TAG: 50 pytań do....

57 Komentarzy
Witajcie kochani!
Święta minęły tak szybko... pozostała po nich lodówka pełna jedzenia, głowa pełna miłych wspomnień i parę kilogramów, które zjawiły się zadziwiająco szybko. Mam nadzieję, że Wam również Święta upłynęły przyjemnie.

Koniec błogiego blogowego lenistwa- czas wrócić do pisania. Zmobilizowały mnie do tego zaproszenia do przesympatycznego tagu zainicjowanego przez Vexgirl.


Zasady:
1. Wklej logo tagu.
2. Napisz, kto Cię otagował.
3. Otaguj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć.
4. W komentarzach pod notką odpowiedz na 50 zadanych Ci przez czytelników pytań.

Otrzymałam aż trzy zaproszenia do tej zabawy- tym bardziej cieszy mnie fakt, że aż trzy osoby chcą dowiedzieć się czegoś o mnie. A jest to:
Dziękuję Wam bardzo serdecznie!

Czekam na Wasze pytania- mogą być wścibskie, podchwytliwe, zabawne - jakie tylko chcecie. Postaram się odpowiedzieć na każde z nich.

A do zabawy zapraszam właścicielki następujących blogów (skoro dowolna ilość, to zaszaleję- jestem ciekawska, a co :P)

Pozdrawiam Was i czekam na pytania :)


Podone posty:

57 komentarzy:

  1. aaaa wreszcie ktoś mnie otagował do tego hehe dzięki kochanie :* ♥

    Pytanka:

    Jakich kosmetyków lubisz najbardziej używać?
    Ulubiona marka kosmetyczna?
    Lubisz prowadzić bloga?
    Lubisz się malować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej lubię kosmetyki, które pięknie pachną albo mają zdolność upiększania mnie- czyli pachnące żele pod prysznic i balsamy oraz upiększacze- podkład, tusz do rzęs.

      Nie mam ulubionej marki kosmetycznej- niektóre firmy lubię bardziej, inne mniej. Wiele firm ma w swojej ofercie perełki, ale niestety też buble. Chyba nie potrafię zdecydować, do której mam największy sentyment.

      Kocham prowadzić bloga! :) To chyba oczywiste- blogowanie, kontakt z innymi blogerkami daje mi niesamowitego powera :)

      Czy lubię się malować... i tak i nie :P Lubię efekt, jaki daje makijaż, jednak nie lubię go nakładać, bo obawiam się, że popełnię jakiś błąd i będę wyglądać komicznie.

      Usuń
  2. Dzięki za tag :)
    Czy jesteś łasuchem? Jakie słodycze najbardziej lubisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, niestety jestem okropnym łasuchem (niestety, bo mam tendencję do przybierania na wadze w zdecydowanie za szybkim tempie)!
      Uwielbiam wszelkie ciasta domowej roboty. Poza tym zdarza mi się wcinać czekoladę (białą lub z orzechami albo Milkę z toffi) i chałwę.

      Usuń
  3. Po pierwsze: jakie dobre jadło masz w lodówie? <:
    Dwa: czy można się pod nie podpiąć? znaczy po prostu zabrać się za jego dojedzenie?
    Czy: Twoja skuteczna walka z nadprogramowymi kilogramami?

    <: liczę na szybką, pozytywną i skuteczną odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie w mojej lodówce znajduje się sałatka z tuńczykiem (pychota!), wiejska kiełbacha. Poza lodówką ciasto drożdżowe z przepisu babcinego, mazurek z masą kajmakową. Jajca tyż są.

      Zapraszam na wyżerę! :)

      Skąd wiesz, że kiedyś walczyłam z kilogramami i to w dodatku skutecznie? ;>
      Kiedyś udało mi się schudnąć naprawdę sporo, bo jeszcze parę lat temu był ze mnie pączek okropny. Jadłam wtedy bardzo dużo owoców i warzyw, piłam dużo wody mineralnej i codziennie katowałam się ćwiczeniami fizycznymi wymyślonymi przeze mnie. Była to droga przez mękę, ale dosyć owocna :) Jednak wydaje mi się, że teraz wybrałabym inne sposoby- np. aerobik pod okiem instruktora albo jakiś cykl ćwiczeń, które teraz są modne :)

      Usuń
    2. przestańcie o żarciu!
      mam zaawansowaną ciążę spożywczą, a mimo to jak jak widzę "mazurek" i "wiejska kiełbacha" to mlaskam jęzorem :D

      Usuń
    3. Ajka <3 :D Kocham Cię za tą ciążę spożywczą :D

      Usuń
  4. za jajka podziękuje bo nie goszczą w moim menu często z prostej tej przyczyny, że nie znoszę <:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mi powiedziałaś- w takim razie na Twoją wizytę na pewno nie przygotuję mojego popisowego dania- jajecznicy ;) (a tak serio- nie potrafię robić jajecznicy...)

      Usuń
  5. studiujesz to co lubisz? z czym wiążesz swoją przyszłość? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, poruszasz ciężkie tematy- aktualnie przechodzę etap zastanawiania się nad swoją przyszłością ;)

      Studiuję to co lubię, ale niestety inaczej wyobrażałam sobie ten kierunek i źle oceniłam swoje predyspozycje do niego.

      Swoją przyszłość bardzo chciałabym związać z moją pasją, jaką jest kosmetyka i fizjoterapia, jednak jeszcze nie wiem, co z tego wyjdzie i jaka droga wiedzie do takiego celu. Moje studia niestety w żaden sposób nie są z tym związane ;)

      Usuń
  6. łoo i ja mam taga ;d

    hmm, jakie by tu pytanie zadac :>
    Ile posiadasz lakierów do paznokci?
    Masz jakies zwierzatka oprócz psiaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedynie 22 butelki lakierów do paznokci (łącznie z bazą i top coatami). Nie jestem lakieromaniaczką ;)

      Mam tylko psiaka. Chyba, że siostra też się liczy :P

      Usuń
  7. czego z jedzenia najbardziej nie lubisz i nigdy nie tkniesz?

    co w swoim ciele lubisz najbardziej?

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie tknę flaków i galarety mięsnej. Łeeee :/ Przeraża mnie też wizja jedzenia tatara i ślimaków.

      Najbardziej lubię moje włosy, oczy i chude nadgarstki :P (jedyną chudą część mojego ciała :P)

      Usuń
    2. Naprawdę ? Ja uwielbiam flaczki, zimne nóżki i tatar pycha :D

      Ojjj... może to dlatego, że nie poznałaś kuchni mojej mamy :D

      Usuń
    3. W takim razie chyba muszę kupić bukiet kwiatów i butelkę dobrego winka i wprosić się na obiad do Twojej mamy ;)

      Usuń
    4. Heh :) moja mama nie lubi gotować, ale wychodzi jej to świetnie, przynajmniej moje kubki smakowe tak uważają ;)

      Usuń
  8. Lubisz nas ? *.*

    Bez czego nie wyobrażasz sobie zycia (ogólnie)?
    Ulubiony kosmetyk?
    Czego nie robisz codziennie, a powinnaś? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy lubię?! Uwielbiam! :*

      Nie wyobrażam sobie życia bez Internetu. Tak, to straszne, wiem :P Ale właśnie to jako pierwsze przyszło mi na myśl. Oczywiście też nie wyobrażam sobie życia bez jedzenia, picia, powietrza, miłości, itp, itd, ale to chyba oczywiste :)

      Nie piszę pracy licencjackiej :( Nie zawsze też wypełniam mój obowiązek spacerów z psem.

      Usuń
    2. A, skleroza! Ulubiony kosmetyk jeszcze :) Hm, chyba jest to mazidło do ust- aktualnie moje serce podbił Balm z L'Oreal. I olej kokosowy Dabur Vatika - sprawia, że moje włosy są cudne i ma booooski zapach :)

      Usuń
    3. Te pomadki są fajne mam jeden kolorek i przyjemny jest :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. To straszne, wstydzę się tego, ale właśnie przed chwilą skończyłam oglądać Zmierzch xD ale to dlatego, że kiedy oglądałam ten film po raz pierwszy, przespałam większość. Chciałam sprawdzić, czy wiele straciłam- oczywiście okazało się, że nie :P

      Tak z własnej nieprzymuszonej szczerej woli ostatnio oglądałam Wszystkie odloty Cheyenne'a.

      Usuń
    2. Ha! Ja też oglądałam trochę Zmierzchu i powiem Ci w tajemnicy :P że nawet postanowiłam przeczytać w wakacje sagę :P w końcu będę mogła bezkarnie krytykować ten fenomen.

      Usuń
    3. Wow, podziwiam samozaparcie ;)

      Usuń
  10. Dziękuję za otagowanie! Zaraz się za to zabiorę, chociaż mam kilka innych postów do napisania, to NATYCHMIAST muszę zrobić ten ;)
    Oto moje pytanka do Ciebie:
    1. Napisz proszę coś więcej o swoim psiaku :) Jak ma na imię, ile ma lat, jaki jest... (jeśli już o tym pisałaś to wybacz, ale jestem jedną z "nowszych" czytelniczek i mogło mnie to ominąć ;)
    2. Jakie kobiety (te znane) uważasz za piękne? Głównie chodzi mi o wygląd :)
    3. Czy masz jakieś zainteresowania/ew. czy lubisz robić coś, co ogólnie przez ludzi uważane jest za "dziwne" bądź wstydliwe? Na przykład oglądanie telenowel, spanie z misiem, zbieranie patyczków od lodów ;) itd. Mam nadzieję, że napisałam w miarę zrozumiale o co mi chodzi :)
    4. Lubisz mieć kwiaty w mieszkaniu? Masz do nich rękę?
    To chyba na tyle, jeśli coś jeszcze wymyślę- dopiszę. Rozumiem, że czas na zadawanie pytań jest nieokreślony? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Nie pisałam o tym jeszcze :) Miło mi bardzo, że pytasz o Oliego (bo tak ma on na imię), bo to dla mnie temat-rzeka. Olie ma już ponad 3 lata. Jest uparty, ma charakterek. Ale jednocześnie jest typowym psem kanapowym- uwielbia się przytulać, całować mnie, od niedawna ma nowy rytuał- nad ranem przychodzi do mnie do łóżka i śpi przytulony do mnie na mojej poduszce ;)

      2. To ciekawe pytanie. Mam troszkę dziwny gust- moim zdaniem bardzo ładna jest Rooney Mara (to moja nowa miłość :P), Marion Cotillard... To chyba wszystkie panie, które przychodzą mi w tej chwili na myśl :)

      3. Tak, tak- wiem, co masz na myśli ;) Hm... Swego czasu zbierałam wlepki pewnej drużyny piłkarskiej xD Ale taki zapał do kibicowania już mi minął. Kolekcjonuję niestety nadal dziwne pamiątki po moich zwierzątkach, które już nie żyją- pióro z ogona papugi, wąs szynszyla... Nie wiem, po co to trzymam. To chyba najdziwniejsza z rzeczy, jaka mi przyszła do głowy ;)

      4. Kocham kwiaty! Uwielbiam te doniczkowe i te w bukietach. Gdy byłam mała, było mi żal, że kwiaty tylko piją wodę, a nic nie jedzą, więc ukradkiem sypałam im okruszki do doniczki :P Kiedyś też całowałam liście roślinek i na górnej wardze osadził mi się zielony pyłek - wyglądałam, jakbym miała zielone wąsy xD Wydaje mi się, że mam dobrą rękę do kwiatów, jednak nie miałam okazji tego sprawdzić, bo na razie domowym ogrodnikiem jest mój tata ;)

      Tak, czas na pytania jest nieokreślony :) Chyba, że mnie zamęczą te pytania i polegnę z głową na klawiaturze ;)

      Usuń
  11. Co cie uszczęśliwia? Jak włączyć możliwość bezpośredniego odpisywania na komentarze? Zapraszam do zadawania pytań również mi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Uszczęśliwia mnie całus od mojego psa, dotyk jego aksamitnego futerka. Rozmowa z moim chłopakiem, który potrafi podnieść mnie na duchu nawet podczas mojego smutania w stylu "jestem beznadziejna, nic nie potrafię, nie znajdę pracy, umrę pod mostem" ;) Szczęście daje mi też niebieskie niebo o poranku, wiadomość w skrzynce mailowej o nowym komentarzu na blogu, nowy sms :) I oczywiście zakupy- nie czarujmy się :P

      Ja nie ustawiałam tego jakoś specjalnie- po prostu weszłam do pulpitu edycji bloga- zakładka "ustawienia" - zakładka "komentarze" i tam w opcjach "miejsce formularza komentarzy" wybrałam ostatnią opcję- "osadzony pod postem" i po zapisaniu komentarze wyglądają u mnie właśnie tak :)

      Usuń
    2. Właśnie zanim przeczytałam twoją odpowiedź olśniło mnie aby zmienić miejsce osadzenia formularza i się udało :) Mimo to dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
    3. Nie ma za co, najważniejsze, że się udało osiągnąć cel ;)

      Usuń
  12. Trzy kosmetyki bez których ani rusz :-) Czyli - to, co zawsze u Ciebie być pod ręką powinno :-) ( można bez marek, tylko sam kosmetyk, co to jest???) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Podkład - niestety tapeta musi być :(
      2. Mydło - jeśli muszę się ograniczyć do trzech kosmetyków, to wybieram coś, czym mogę umyć się cała, nawet włoski ;)
      3. Krem do twarzy

      Wybór był ciężki, zwłaszcza o trzecie miejsce toczyła się w mojej głowie bitwa ;)

      Usuń
  13. Jak nawiązałaś współpracę z tymi firmami, z którymi współpracujesz.? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o portal Uroda i Zdrowie - zapisałam się na ich stronie do tzw. "bazy blogerek". Potem mailowo napisała do mnie pani Małgorzata z tego portalu i zaproponowała testowanie dwóch kosmetyków.

      Z Aroma Derm sprawa nie była taka prosta ;) Moja koleżanka dała mi znać, że poprzez facebooka poszukują blogerek, które chciałyby testować kosmetyki tej firmy. Zgłosiłam się i zostałam wybrana. Potem sporo mailowałam z panią Dominiką z Aroma Derm i ustaliłyśmy warunki współpracy :) Bardzo mi na tej współpracy zależało, bo intrygowały mnie te kosmetyki i bardzo spodobała mi się filozofia firmy :)

      Usuń
  14. byłaś pierwsza i jeszcze myślałam jak tu się wymigać od tego tagu XD ale potem dostałam jeszcze dwa zaproszenia i nie ma bata, na pewno zrobię :D

    skąd pomysł na nick?
    przyszalałaś w święta czy normalnie zapinasz się w ciuchy? :D
    lubisz piec ciasta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha, nie ma tak dobrze- będzie spowiedź ;)

      Pomysł na nick jest tragiczny... Kiedy dostałam pierwszy komputer i dostęp do Internetu, nie miałam pojęcia, jak się nazwać w sieci. Wymyślałam coś w stylu "tutti-frutti"- miałam wtedy naście lat, więc głupia byłam :P Pewnego dnia odwiedzałam ciocię i oglądałam jej kosmetyki. Ciocia miała szampon z limetką i na etykietce wyczytałam "keylime". Jakoś mi to przypadło do gustu z niewiadomego powodu i tak zostało :) W międzyczasie chciałam być jeszcze MirrorGirl (na cześć MirrorBoy'a z teledysku "Can't Catch Tomorrow" Lostprophets), ale ten login podkradła moja młodsza siostra. Więc zostałam już tą limetką :)

      W Święta potwornie zaszalałam... Wizyty u babci zawsze się tak kończą. Ciąża gastronomiczna normalnie. Ale niebawem wraca do domu mój luby, więc spalimy kalorie xD

      Uwielbiam piec ciasta! Desery to moja specjalność, a blog Moje wypieki to po prostu kulinarna Biblia :P

      Usuń
    2. A ja nie wiem jak to zrobiłam, ale dzisiaj rano ważyłam mniej niż w piątek oO
      Ale od razu po jedzeniu... 7 miesiąc jak się patrzy haha ^^

      dziękuję za wyczerpujące odpowiedzi :>

      Usuń
    3. To ja dziękuję za pytania do mnie i zainteresowanie moją skromną osobą :)

      Usuń
  15. dzięki za otagowanie Kochana:*

    co studiujesz?:) jakie plany na przyszłość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie :)

      Studiuję animację społeczno - kulturową, ale nie wiążę z tym mojej przyszłości. Bardzo żałuję, że po gimnazjum poszłam do "dobrego LO", a nie do technikum kosmetycznego. Teraz myślę, jak to nadrobić. Marzy mi się jakiś kurs- może kosmetologia, może fizjoterapia. To jest coś, co zawsze było moją pasją. Jestem na etapie kminienia, "przesypiania się z tą myślą" :) W tym roku robię licencjat i potem dopiero podejmę decyzję, co dalej :)

      Usuń
  16. wolisz pączka zwykłego czy tzw. hiszpana? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe pytanie ;) Wolę zwykłe pączuchy, ale z nadzieniem adwokatowym (mniam!)

      Usuń
  17. Powiedz mi Kochana Key, jakimi 5 cechami byś siebie opisała :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudne pytanie... Hm. Jestem leniwa, rozpieszczona, wrażliwa (albo raczej przewrażliwiona), nieśmiała i niezorganizowana. To pierwsze cechy, które przychodzą mi do głowy

      Usuń
  18. Interesujesz się modą?;)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Ogólnie wiem, co jest modne. Podpatruję sobie w wolnych chwilach blogi modowe. Jednak nie jestem aż taką modnisią, by wymieniać całą szafę co sezon ;) Więc można powiedzieć, że interesuję się modą, ale raczej biernie niż czynnie ;)

      Usuń
  19. 1. Załóżmy, że miałabyś calutki pokój kosmetyków. Przyszłaby jednak do Ciebie magiczna wróżka i powiedziała, że będziesz szczęśliwa, jeśli oddasz je wszystkie bez wahania i nie kupisz już w życiu żadnego kosmetyku. Zgodziłabyś się?

    2. Idziesz ulicą i znajdujesz zwitek banknotów. Odruchowo chowasz go do kieszeni, idziesz dalej i nagle widzisz, że normalnie wyglądający, dobrze ubrany mężczyzna rozgląda się po chodniku, najpewniej szukając zgubionych pieniędzy. Oddasz?

    3. Jesteś singielką, czy też tkwisz w związku?

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Hm, to trudne pytanie. Nie jestem aż tak uzależniona od kosmetyków, by przekładać ich zakup nad inne, ważniejsze dla mnie cele. Cały pokój kosmetyków pewnie mogłabym oddać bez mrugnięcia okiem, bo sama nigdy bym tego nie wykorzystała ;) Ale jakieś tam kosmetyki musiałabym mieć- chociażby mydło :P Bo jednak kosmetyki też dają mi troszkę szczęścia, więc bez nich nie mogłabym osiągnąć pełni szczęścia ;)

      2. Oj tak, może jestem naiwna, ale oddałabym. Z tym że najpierw spytałabym o to, co zgubił i kazała podać dokładną sumę, coby mnie nie oszukał ;)

      3. Jestem w związku :)

      Usuń
  20. 1 Twój ulubiony kolor ??
    3 Masz rodzeństwo ??
    4 Bez jakiego kosmetyku nie wyobrażasz sobie wyjść z domu ??

    OdpowiedzUsuń
  21. 1. Aktualnie chyba beżowy, rozbielony brudny róż i brąz ;)
    2. Tak, mam siostrę młodszą o 4 lata.
    3. Zdecydowanie wymienię tutaj podkład. Mam bardzo brzydką cerę, dlatego bez podkładu czuję się naga ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...