Resibo Krem pod oczy - pielęgnacja dla wymagających

0 Komentarzy


Kiedy zamieszczałam na blogu recenzje kremów pod oczy, pytaliście mnie, czy mogę polecić coś dla naprawdę wymagającej, suchej skóry i wrażliwych oczu. Nie byłam wtedy pewna, czy recenzowane przeze mnie kosmetyki sprawdzą się przy takich potrzebach - u mnie skóra wokół oczu nie jest zbyt wymagająca. Teraz już wiem, co mogę Wam polecić - jeśli szukacie kremu pod oczy o treściwej konsystencji, solidnie nawilżającego i odpowiedniego dla skóry dojrzałej i wrażliwej, to z czystym sumieniem mogę polecić Wam Krem pod oczy Resibo.



Resibo jest polską marką, produkującą kosmetyki oparte na naturalnych, wegańskich składnikach, bezpieczne dla skóry i dla środowiska naturalnego, biodegradowalne. Wszystkie produkty Resibo są naturalne w co najmniej 96%. Oferta na razie nie jest zbyt rozbudowana (Resibo oferuje aktualnie 6 kosmetyków do pielęgnacji twarzy), ale moim zdaniem to dobrze, że marka nie idzie w ilość, a dba przede wszystkim o jakość oferowanych produktów. Więcej informacji znajdziecie na fanpage'u Resibo oraz na stronie internetowej marki.



Kosmetyki Resibo sprzedawane są w uroczych kartonowych tubach, które można potem wykorzystać na przykład jako pojemniki na pędzle, na długopisy, itp.
W kartonowej tubie kryje się pojemnik air-less. Jest to najbardziej higieniczna forma opakowania, jednak ma pewien minus - pompka nie pozwala na zbyt precyzyjne dozowanie kremu, a to przekłada się na wydajność. Prawie przy każdej aplikacji porcja kremu była dla mnie za duża.



Krem pod oczy Resibo ma ciekawą konsystencję - bezproblemowo rozprowadza się po skórze bez konieczności jej naciągania, jednak nie jest tak rzadki jak większość produktów do pielęgnacji okolic oczu. Od razu czuć, że jest bardziej treściwy, tłustszy i mocniej nawilżający. Mimo to dość szybko się wchłania i - nałożony w odpowiedniej ilości - nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Jeśli jednak macie tłuste powieki, może nie być odpowiedni pod makijaż.



Już po paru aplikacjach można odczuć, że krem Resibo naprawdę solidnie nawilża i odżywia skórę wokół oczu. Nie podrażnił mnie, nawet gdy przypadkiem zatarłam sobie oko.
Producent obiecuje redukcję cieni pod oczami. Do tego niestety nie mogę się odnieść, bo moja cera nie ma tendencji do zasinień w tych obszarach, poza tym ostatnio solidnie się wysypiałam, więc cieni u mnie brak.
Świetnie sprawdzi się przy dojrzałej skórze, która wymaga solidniejszej pielęgnacji.



Krem pod oczy Resibo kupicie online w cenie 89zł za 15ml. Nie jest to niska cena, ale warto brać pod uwagę naturalne składniki produktu i jego wydajność (wystarczył mi na 2,5 miesiąca codziennego stosowania).



Kosmetyki Resibo zbierają bardzo dobre opinie. Może wypróbowaliście je już na własnej skórze? Chętnie poznam Wasze opinie.



















Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...