beGLOSSY w podróży - lipiec 2015 + kod promocyjny dla Was

0 Komentarzy
Przyjechało dziś do mnie lipcowe pudełko beGLOSSY w podróży. Znalazłam w nim kosmetyki, które idealnie sprawdzą się na dłuższe i krótsze wyjazdy. Zresztą sami zobaczcie.




BEAVER PROFESSIONAL - Szampon regenerujący do włosów
Nie znam tej marki, ale chętnie dam jej szansę. Co prawda w składzie widzę SLES i silikony, więc do codziennej pielęgnacji raczej wybiorę sprawdzone łagodne szampony, ale ta mała buteleczka może mi się przydać na wakacyjny wyjazd.

ARTEGO - Spray intensywnie nawilżający Rain Dance (pełny produkt)
Na razie mogę o nim powiedzieć jedno: pięknie pachnie! Podczas wakacji takie lekkie i łatwe w aplikacji odżywki do włosów są idealne, więc Rain Dance na pewno mi się przyda, a jeśli zda egzamin, będę go kupować regularnie, bo jeszcze nie znalazłam dobrej dla moich włosów odżywki bez spłukiwania.

ANNABELLE MINERALS - Mineralny puder matujący Pretty Matt
Kolejny niezastąpiony w lecie kosmetyk - zwłaszcza dla kogoś, kto jak ja narzeka na tłustą lub mieszaną cerę. Dobry matujący puder to podstawa, a te mineralne sprawdzają się na lato sto razy lepiej niż zwykłe.

VICHY PURETE THERMALE - Odświeżający żel do mycia twarzy
VICHY AQUALIA THERMAL - Dynamicznie nawilżający krem o bogatej konsystencji
Odpowiednie nawilżenie cery to podstawa, szczególnie w lecie, gdy opalamy się, pływamy w słonej morskiej wodzie i na wakacyjnych wyjazdach nie mamy czasu na cotygodniowe peelingowanie, maseczkowanie, aplikowanie serum, itd. Mam nadzieję, że duet Vichy zapewni mojej cerze ukojenie i odpowiednio o nią zadba.

REGENERUM - Regeneracyjne serum do ciała (pełny produkt)
Gdy temperatura na zewnątrz osiąga ponad 30 stopni, nikt chyba nie ma ochoty smarować się ciężkimi masłami, balsamami czy olejami, a skóra jednak wymaga nawilżania nawet w takich niesprzyjających warunkach. Lekkie balsamy w sprayu lub w piance to fantastyczne rozwiązanie. Stosowałam już balsam w sprayu Vaseline. Chętnie przekonam się, czy serum w piance od Regenerum będzie odpowiednie dla mojej skóry na lato.


Jako Ambasadorka beGLOSSY dostałam również dwa produkty, które znalazły się w poprzednich edycjach pudełka - GLOV Quick Treat (maleństwo, które zmywa makijaż bez użycia płynów do demakijażu!) oraz róż marki Nicka K New York.
Jeśli również chcecie otrzymać te dwa bestsellerowe kosmetyki, wystarczy, że zamówicie dowolny pakiet lub subskrypcję beGLOSSY rozpoczynające się od lipca, a w odpowiednim polu wpiszecie ten oto kod:
GLOSSYKP1





Jak Wam się podoba lipcowe pudełeczko?
Ciekawa jestem, czy zgadniecie, jakiego miasta mapę użyłam jako tło do zdjęć? ;)


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...