Kolej na olej: JUST Olejek pielęgnacyjny rozmaryn i kiełki pszenicy

0 Komentarzy
Wiecie, że ostatnio pokochałam nawilżanie skóry olejem. Dlatego gdy Pani Patrycja z JUST Polska zaproponowała mi wypróbowanie czegoś z tej szwajcarskiej marki, bez wahania wybrałam Olejek pielęgnacyjny rozmaryn i kiełki pszenicy.



Just Olejek pielęgnacyjny rozmaryn i kiełki pszenicy to kosmetyk uniwersalny - można go stosować bezpośrednio na skórę zamiast balsamu, ale także jako bazę do olejków eterycznych, do masażu, nawet na delikatną skórę niemowląt. Ja pokusiłam się też o aplikowanie go na włosy.
Często zdarza się, że coś, co ma być do wszystkiego, w efekcie jest... do niczego. W przypadku tego olejku na szczęście ta reguła nie znalazła potwierdzenia. Ale po kolei...



Olejek pielęgnacyjny Just ma nadzwyczaj lekką konsystencję - świetnie się rozprowadza nawet po suchej skórze i błyskawicznie wchłania. Skóra po prostu całkowicie go "wypija". Solidnie nawilża i natłuszcza skórę, nie pozostawiając lepkiej i tłustej warstwy, jaką potrafią zostawić niektóre oleje, masła czy nawet bardziej treściwe balsamy. Przekłada się to jednak negatywnie na wydajność - olejek Just nakładam w większej ilości niż inne oleje (np. w przypadku czystego oleju makadamia na jedną partię ciała wystarczały mi 3-4 krople, a olejku Just aplikuję więcej - ok. 15-20 kropli).
Na plus zasługuje delikatny, jakby mydlany zapach. Kojąco działa na zmysły i stanowi neutralną bazę dla woni olejków eterycznych.



Najważniejsze jednak jest działanie. A olejek Just działa naprawdę przyjemnie - sprawia, że skóra staje się natłuszczona, miękka, gładka w dotyku i elastyczna. Bardzo dobrze spisuje się też na włosach - uwielbiam nałożyć olejek Just na noc, a rano dołożyć na włosy maskę z proteinami mlecznymi. Wtedy efekt jest po prostu obłędny! Długo szukałam tej miękkości na moich włosach.




Olejek można kupić w cenie 89zł za 125ml. O tym, gdzie znajdziecie kosmetyki Just, przeczytacie TUTAJ.



Moje zamiłowanie do olejów trwa w najlepsze dalej. Do Just być może kiedyś powrócę. Szczerze polecam Olejek pielęgnacyjny Just tym z Was, którzy nie lubią gęstych, bardzo tłustych olejów i nie tolerują tłustego filmu na skórze.





P.S. Pamiętajcie o konkursie - czas na zgłoszenia upływa już jutro!

http://xkeylimex.blogspot.com/2015/03/konkurs-wybierz-co-chcesz-od.html



Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...