie czas do piątku!!!



Podone posty:

7 komentarzy:

  1. A u mnie coś znacznie ciekawszego niż konkurs :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie po szczegóły - spełniam Twoje marzenie :-) http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zapraszam do mnie - za niedługo konkurs na wybrane buty TYLKO dla obserwatorów!
    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tym poście konkurencja zrobi się większa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tam być :-) Bardzo przyjazny profil :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mam facebooka, ale innych życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. to czekam na Twoją opinię o vatice, chętnir przeczytam. :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...