Jak pachnie... mgła o świcie? (Heart&Home)

0 Komentarzy
Mgła o świcie marki Heart&Home to była miłość od pierwszego powąchania. Jednak czy to uczucie przetrwało "próbę ognia"? ;)



Producent zaklasyfikował Mgłę o świcie do kategorii Pure Bliss. Opisuje ją następująco: "poczuj kompozycję zapachów tak spokojną i relaksującą, jak orzeźwiający, ciepły poranek zapowiadający piękny dzień".



Gdy byłam mała, każde wakacje spędzałam z rodzicami nad Bałtykiem. Wyjeżdżaliśmy z Krakowa bladym świtem, by na wieczór dojechać nad morze. Dlatego właśnie wakacyjne poranki tak dobrze mi się kojarzą. Uwielbiam zapach towarzyszący świtowi - ochłodzone po nocy miasto dopiero będzie budziło się do życia. Powietrze jest świeże, ale zwiastuje nadchodzący w południe upał. Ta subtelna woń jak nic innego kojarzy mi się z przygodą i cudownymi czasami beztroskiego dzieciństwa.
I tak właśnie pachnie świeca Mgła o świcie - jest to kompozycja rześka i odświeżająca, ale też męska, więc fani tego typu zapachów będą usatysfakcjonowani. Woń świeczki sprzyja relaksowi, przynosi ukojenie po ciężkim, upalnym dniu.
Jeśli odczucie przyjemnego chłodku o poranku dałoby się zamienić na zapach, to z pewnością byłby to właśnie zapach Mgła o świcie.



Dla przypomnienia dodam, że świece marki Heart&Home wykonane są z wosku sojowego, który gwarantuje nietoksyczność, nie kopci, jest biodegradowalny i łatwiejszy do usunięcia w przypadku rozlania. Poza tym świeca sojowa pali się jakby w zwolnionym tempie, a tym samym starcza na dłużej niż świeca parafinowa.



Dostępność: stacjonarnie w Krakowie ul. Miodowa 33 (Zapach Domu) lub online TUTAJ
Pora roku: lato
Pora dnia: uniwersalny
Przy gościach: tak
Intensywność: 






Mgła o świcie to piękny, ale też bardzo delikatny zapach. Sprawdzi się do małych pomieszczeń i przypadnie do gustu tym z Was, którzy preferują świeże, lekkie wonie. Ja jestem nią zauroczona, jednak miłości z tego nie będzie, a to dlatego, że wolałabym ją jednak w bardziej intensywnym wydaniu.

Jak wyobrażacie sobie zapach mgły o świcie?
I jaki zapach kojarzy się Wam z wakacyjną przygodą?







Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...