Wyniki rozdania Aroma Derm

27 Komentarzy
Przepraszam Was najmocniej za to, że do samego wieczora musieliście czekać na wyniki, jednak do południa wezwały mnie pilne obowiązki, które tak mnie wymęczyły, że po powrocie do domu nie miałam innego wyjścia, jak tylko walnąć się w łóżko i odpocząć. Kiedy nabrałam energii, od razu zabrałam się za ogarnięcie rozdania.
Postanowiłam przeprowadzić losowanie metodą tradycyjną- czyli karteczki + łapa + losujemy!
Bez przedłużania- oto dokumentacja zdjęciowa i wyniki:

"Komorą maszyny losującej" zostało pudełko GlossyBox ;)

Pierwsza zwyciężczyni- gratulacje!!!

Druga zwyciężczyni - gratulacje!!!

Yesiwantyouback wyraziła chęć przygarnięcia balsamu ziemniaczanego. MyMelisaWhite nie wybrała sobie nic, więc poleci do niej żel do stóp :)

Serdecznie gratuluję!
Ze zwyciężczyniami skontaktuję się mailowo jeszcze dzisiaj. Na odpowiedź będę czekać 7 dni- po tym czasie będę zmuszona przeprowadzić losowanie ponownie, jednak mam nadzieję, że do tego nie dojdzie ;)


Podone posty:

27 komentarzy:

  1. se nie pojem ziemniaka XD gratki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buuu :( Moja łapka losująca ma wyrzuty sumienia, toteż w ramach rekompensaty obiecała obrać ziemniaki i zrobić puree, ziemniaki w mundurkach, frytki, zapiekankę ziemniaczaną, sałatkę ziemniaczaną czy co tam tylko zapragniesz. Wbijaj do mnie na ziemniaki xD

      Usuń
  2. Gratulacje dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dziewczyny, nagrody wspaniałe :-) Ale fajna ta Twoja " maszyna losująca " :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana jak Twoj glossy? Testowałaś już coś? Nie wiem kiedy uda mi się napisać recenzje. Na stronie glossy też trzeba oceniać?

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo się cieszę i jestem ciekawa mega tych produktów! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...