Jak pachnie... salsa z mango i brzoskwiń (Yankee Candle)

0 Komentarzy
Deklarowałam, że nie jestem wielką fanką owocowych zapachów Yankee Candle, jednak w upalne letnie dni po prostu nie da się palić nic innego. Jedzeniowe, słodkie, otulające czy tym bardziej przyprawowe woski zakopałam na dnie pudełka. Do łask wróciły owocowe aromaty, zwłaszcza te inspirowane egzotycznymi owocami takimi jak mango, ananas, melon, marakuja. Dziś o jednym z nich - Mango Peach Salsa, który za kilka dni będziecie mogli kupić w promocyjnej cenie, bo w sierpniu będzie to zapach miesiąca.



Mango Peach Salsa należy do owocowej linii YC. Łączy w sobie słodkie owocowe nuty mango i brzoskwini, przełamane dla równowagi aromatem różowego pieprzu. Brzmi interesująco :)



Ja niestety w Mango Peach Salsa nie wyczuwam różowego pieprzu - dla mnie to woń składająca się wyłącznie z owocowych nut. W kompozycji dominuje słodki, soczysty owoc mango, na drugim planie przebija się równie słodka brzoskwinia. Całość jest naprawdę smakowita, słodziutka, ale jednocześnie orzeźwiająca, jak przystało na owocowy zapach YC.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: lato
Pora dnia: przedpołudnie, popołudnie
Przy gościach: tak
Intensywność:






Mango Peach Salsa jest bardzo podobny do Waikiki Melon - zarówno ze względu na zapach jak i kolor wosku (Melon jest jednak bardziej rześki, kwaskowy). A jako że mam dużą świecę Waikiki Melon, to kolejnej o podobnym zapachu sobie nie sprawię. Gdyby nie to, pewnie skusiłabym się na Mango Peach Salsa, tym bardziej że szykuje się na niego świetna promocja (w sierpniu będzie zapachem miesiąca). Polecam, jeśli chcecie przenieść się myślami na egzotyczną plażę.




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...